-->
Logo

En Yeniler

Güncel Sözler Damar Sözler: Şimdi herkes kendine bir daire çizsin ve kendi çapında eğlensin!

Şimdi herkes kendine bir daire çizsin ve kendi çapında eğlensin!
Uretim yeri ne kadar güzel olursa bir urunun kaliteside o kadar fazladir.
Yeni sevgilinle Bana Hava Atma, Ikinci El Oldugunuda Unutma :)
Ben elimi sallasam ellisini bulurum da sen elini sallasan benim gibisini zor bulursun..
Benimle Kurduğun Hayalleri Başkasıyla yaşayacak Kadar Ucuzsan Bende Seni görunce Tanımayacak Kadar Pahalıyım.
Coklugun Oldugu Yerde Insan Sayisida Azdir.
gitmek kolaysa senin için el sallamak da dert değil benim için..
Aklındaki bensem yanındakine benden selam söyle..
Hayranım olan o kadar çok kİ$İ varkİ. Kendİmİ unlu sanmaya ba$ladım haha.
Bilmediğiniz birşeyi söyleyip insanları farklı yönlendirmeyin. Birgun kaybolursanız bilmeden biri size adres tarif edip başka yere çıktığınızda anlarsınız.
Bizimle dans etmeye çalı$ma, yurumeye hasret kalırsın.
Bu Dunyada Aklin Varsa Her Zaman Tek Takil.
Ayrilan sevgili qercekten sevse ayrilmazdi.
Kimseyi tipinle yargilamayin yargiladiginiz kisiyle evlenmek zorunda kalabilirsiniz :)
80 ya$ındaki neneme facebook veya twitter uyeliğin var mı? diye sordum Yarın istek yollarım kabul et ismim Crazy girl dedi Hala $oktayım
Her kim eğer benimle herhangi birinin ARASINDA seçim yapmak zorunda kalıyorsa, DİĞERİNİ seçsin, Çunku; Ben bir SEÇENEK değilim..
Parfume falan qerek duymazdı annem Doğuştan cennet kokardı zaten.
Ne Diye Boburlenip Buyukleniyorsun. Dogumun Bir Damla Su, Olumun Bir Avuc Toprak Degil Mi?
En iyi qezen kovboylar kovboy gibi kovboylar.
Senin marka olduğun yerde etiketi ben koyarım!
Cok Seveni Ne Yapayim, Hep Seven Nerede?
AĞIR qELİYORSA BENİMLE YAşaM KAPI ORADA İKİLE PA$aM.
Yağmurda yağan kar tanesi, eriyip dudaklarına indiğinde, hissettiğin o bir damla serinliği, benimle payla$mak istersen, yönunu ruzqara dön, Ben o ruzqardayım
Ederinden fazla değer Soytarıyı Kral EDER!
Seni öyle bir görmezden qelirim ki, sen bile kendi varlığından $uphe edersin!