-->
Logo

En Yeniler

EN GÜZEL WHATSAPP SÖZLERİ

EN GÜZEL WHATSAPP SÖZLERİ

  • …sɹǝʇ nq ʞǝʇ ɹıq ؛ɐp ɐpunloʎ ʎǝsɹǝɥ ıʞuɐS.
  • Neyim olursan ol da hayal kırıklığım olma. Orası çok kalabalık, tanıyamam seni.
  • Lafın bile gelişi var, sen hala neredesin?
  • Her şeyi boş verdim, boş verdiklerimin arasına hoş geldin…
  • Hiç kimse senin kadar fikrime huzur değil…
  • Bir otobüs aşkıydı belki bizimkisi benim yolum “son durak” seninkisi “müsait bir yer’di…
  • Tek kişilik miydi bu şehir, sen gidince bomboş kaldı…
  • Hadi takas edelim bir şeylerimizi… Mesela gülüşünden ver ömrümden al…
  • Her konuşmak isteyişinde, ona bakıp susmaktır aşk…
  • Kalbime söyleyemedim gittiğini, seni halen benimle biliyor…
  • Yalnızlığım; hayatımın tek sırdaşı…
  • “Gitmek” sadece bir eylemdir. “Unutmak” ise kocaman bir devrim…
  • Oluruna bıraktım seni; olmazların bende kaldı…
  • Karla karışık ‘âşk’ yağıyor bugünlerde ve bana ‘dolu dolu’ ‘sen’ düşüyorsun…
  • Elveda dercesine bakan gözlerine eyvallah çeker giderim…
  • Bilgisayarımda hiç dinlemediğim şarkı gibisin, silmeye de kıyamıyorum.
  • Bende duran zaman sende nasıl geçiyor?
  • “UNUT” demekten daha büyük bir küfür yoktur benim yüreğimin lügatinde…
  • Beni unutarak değil, severek bağışla.
  • Sırf seninle diğer tarafta karşılaşmamak için, helal ediyorum hakkımı…
  • Galiba ben bu aşkta iyi halden müebbet yedim.
  • Bunlar da geçecek şüphesiz. Seni unutmama kaç yüzyıl kaldı ki…
  • Önceden altını çizdiklerimin şimdi üstünü çiziyorum…
  • Ancak yaradan dener kulunu, insan insanı denerse kalp hüküm giyer…
  • Karantinaya aldım yarınımı. Kimse giremeyecek…
  • Hayatın her cilvesine alıştım. Yalnız senin yokluğuna alışamadım…
  • Mevsimin suçu yok, yokluğun soğuk…
  • Bizimkisi bir aşk hikâyesi değildi, bizimkisi aşktı gerisi hikâyeydi.
  • Ne kadar sarılırsan sarıl bıraktığın an özlersin… 
  • Kaç lisan bilirsen bil; terk edilmeyi, yüreğine tercüme edemeyeceksin.
  • Yeni bir durum yok canım her şey aynı…
  • Farklıyız işte… Sen gül’ü severdin. Ben gülüşünü sevgili…
  • İçimde ölen biri var…
  • Ne kadar seni yazmaya kalksam, aklımdaki seni mısralara sığdıramıyorum…
  • Bu yalnızlık benim ilişmeyin…
  • Ben istemem öyle, iki günlük sevgi, yüreğin varsa bir ömür sev beni.
  • Üzülme ne olur, bugünler dün olur…
  • Ne kadar seviyorsun dersen; o kadar işte. Tavanı kadar sokağın ve dibi kadar cehennemin…
  • Sessizliği dinle, söyleyecek çok şeyi var…
  • Giderek daha çok seviyorum seni demişti. O yüzden gitti demek ki…
  • Bazı insanlara verdiğim değeri geri almak istiyorum…
  • Keşke bazı insanlar için ‘imalat hatası var, geri topluyoruz’ deseler…
  • Sen bana gel desen ben kavimler göçüyüm…
  • Akıllı telefonmuş. Karşı taraf aptal olunca, telefon akıllı olsa bile işe yaramıyor.
