-->
Logo

En Yeniler

Süper Sözler-Süper Mesajlar



Süper Sözler

 En Güzel Süper Sözler, Anlamlı Süper Sözler, Çok Güzel Süper Sözler, Anlamlı Süper Mesajlar, Hoş Süper Sözler, Etkileyici Süper Sözler, Full Süper Sözler, Süper Sms'ler, Kısa Süper Sözler, Kısa Anlamlı Süper Sözler,En Anlamlı Süper Mesajlar. Süper Sözlerle İlgili Kısa Sözler, Süper Özel Sözler, Etkili Süper Sözler

Sevmek çay gibidir sevilmek seker.Bizim gibi garibler çayi sekersiz içer.

dünya unutursa dönmeyi, rüzgar unutursa esmeyi, asiklar unutursa sevmeyi, belki o zaman unuturum seni...

Bu saatten sonra sende fırtına kopsa,, bende yaprak oynamaz..

Benim yaşantım hiçbir zaman toz pembe olmadı...!
Onu hep BEN boyadım...!
Mantık ve Yürek fırçamla gökkuşağına...!
Bu yüzdendir sağlam duruşum..!
Ve sürekli Yenilenen Gücüm.

Sen bû dûnyada sûrgûn meleksin... Seni ben ôyle cok sewecegim ki birdaha cennetine dônemeyeceksin...

Her zaman inandığım bir şey vardır,
İyi kalpli olmak,
Mükemmel olmaktan çok daha iyidir.
H.Jackson Brown


Sen benim bitanemdim hiçbir zaman ulasamadigim ve ulasamiyacagim.sen beni herne kadar ciddiye almasanda ben senin gözlerine bakip senin gezdigin sokaklarda gezdigim senin yanindan bir dakika olsa ayrilamayan platonigimdin.birçok seyimiz ayniydi ama sen hiç bilmedin... mutlu ol karagözlüm sen benim tek karagözlümsün sana kiyamam.....

Hersey bosmus iste candir canandir zaman hakliyida haksiz çikardi vuslatin yollari çoktaan kapandi unut onu unut gönlüm SEVMEDIM FARZET


Yalnizliga gömüldügün bir aksamda.Günesin geç dogdugu bir sabahta.Özlediginde ve agladiginda,Sicak bir aska hasret kaldiginda.Ben Hep Yaninda Olucam.Onur

Ne yapsam asktan kaçamiyorum,eninde sonunda yakalaniyorum.Kararliyim bu defa bitti,Ben artik Küstüm Oynamiyorum.Onur....

Merhaba hüzün adasi.Ben duygu gemisi.Gecenin ilk isiklariyla demir attim kiyilarina.Hadi uyan aç gözlerini,ne diyor gemideki ses."Seni Çok Özledim"...

Babama degerimi sordum dünya kadar dedi.Dünyanin degerini sordum,bes para etmez dedi.

Su an kalbime çok kiziyorum.Benim içimde bana ait oldugu halde senin içn çarpiyor...

Pismanlik duyupta bir gün ararsan nerdeyim nasilim diye sorarsan,bir ayrilik sarkisisin sen sessizce çal benim için,veda ederken arkana bakmadan git benim için........

Dillerde söylenen heryerde dinlenen hüzünlü bir sarki oldu askimiz.sevdayi anlatan bu aski yasatan müzikli bir masal oldu oldu askimiz..........

Bir kar tanesi kadar beyaz ol ama ; onun kadar soguk olma bitanem...

Sen olmadan uçarmiyim kanadim olsa bile, sen olmadan açarmiyim baharlar gelse bile, bir seni sevdim, sen dilimdeki en güzel türkü bende yasarsin benimle yasarsin bir seni sevdim BIRICIK ASKIM BELGINE

Gülmek için mutlu olmayi bekleme belki mutluluk gülüsünde saklidir.Sakin aglayayim deme belki bir yerlerde senin bir tek gülüsün için yasayan biri vardir.


Degerini bilmek gerekir askin ask ve ona kattigi degeri yillarin,gün olur kar yagar,yagmur yagar birlikte yasanacak koca bir ömür var...............
çııÖÖçşSenden uzakta hep birseyler eksik, gönlümde derman yok inan bir nefeslik, ne bir avuntu, nede biraz ümit, Ne yapt1n bana nedir bu sessizlik... içimde birsey aciyor sen gelince aklima herseyim.. Yerine sevemem, yerine sevemem...

Gelin olmus gidiyorsun bana veda ediyorsun, sus aglama diyorsun aglamamak elde degil!

Asik olmanin ne demek oldugunu ögrenmek istiyorsan önce seveceksin asik olmayacaksin!!!

Ilk ve son sevgilim gerçek askimsin bugünüm yarinim derdim kahrimsin degismez kaderim alin yazimsin ecel olsun bana senden baskasi

Dalgalarca dalgalandim.. Rüzgarca estim yüregimi sana getirdim sen can istemissin candan da öte dostum yüregimi sana getirdim...


