-->
Logo

En Yeniler

Duygusal Sözler

Sana sadece gözyaşlarımı haram etsem , cennet hayalin olur...asgL
Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevdada boğulur." Faruk Karatas
bana senin için deli dediler inanmam akıllı dedim senin için o capkındır dediler yapmaz dedim senin için adam deildir dediler fiyakası var dedim senin için mal dediler sustum evet mal pazarına götürsem para etmez dedim:))
Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevdada boğulur."
Buz Tutmuş Su Akar Mı ? Kül Olmuş Ateş Yanar Mı ? Söyle Bu Gözler Senden Başkasına Bakar Mı ? ( Yusuf Taşçılar )
Her devrik cümle Her utangaç yüklem Benden bir parça taşır… Bir ressam gözlüğü çalsam… Salsam kendimi kıyılara Okyanuslar… Boya tüpüne dolar… Yalnızlığım Ardımdan fırça taşır. Öyle bitkinim, Öyle ölüme yatkınım ki Bu gece… Böyle ağır olmasa vücudum. Beni küçük bir serçe taşır. Parçalarda umudumu Parça parça taşır!