-->
Logo

En Yeniler

Küfürlü Sözler,Küfürlü Mesajlar,Küfürbaz Sözleri



Küfürlü sözler ve küfürlü mesajlar başlığı altında yılına özel küfürbazdan küfürleri sizlerle buluşturuyoruz. Küfürlü sözler, küfürlü mesajlar, en ağır küfürlü sözler, kısa küfürlü mesajlar, küfürlü mesajlar facebook, en popüler küfürler, full küfür sözleri, kızların ağzından küfürler, küfür sözleri twitter, resimli küfürlü mesajlar, anlamsız küfürler, en güzel küfürler, en ağır küfürbaz sözleri, küfürbazın küfürlü sözleri, küfürbazdan küfürler.

Her sabah bu gece erken yatıcam diye söylenip uyumayan tayfa burda mı? Sizin taaa amk.
Sarımsağın bile benden daha fazla faydası var, zoruma gidiyor amınakoyim.
Suriyeliler 800 TL maaş alıyor 500′ ü joleye 300′ ü kiraya gidiyor lan bence. Tipleri kes amk
-Aşkım öpte ömrüm uzasın
+Sikiyim de ölümsüz ol amk

6 saattir kimsesizler yurdu önünde duruyom, hala kimse sahiplenmedi insanlık ölmüş amk.
Ortalık Suriyeli kaynıyor, kendi memleketimizde turist gibi takılıyoruz amk
+Benimle çıkarmısın?
-Elektrik alamadm .s.s
+Dur amk daha fişi sokmadım.

+Herkes bırakıp gider.
-Ben gitmem.
+Senin farkın ne?
-Üşengecim ben.

Sevgilim var param yok , param var sevgilim yok , param ve sevgilim var zamanım yok , zamanım var para ve sevgilim yok niye yaşıyom ki ben amk
sabah akşam karı kız muhabbeti yaptığını bildiğim adamların facede adeta bir nazım hikmet e dönüşmeleri… ne bileyim üzülüyorum amk
1 yeni mesaj; Selam aşkı.. Şaka lan şaka ben Bimcell ..Çokomelde indirim var bitmeden gelde al amk fakiri.
İki saattir serçe parmağıma bakıyorum; serçeye falan benzediği yok bunun. kimi kandırıyorsunuz olum siz?
Uyku diye meslek olsa mesaiye bile kalırım amk.
Kız olsaydım herkese verirdim diyen erkek, ibneliğe meyillidir. Delikanlı adam kız olma ihtimalinin hayalini kurar mı lan?
Adana kebabıyla meşhur şehrimiz hangisidir ? Bayburt Diyen Arkadaşımız Çok Yaklaştı ..
Biz çocukken tabletimiz akıllı telefonumuz yoktu amk, Halı kenarında araba parkederdik, piyuuuuvv çiyuuvvv diye değişik sesler çıkarıp eğlenirdik amk..
kızlar göstermemekte ısrar ettiğiniz sevginizi iyi saklayın. mezarda götünüze falan sokarsınız artık amk.
Otobüste tek elle tutacağa tutunurken diğer elimle sana mesaj yazıp, gözlerimle de boş koltuk kovalıyorsam beni üzmeye hakkın yok.
Adını duyar duymaz istemsiz küfür ettiğim insanlar var.
Bir kadın söyleyecek çok şeyi olduğu halde susuyorsa, ölmüş olabilir bi kontrol edin amk :S:S:S:S
“Savaşmayın,sevişin” diyorsunuz, gel sevişelim dediğimizde kırk dereden su getiriyorsunuz.Sıçarım böyle işe lan,ben savaşmaya gidiyorum.
5 liraya portakal suyu içeceğime 2 kilo portakalı kabuğuyla yerim daha iyi amk.
kızım sen ne kadar güzel olursan ol etrafındaki insanlarla böyle dalga geçtiğin sürece asıl çirkin hep sen kalacaksın, egoist Irıspu :S
Babama iyi geceler canım babacığım dedim, sikerim canını lan pezevenk dedi ben nerede hata yapıyorum lan
İlk mesajı :))) kızdan :)))) bekleyen erkek :))))) istersen :)))) istemeyede :))) o gelsin amk :))))
171 sigara bırakma hattını aradım. Operatör sigara molasında dediler. İşte hizmet budur arkadaş. Hay amk