-->
Logo

En Yeniler

Kızları Güldüren Komik Sözler



http://guzelsozler100.blogspot.com/2014/12/kizlari-gulduren-komik-sozler.html
Bu yazımda kızların en çok güldüğü sözler ve komik mesajları bir arada topladık. 2015 yılında kızların en çok güleceği espirili sözler ve mesajlar, kızlar en çok neye güler, 2015 güldürücü sözler ve cümleler aşağıda listelendi. Full Kızları Güldüren komik sözler, Kızların En Çok Güldüğü Espiriler 2015, Kızların Hoşuna Giden Sözler, Kızların Dayanamayacağı Sözler

Öyle bir hava attı kigüldüren sözler fırtına çıktı.

-Hakkımı aradım güldüren sözler meşgul çaldı.

-Kadın Hakkı yoktur.Çünkü Hakkı erkek adıdır.

-Hiç oralı olmadı güldüren sözler çünkü o buralıydı.

-Hayallerim suya düştügüldüren sözler ama öemli değil çünkü yüzme biliyorlar.

Adam düzmüşgüldüren sözler karısı yanmış.

Adamın biri gökdelenin tepesinden atlıyacakmış altından bir sey geçmis atlamamış.
Ne geçmis? * Vazgeçmiş

Kadının biri akşama kadar mutfakta durmuşgüldüren sözler hiçbir şey düşünmemiş Neden?
* Çünkü tefal herşeyi düşünmüş.

Ah kızım ah! Ben ne salağım; seni ne doktorlargüldüren sözler ne mühendisler istedi de vermedim. Üzülme anneciğimgüldüren sözler ben hepsine verdim.

Sen sen ol kapı önünde aşk yapmagüldüren sözler aşkın gözü kördür ama komşununki asla.

Seni görünce gözlerim dolargüldüren sözler kulaklarım mark.

Sayın abonemız son dönem faturanız 19.500.000TL.dır.
Ödemelerinizi son iki iş günü içinde yapmanız rica olunur.
Ödemenizi yaptıysanız bu uyarıyı lütfen dikkate almayınız. Teşekkürler

Şu anda her 100 kisiden 35'i uyuyorgüldüren sözler 10'u yemek yiyorgüldüren sözler 25'i çalışıyorgüldüren sözler 15'i sex yapıyorgüldüren sözler 10'u araba sürüyorgüldüren sözler 4'ü ders çalışıyor bir tane salakta elinde telefon sms okuyor.

Gülü seven dikenine katlanırgüldüren sözler kaktüs sevenin vay haline


- Bir adam yatmışgüldüren sözler karısı da tekne


- Kedi ulaşamadığı ciğere mundar der. Ondan sonra "Konuşan kedi" olarak meşhur olur.

- Uzun lafın kısası : U.L.

- Oyunu ayakta alkışladım.. Ay yok şekerimgüldüren sözler oturacak yer yoktu

- Çingeneler Amerika'yı nasıl okur? ABE DE..

- Beni deniz tutargüldüren sözler Ali tutargüldüren sözler Cem tutar.. Severler beni..

- Her hakkı saklıymış. Bende de bunca Hakkı nerede diyordum.

- Ödümü patlattın.. 80 yıla kadar ölürsem sebebi sensin.

- Bu aşkın katili sensingüldüren sözler zanlısı ben.

- Geçen gün hayal kırıklığına uğradımGeçerken bakkala da uğrasaydın

- Atı alan Üsküdar'ı geçti. Biz takibe devam ediyorum merkez.Tamam!

- Ağlarsa anam ağlar gerisi playback yapar

- Yerin kulağı var benim de kulağım var. Ben yer miyim? Hayır yemem

- Türkiye'de en demokratik olaygüldüren sözler trafik kazaları; herkes eziliyor

- Suçlu ayağa kalk!Çocuklu bayana yer ver!

- Tüh amortiyi tek rakamla kaçırdım yine

- Adamın biri topalmışgüldüren sözler karısı da oynamış

- Rüyalar da hormonlu artıkgüldüren sözler akşam aksakallı nine gördüm

- Avrupa'dan gelen soğuk hava dalgasıgüldüren sözler ülkemizi etkisi altına aldı.. Yok abigüldüren sözler Avrupa bizi sevmiyor iştegüldüren sözler kabul edelim artık!..

- Bak Barbie'ciğimgüldüren sözler sen daha TOY sun.

- Pencereyi aralik biraktim bir dondum ki ocak olmus

- Oğlumgüldüren sözlersenin zayıflaman için daha 40 fırın ekmek yemen lazım..

- Can bedenden cikmayinca ne olur?Can fizik dersine gec kalir.

- Bir adam kizmısgüldüren sözleronu istemeye gelmisler.

- Bana bir japon yapistiricisi
- Ne o Japonlari mi yapistiracaksin?

- Lastik neden esner? Uykusu geldigi icin