-->
Logo

En Yeniler

Aşk Sözleri İndir En Güzel Kısa Aşk Mesajları Sözleri

Aşk Sözleri İndir En Güzel Kısa Aşk Mesajları Sözleri

Aşk Sözleri, Kısa Aşk Sözleri 2015 ve En Güzel Aşk Sözleri yer almaktadır.Aşk Sözleri (Aşk Mesajları) sizleri sevdikleriniz ile ortak noktada buluşturan etkili cümlelerden oluşmaktadır. Sevdiğinize söylemek ya da bir sms ile iletmek isteyeceğiniz en güzel, en etkileyici aşk sözleri, sevgiliye aşk sözleri, aşkı anlatan sözler, aşkla ilgili güzel sözler sizler için bu sayfada derledik. Sizde sevginizi anlatmak için brbirinden güzel aşk sözlerini seçip sevdiğinize gönderebilirsiniz. İşte En Güzel Aşk Sözleri 2015 sms mesajları...
Sayfamızda Aşk Sözleri, Kısa Aşk Sözleri 2015 ve  En Güzel Aşk Sözleri yer almaktadır.Aşk Sözleri (Aşk Mesajları) sizleri sevdikleriniz ile ortak noktada buluşturan etkili cümlelerden oluşmaktadır. Sevdiğinize söylemek ya da bir sms ile iletmek isteyeceğiniz en güzel, en etkileyici aşk sözleri, sevgiliye aşk sözleri, aşkı anlatan sözler, aşkla ilgili güzel sözler sizler için bu sayfada derledik. Sizde sevginizi anlatmak için brbirinden güzel aşk sözlerini seçip sevdiğinize gönderebilirsiniz. İşte En Güzel Aşk Sözleri 2015 sms mesajları...
Aşk Sözleri Sayfamıza Hoşgeldiniz. Sendeyim.com olarak bu sayfada aşkla ilgili sözler, resimli aşk sözleri, aşk mesajları, aşkla ilgili güzel sözler, aşk sözleri kısa, güzel aşk mesajları, aşkla ilgili özlü sözler, uzun aşk mesajları, aşkla ilgili anlamlı sözler, sevgiliye en güzel aşk sözleri ve uzun aşk sözleri gibi sevgilinize söylenebilecek en güzel sözler bu sayfada yer almaktadır.

Seni niyemi seviyorum geçmişin içinde kaybolmuş beni, Yeniden hayata döndürdüğün için çok ama çok seviyorum.

Sen benim en kıymetlimsin, En güzel vazgeçilmezimsin. Sevmekle bitmeyenimsin, Sen benim hakikatlimsin. En derin, en içimdesin, Sen benim en güzel derdimsin 

Sahi neydi o kural! Sevince mi kaybediyorduk? Kaybedince mi seviyorduk…

O yokken “hayır sevmiyorum, unuttum” deyip, onu görünce elin ayağın birbirine dolanıyorsa; aşıksın işte..

Madem sevmiyorsun o zaman sahip çık gözlerine ! Dönüp dolaşıp değmesinler gözlerime.

Hüzün yakışmıyor bu aşka gülüm. Hüzün yakışmıyor ama: Gece sen yoksun ve ben buradayım.

Her şey bana baktığın an başladı.

Günün birinde hepimiz sonsuza dek susacağız onun için sevdiklerimize “seni seviyorum” demekten çekinmeyin!

Gitmekle gidilmiyor ki… Gitmekle gitmiş olamazsın; gönlün kalır, aklın kalır, anıların kalır.

Ey canımın sahibi Yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var. Mevlana