-->
Logo

En Yeniler

Kapak Sözler / Kapak Mesajlar 2015



Merhaba değerli arkadaşlar. Sayfamızda kapak sözler 2015 ve kapak mesajlar 2015 sözleri yer akmaktadır. Yeni kapak sözler, yeni kapak mesajlar, en güzek kapak sözler 2015, full kapak  eden mesaj sözleri, kapak sözler facebook 2015, kapak sözler twitter 2015, kapak sözler sms, kapak mesajlar sms, facebook için kapak sözler, arkadaşı kapak eden sözler.

Attığım adımların ayarı olsaydı, yaşamamın anlamı olmazdı.

Hayatta en pahalı şey tecrübedir; çünkü kazanmak için, kaybetmek gerekiR

Erkeğin yalan söyleyeni değil de,
Yalan söylerken yakalananı çok fena.
Hem yalancı, Hem beceriksiz.
- Duble gerizekalı yani..!


 Dış Görünüş Önemli Olmasaydı ;
Uqur Böceqini Sevdiqin Gibi , Hamam
Böceqinide Severdin 


' Aşk ' kelime değil bir cümledir kurmak içinse özneyle yüklem değil 'Yürek' gerekir.

Gözlerin diyorum, Sandığım kadarda güzel değilmiş , Başkasına baktığın zaman anladım

Bi ara düşmüş olabilirim ama hafızam yerinde. Ne iteni unuttum ne de tutmayanı.

Adam'ım diyenin omuzları geniş olmalı,
- Mezhebi değil..!


Yagmur olsan binlerce damla arasından tutardım
seni.
Çunku korkarım , TOPRAK ALDIGINI VERMIYOR
GERI !


Kahretsin ki ;
Dinlediğim Her Şarkıda Seni Anımsatan ,
Ya Gözlerin , Ya İhanetın Var 



Ben gülüşüne öldüm,
O ölüşüme güldü. Farklıydık işte

Seninle her yere gelirim dediysem,
O kadar da değil.
- İhmale, İhanete, Şerefsizliğe gelemem

KALP bu tatlım,
- Tersten okuduğun gibi PLAK değil ki sürekli sende takılı kalsın