Logo

En Yeniler

En Kapak Sözler

En Kapak Sözler
Minareden Duşenin Parçası Bulunur, Bulunur da; qönulden Duşenin Parçası Bulunmaz!
Doğru zamanda qelen yanlı$ insana tanıdığın şansı, yanlı$ zamanda qelen doğru insana tanımadığın surece uzulen hep sen olursun!
Her kim eğer benimle herhangi birinin ARASINDA seçim yapmak zorunda kalıyorsa, DİĞERİNİ seçsin, Çunku; Ben bir SEÇENEK değilim..
aşk mı, Hani $u durtme ile ba$layıp ENqELLE ile biten şey mi? istemez kalsın..
Bir boyundan bir posundan herseyin gibi yalansin.
Deqer Verdiklerimin Ucmasin. Deqer Verdigim gibi Almasinida Bilirim Oylece Kalirsin.
Adımı avucuna yaz hatırladıkça yalarsın.
Sen Aslinda Kocaman Bir Hicmissin Herseyin Yalanmis.
Hayranım olan o kadar çok kİ$İ varkİ. Kendİmİ unlu sanmaya ba$ladım haha.
Bir boyundan bir posundan herseyin gibi yalansin.
Bilmediğiniz birşeyi söyleyip insanları farklı yönlendirmeyin. Birgun kaybolursanız bilmeden biri size adres tarif edip başka yere çıktığınızda anlarsınız.
sağda solda diyormuşsun! arkamdan ağladı diye! ayıp lan ben hiç diyor muyum? arkamdan havladı diye..!
qölqene lafım yok, o da seni adam sanıp peşinden qeliyor
Bu Dunyada Aklin Varsa Her Zaman Tek Takil.
Olmadığın biri olarak sevilmektense, olduğun biri olarak nefret edilmek daha güzeldir.
Seni melek sanarken yuzunun Seytan oldugunu sonradan anladim.
Kusmek ve darılmak için bahaneler aramak yerine, sevmek ve sevilmek için çareler arayın.
Ben Adini Kalbime Atesle Yazdim. Varsa Seni Benden Cok Seven, Adini gunese Buzla Yazsinda qorelim.
Seni melek sanarken yuzunun Seytan oldugunu sonradan anladim.
Ederinden fazla değer Soytarıyı Kral EDER!
Aklımdan qeçtin gittin, kimbilir yine kime Gidiyordun.
Oralarda Benden Yok Bi Dusunsen Anlarsin. Buralarda Senden Cok Var qorsen Sasarsin.
Fırtınanın $iddeti ne olursa olsun; martı SEVDİĞİ DENİZDEN asla VAZqEÇMEZ..
Her eriqe konma aqactan dusersin.
Umutsuz Insan Yasamaktan Zevk Almayan Insandir.