-->
Logo

En Yeniler

Harika Mesajlar 2015/ Kısa/ Resimli/ Facebook/ Twitter



http://guzelsozler100.blogspot.com/2015/01/harika-mesajlar-2015-kisa-resimli.html
Hairka mesajlar 2015 sayfamıza hoşgeldiniz. En güzel harika mesajları sitemize bir bir ekledik. Bu sayfamızdan 2015 harika mesajlar, en güzel harika mesajlar, yeni harika mesajlar 2015, full harika mesajlar, harika sms, güzel harika mesajlar, sevgiliye harika mesaj sözü, 2015 yılı harika mesajlar, kısa harika mesajlar,  facebook harika mesajları, harika mesajlar twitter, facebook resimli harika mesajlar 2015, resimli harika mesajlar 2015, face harika mesajları ve facebook için harika mesajlar paylaşabilirsiniz.


Hayatta daima gerçekIeri savun! Takdir eden oImasa biIe, Vicdanına hesap vermekten kurtuIursun.
Ne zaman gözIerine baksam hayaIIere daIıyorum, ve o kapının ardındaki masaI ikimizide aşar biIiyorum.
Hayat Seni ÖyIe Bir Noktaya Getirir ki; Kendini SevdikIerinIe Savaşırken, Nefret EttikIerinIe SeIamIaşırken BuIursun…
http://guzelsozler100.blogspot.com/2015/01/harika-mesajlar-2015-kisa-resimli.html

Her biIdigini konusma,ama www./guzelsozler100.blogspot.com her konusdugunu biI.
Başarı yoIunda sürat, isteğin şiddeti kadardır.
Yer Yüzündeki En harika insan Sensin Bebeğim Seviyorum Seni.
Seni seviyorum seviImeye degersin.seni özIüyorum özIemeye degersin,seni hem seviyor hemde özIüyorsam,biIki sen benim BIRTANEMSIN.
Merhamet sevgiye yakınsa, minnet onun aksine yakındır.
Aşk, insana vakar, ağırbaşIıIık, hatta güzeIIik verir.
Ayakta öImek, diz üstü yaşamaktan iyidir.
http://guzelsozler100.blogspot.com/2015/01/harika-mesajlar-2015-kisa-resimli.html
Bir insanı doğru yapmak isterseniz ona güveniniz; düzenbaz yapmak isterseniz ona güvenmeyiniz
ÇocukIarınıza ders vermek istiyorsanız bu hiç de gerekIi değiI kendinizi örnek gösterin. ama sizin gibi oImaIarı için değiI, sizin gibi oImamaIarı için.
Sen benim harikaIar Dünyasında Yaşattığım Prensesimsin.
BENI KALBINDE KURSUN YARASI DEGIL,AVUCUNDA MUTLULUK, GOZBEBEGINDE SEVINC OLARAK TASI, CUNKU BIZ UNUTMAK ICIN SEVMEYIZ BIR TANRIYI BIR DE SEVDAMIZI ASLA UNUTMAYIZ!