  • Her şey senin, senin için…
  • Yanıltmasın seni melek bakışlar bazılarını şeytan bile ayakta alkışlar…
  • KOMİK WHATSAPP DURUMLARI
    • Seni sevmek ibadetim ama sevemem cenabetim…
    • Aşkım ben çok mu şişmanım? Şuradan kendine 2 sandalye çek anlatıyım…
    • Gökyüzünde bir yıldız olsaydım ilk sana kayardım…
    • Edebiyat yapma! Felsefe yapma! Caz yapma! http://www.orjinalsozler.com/whatsapp-sozleri Artistik yapma! Bu ülkede kültür ve sanatın bu kadar geliştiğine şükretmek lazım…
    • Neskafe bile üçü bir arada biz hala yalnızız…
    • Tıraştan önce kafadaki stil Murat Boz ama sonuç yine İsmail Türüt…
    • Azrail bile ayağıma gelecekse sen neyin tribindesin…
    • Buzlu votka; akciğere, buzlu rakı; karaciğere, buzlu viski; kalbe zarar verir. Özet: buz sağlığa zararlıdır…
    • Ferdimi anlatacak kadar arabesk biliyorum…
    • Aslında Türkiye’nin sayılı zenginlerinden biriyim ama bayağı bir saymanız lazım…
    • Biz kimseyi yarı yolda bırakmadık onlar müsait bir yerde indiler…
    • Aşk döngüsü: saygı duruşu, cicim ayı, mucuk ayı, trip ayı, boynuz ayı, alkol ayı, ayı oğlu ayı, İstiklal Marşı ve kapanış…
    • Peşimden gelme ben de kayboldum…
    • Biri var. Onu unutmamam gerektiğini çok iyi biliyorum. Fakat kimi unutmamam gerektiğini bir türlü hatırlayamıyorum…
    • Koyamadım hayatımı bir biçime, koyayım böyle hayatın içine…
    • Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. Erkekler bildiğini okuyor, kadınlarda onların canına okuyor…
    • Beni Türk kebapçılarına emanet edin…
    • Benzinin 5 TL olduğu bir ülkede istasyon görevlisine neden pompacı dendiğini şimdi daha iyi anlıyorum…
    • Âlem kaşar olmuş tost yapan yok…
    • Ah be çocuk ah! Seninki, masalda ki pamuk prensese âşık olmak değil. Uyutulduğun ninnideki bostana giren danaya yüreğini vermek…
    • Bir sana, bir de sabah uykusuna hastayım…
    • Ben bardak kırsam sakarım, annem kırsa nazar. Babam kırsa o bardağın orda ne işi var…
    • Ben evde göbek besliyorum…
    • Eve tok gelirim, annem niye dışarıda yedin der. Aç gelirim, evde yemek yok der. Evden kaçmam yakındır…
    AŞK WHATSAPP DURUMLARI
    • Aşk kutsaldır. Kirli gönüllerde yuva yapmaz.
    • Aşk namaz kılmaya benzer. Niyet ettikten sonra etrafa bakılmaz…
    • Ölürsem beni yârimin kalbine gömün. Mekânım cennet olsun.
    • Ekmeğime hoşçakal sürdün ya sen, ben şimdi ‘aşk’ karınla; sana, ne şiirler yazarım.
    • Gel beraber alalım nefesimizi sevdiğim, sensiz boğazımdan geçmiyor.
    • Yüzüme okunmuş bir dua gibisin sevgilim. Çok şükür bugün de aşığım sana.
    • Gözlerin kör bir kuyu. Yusuf olası geliyor insanın.
    • Kalbimi sana emanet etsem korur musun? Dilimin ucundaki cennet sevdamın sonundaki ‘ömrüm’ olur musun?
    • Gözlerinin ‘Kahve’sinden koy ömrüme, kırk yılın hatırına ‘Sen’de kalayım…
    • Sevdan üflendi bir kere vakit aşk-ı kıyamet. Sen kopuyorsun yüreğimde; gönlüm gönlüne emanet.
    • Kolunu ısırıp saat yapıp bu saatten sonra benimsin diyesim var.
    • Kafanı yastığa her koyduğunda aklına geliyorsa, ya kimsede görmediğin mutluluğu tattırmış ya da çok derin yaralar bırakmıştır.
    • Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.
    • Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu. Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor, geceleri çok seviyorum.
    • Tabaklarda kalan son kırıntılar gibiydi sana olan sevgim. Sen beni hep bıraktın; bense hep arkandan ağladım.
    • Kalp midir insana sev diyen yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? Sahi nedir sevmek; bir muma ateş olmak mı, yoksa yanan ateşe dokunmak mı? 
    • Hâlet-i ruhaniyem’dir kelâm ettiğim lisân! Ya o’nadır, ya O’nunla O’lana, ya Aşk’adır, ya da Aşk’la yanana!
    ETKİLEYİCİ WHATSAPP DURUMLARI
    • Otopsi istiyorum hayallerime, kurduğum düşler eceliyle ölmüş olamazlar…
    • Oysa defalarca sormuşlardı, büyüyünce ne olacaksın diye; “mutlu” diyemedik; çünkü çocuktuk; akıl edemedik…
    • Açtığın yaralara zaman ve dua sürdüm bekliyorum.
    • Keşke tanımasaydım’ dediğim hiç kimse olmadı benim. ‘Keşke beni tanımasına izin vermeseydim’ dediklerim oldu…
    • Ne var yani, benim de özel güçlerim var; mesela bazı insanları gözümde büyütebiliyorum…
    • Keşke çocukken fazla mutlu olmayıp birazını da bu zamanlara saklasaydım. Lazım oluyor arada.
    • Alıp başımı gidesim var da aklımdakileri valize sığdıramıyorum.
    • Artık gelecek planlarımı hayattan gizli yapıyorum.Sanki hayat, işini gücünü bırakıp planlarımı bozmak için her şeyi yapıyor.
    • Sen gittin artık yoksun ve boşuna yağıyor yağmur. Birlikte ıslanamayacağız ki.
    • Sana muhtaç olduğum şu anda gel, yaşamak olsan da gel, ölüm olsan da gel.
    • Zaman bütün hayallerimize ağzımın payını verdi.
    • Yıkıldı yolunu bekleyen şehir. Şimdi gelsen de bir, gelmesen de.
    • Bin “günahın” olsa da bana, bir “gün ah’ım” yok sana…
    • Hadi simit satanı anladım, kestane satanı da. Peki ya dost satan, o da mı ekmek parası?
    • Yüreğine giden bir bilet kes, cam kenarı değil can kenarı olsun.
    • Ne hasta bekler sabahı, ne taze ölüyü mezar, ne de şeytan, bir günahı, seni beklediğim kadar.
    DUYGUSAL WHATSAPP DURUMLARI
    • Ve bazen de; seninle konuşmak iyi geldi, diyebileceğin birisi olmalı.
    • Sen bakma benim bu kadar hüzünlü şeyler yazdığıma, ben çok gülerim. Ve gülerken hiç kimse yalan olduğunu anlayamaz.
    • İntihar köprüsü gibiyim bu günlerde, gözümden de, gönlümden de düşen düşene.
    • Susmak kabullenmek değil, cevaptır. Eğer insan kısa cümleler kuruyorsa, uzun yorgunlukları vardır.
    • Giderek daha çok seviyorum seni demişti. O yüzden gitti demek ki.
    • Üzülme değmez sözünü duymaktan sıkıldım. Değmeyenlere zaten üzülmem. Üzüldüğüm şey, değmeyenlere yüreğimin değmiş olmasıdır.
    • Sana iki kelimelik sonunu bilmediğim bir hikaye anlatayım mı? Evet. Seni seviyorum.
    • Ölmek sorun değil de hani bir gün mezarıma gelirsin de kalkıp sarılamamak koyar bana.
    • Aslında Türkçe’m çok iyidir. Ama bazen anlamıyorum seni. ‘Git’ ne demek?
    • Ey yalnızlık nikâh mı kıydın bana. Helalimmişsin gibi her gece giriyorsun koynuma.
    • Şimdi söndü ışık sustu dudağımdaki sen çalan ıslık. Dünya ahiret acımsın artık.
    • Paslı bir yalnızlıktı avuçlarımda, ardımda bir yürek yükü rüzgâr. Ne zaman sevmeye koyulsam, doğrulup çoğaldı ayrılıklar.