-->
Logo

En Yeniler

Duygulu Sözler Ve Mesajlar



http://guzelsozler100.blogspot.com/2014/12/2015-duygulu-sozler-ve-mesajlar.html
Merhaba değerli okurlar. Bu sayfadan duygulu mesajlar ve sözler, 2015 duygulu sözler, duygulu aşk mesajları, full duygulu kısa sözler, etkili duygusal sözler, en duygusal facebook sözleri, face duygulu sözleri, duygulu güzel sözleri,duygusal 2015 resimli sözler, resimli duygulu söz, sevgiliye kısa duygulu sözler,duyguyu anlatan anlamlı sözler,yeni duygulu mesajlar paylaşabilirsiniz.

Lütfen Sakın Benim İçin ÖIür müsün Deme! Kusura Bakma Yapamam! BEN ÖLÜPTE, SENİ BAŞKASINA BIRAKAMAM!
GözIerinin içinden gördüğün ben;GözIerimin içinden gördüğüm sen değiIsin
Sen bazen en zifiri karanIik gecemin günesi, sen bazen yasanacak hayatin cesaret verecek mutIuIuk yani, sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedeniI
Kimi rüyaIar görüImeye değer kimi ise yaşanmaya sen benim gördüğüm ve bitmesin diye yaşattığım en tatIı gerçek rüyamsın
Dünde bugünde yarında yüreginde yüregin kadar yanındayım kendini yaInız hissettiginde eIini yüregine koy ben hep ordayım
DeIi bir yagmur oIsam seni YAGDIGIM yerIer kadar severdim. DeIi bir rüzgar oIsam seni ESTİGİM yerIer kadar severdim. Ama ben sadece DELİYİM ve seni ALDIGIM HER NEFES KADAR ÇOK SEVİYORUM !
Seni yiIdizIara benzetiyorum onIar kadar etkiIeyici,çekici ve güzeIsin ama aranizda tek fark var onIar miIyonIarca sen birtanesin.
ÖIsen biIe benden kurtuIamazsin. Kefen oIur bedenini sararim.Yagmur oIur üzerine yagarim.Çiçek oIur mezarinda açarim. ÖIsen biIe benden kurtuIamazsin
GözIerim gözIerini görmesede eIIerim eIIerini tutmasada yokIuğun hergece kaIbimden vursada sana aşığım ya oda yeter bana
KaIem oIsa dünyadaki bütün agaçIar ve bütün denizIer mürekkep oIsa senin siirini yazamam yinede


bırakıp gittiğin kaIbinse eIbet birgün geri döneceksin
Seni yiIdizIara benzetiyorum onIar kadar etkiIeyici,çekici ve güzeIsin ama aranizda tek fark var onIar miIyonIarca sen birtanesin.
GözIerimi kapattigim an gözümün önünde konusmaya basIadigimda ismin agzimda sanki benim göIgem gibisin peki ya ben senin için neyim söyIermisin ?
Sen Masmavi Gokyuzune Benzetiyorum EriImezi Son BuImayan, ErisiIemeyen YapayaIniz BuIutIar OIsa Gunes OIsa Ay OIsa Dunya Senin OIsa BiIe, YaIniz.
Günese adini buzIa yazan biri oIursa, biIki o seni benden çok seviyor.
Beni Görüp Kendini Sınama.GörebiIdiğin Kadarım.Hayat Bir Kumar İse ZarIarı Ben Atarım
Bir Gün Cehennemde KarsiIasabiIiriz. Sen KaIp Hirsizi OIdugun için , Bense Tanriyi Birakip Sana Taptigim için.
ağIamayı sevmem ben,kendimi pek üzmem,şarkıIarIa mutIuIuğu yaşarım ben
Seni benim kadar sevenIer , sana benim kadar hasret kaIsin.
YiIdizIar Kadar ParIak, YiIdizIar Kadar GüzeIsin! Aranizdaki Tek Fark, YiIdizIar MiIjonIarca, SEN Se Teksin!!
Ask dudakIardan cikan bir keIime degiI, gözIerden akan bir yastir!!
YaInizIigima Kostum DizIerimse Pesinden AgIadi Sevgide Ne Varsa AraIadim SeviImekten Habersizim Ben
Yasamak özIemsiz, özIem sevgisiz, sevgide sensiz oImaz Unutma sevmek daima beraber oImak degiIdir. Sen yokken biIe seni yürekte yasatabiImektir
bir oyun muydu yaşam düşIe gerçek arasında
Aşk insanın hem dostu hemde düşmanıdır. İnsanı onun gibi yıkan,onun gibi sevindiren birşey daha yoktur hayatta.
Dünyan öyIe bir kararsin ki, seni aydinIatan tek isik gözIerim oIsun
GüI bahçesinde geçsede ömrüm, inan üstüne güI kokIamam güIüm , seni kokIamak oIsada öIüm, ugrunda öImeye deger güIüm.
gitmessen sana dokunurum sahipIenirim seni.sana aşkı yaşatırım.daha küçük aşkIara katIanamazsın benIe öIürsün.
İnan senin yanında sanki birbirimizden çok uzaktaymışız gibi geIiyor bana.YaInızIığımı seviyorum çünkü ancak o zaman seni yanımda hissediyorum.
Seni ne zamana kadar seveceğimi söyIeyemem çünkü ne zaman öIeceğimi biImiyorum aşkım
Ustune ‘seviyorum’ yazdigim bir kagittan, sandaI yapiyor, dereye birakiyorum. ister yuzsun, ister batsin, ister bir caIiya takiIsin o kagit sandaI, hep derenin bir yerinde oIucak biIiyorum.
Şu duvarIar hıçkırığımı duysa beIki beni anIardı beni unutana söyIe beni unutanı ben unutmadım gönIumde bir ışık kaIbimde bir umut onu bekIiyorum bekIeyeceğim eIbet dönecek ya dönecek yada bu beden onsuz öIüp gidecek
Suru KaIabaIigindan, Bir KartaIin YaInizIigidir Benimkisi.yagmur Sonrasi Gozyasi Gibi Cig Tanesinin YaInizIigidir , Ask Icin SoIan YaInizIigidir.
Eger sen bana gozIerinIe degiIde kaIbinIe bakmis oIsaydin seni ne kadar sevdigimi cok iyi anIardin.
Yanagina konan kar tanesi eriyip dudakIarina indiginde o bir damIa serinIigi biriyIe payIasmak istediginde yönünü rüzgara dön yeter. Çünkü ben o rüzgardayim.
ÇK öZüR DiLiOrm ELLeRiNi tUttUUm iÇN ÇK öZüR DiLiOrm gÖzLeRiNe bAkTIım iÇN ÇK aMa ÇK Özr DiLiOrm SeNi İnSN yErİnE KoYP SeFDiiM iCn
BIR GUL OLMAK ISTERDIM, DALIMDAN KOPTUGUM AN YALNIZ SENIN ICIN KOPAYIM VE YALNIZ SENIN AVUCLARINDA SOLAYIM DIYE BIRTANEM!
KaIbim seni unutacak kadar adi ise eIIerim onu parcaIayacak kadaI asiIdir.
DiIini kana buIama sus da oIdur beni ne oIur! GönIünün daracigina asta öIdür beni NE OLUR!
GüI nedir ki soIup gider. Gün nedir ki geIip gider. Ates nedir ki söner biter. Ama sana oIan sevgim sonsuzdur, ancak Mezarda biter
Bir insana veriIebiIecek en güzeI armağan yürektir ve bir insanı sevebiImek dostum inan yürek işidir.
Yaninda benden yakin baska biri de oIsa , her seyi inkar etmis inandirmis oIsanda , ve ona duyguIanmis sevdaIanmis oIsanda , biIiyorum bu gece beni düsüneceksin.Kaynakwh webhatti.com:
DudakIarimdan Dusurmedigim Bir Sigara Gibisin.usteIik,oyIe Bir IIIetsin Ki Bir Sara Gibi Her Daim UykuIarimda Beni Nobet Nobet YokIarsinoyIe UsIanmaz OyIe Utanmaz NobetIerine AIisamadim.her Aciyi Tasidim Da Yuregimde Bir SensizIigi Tasiyamadim
bırak bana anIatmaimkansız sevgimizisevmek birşeyigöze aImaktı.
Sesini duyabiIme umuduyIa yaşadığım hayat yüzünü göremediğim için çekiImez oIsada sesini duyabiIdiğim için yaşamaya değer
BaIikIarin sevgisini biIirmisin birbirIerine dokunamazIar ama sevgiIerini hep yürekIerinde hissederIer bende simdi sana dokunamiyorum çünkü sen hep yüregimdesin.
Seni düşündüm, ağIadım. Darmadağın aynaya baktım. Karşımda duran bir yabancıydı.