Hiç asik olmamak, askini söyleyememekten iyidir,,

Zaman durdu, bir gurbet olmusken ankara yüregimde, ellerim tutuldu sanki dudaklarim kendime kilitlendi hoscakal sevgilim, yüregim durdu ne de heyecanla çarpardi sana dokunurken ellerim tenin beni örterken sevgiyle hoscakal sevgilim, yasam durdu kapaniyor gözlerime dünya, nerede mavi mutluluklar nerede sevdamiz ve yarin ve umutlarimiz, hoscakal sevgilim,,

Inandigin gibi yasayamazsan,yasadigin gibi inanmaya baslarsin

YALAN dogrudan, karanlik aydinliktan kaçar. günes yalnizda olsa etrafina isik saçar.UNUTMA dogrularin kaderidir yalnizlik. kargalar sürüyle KARTALLAR yalniz uçar

ASK aci saraptir.kadehi dudaktir içersen izdiraptir. goz yasin silinmez kiymetin bilinmez sonun bir AYRILIKTIR

HEPIMIZIN hayati iki kelime; bir varmis bir yokmus su alemde...NAZAR degmesin sana eller degmesin sana sensizlik ölüm bana..

Degmezmis sana verdigim degerler yazik ettin o gülen yüzüne kendini kahrettin beni degil olsun ama yinede ben senle degil kahrolmaya ölüme bile gelirim.ÖLÜMÜN YIKTI BENI.

Yürüdüm dün gece yine yanliz karanlik sokaklarda ..esen rüzgara döndum yüzümü ve kosmaya basladim belki sana ulasirim diye ...ama arkama baktim sen yoktun...birakmistin beni senden ve askindan yoksun!....

Birgün seni benden koparirlarsa minik kusum sensiz yasayamayacagimi bilmeni istedim o zaman anlarsin beni seni ne kadar çok ama çok sevdigimi belki o zaman hatirlarsin bu yaziyi okuduktan sonra, seni sevdigimi hem kalbime hem buraya kazidigimi g-f

Uyuyorum uyuyorum günler çabuk geçsin diye bekliyorum bekliyorum bu sensizlik bitsin diye benim özledigim kadar sende beni özlüyormusun sende rüyalarinda beni görüyormusun öyle zorki ayri kalmak öyle dayanilmazki unut beni sevgilim ben unutmuyorum

bazen anlatmak zor geldi korktum... bazen cesurdum sen yoktun... bir karar aldim söylüyorum... seni çok seviyorum...) )

Yalnizligin ötesinde yine seni düsünüyorum Gözlerim SENi ariyor ellerim ise tenini Dokunmak istiyorum ama olmuyor Varligini Yalnizca Kalbimde Hissediyorum Aglamak istiyorum Anlatmak istiyorum Duygularimi SENi SEVDiGiMi Söylemek Istiyorum Bu uzun gecelerin Bosluguna Iste Söylüyorum BiRTANEM SENi ÇOOOK AMA ÇOOOK SE Vi YO RUM...

Tek dilegim SENi SENLE Yasamakti Elinden tutup sahilde dolasmak Saçlarini Oksayip Dudaklarindan öpmekti Adimizi yazmakti SEVGi AGACINA ASK ATESI ile yanmakti TEKDILEGIM Bir Günbatiminda kumsalda SANA SENi SEVDiGiMi söyleyebilmekti TEK istegim SEVDiCEGiM...

Keske yalnizligim kadar yanimda olsan, keske yalnizligimla paylastigimi seninle paylassam, keske senin adin yalnizlik olsa ve ben hep yalniz kalsam....

Bazi insanlar vardir anlatamazsin.Parçandir onlar senin ne yapsan kopartamazsin. "iyiki varsin" demiyorum, çünkü yoklugunu düsünemiyorum.....
çııÖÖçşYalnizliga dayanirimda birbasinaliga asla, yaslanmak hos degil duvarlara baka baka. Bir dost göz arayisiyla, saat tikirtisiyla korkmam geçinip gideriz biz mutlulukla Ama günün aydin aksamin iyi olsun diyen biri olmali. Yoksa zor degil hiç zor degil demli çayi bardakta karistirip bir basina yudumlamak doyasiya Ama çaya kaç seker alirsin diye soran bir ses olmali arasirayada senin gibi bir DOST`u olmali daima yaninda....

Sen hiç ölümün gölgesinde özgürlügü yasadinmi, zalimine, ihanetçisine, serefsizine kursun yagdirdinmi.bir garibanin elinden tutupta kadere rest çektinmi.basini hiç soguk buzlu duvarlara vurdunmu, söylesene sevdigim sen hiç sevdinmi, sen suan sicacik yataginda yatarken ben kahrolmus vücudumla dört duvarimin arasinda günesimin dogusunu bekliyorum.ama sunu unutmaki duygu ve düsüncelerime karsi çikan karsimdaki babam dahi olsa tetikten sasan parmaklarimi keserim ....!!!!

Ey gözünü sevdigim, canina yandigim.Gündüz göz yummadan hayaline daldigim.Canima sarip, belki benimdir sandigim.sen umut çiçegim, sevda türküm, canbagim.Ey göznurum, yüregine kurban oldugum, sevdasina eriyipte, sararip soldugum.Üstüne yemin edipte deli oldugum.Sen gönül islemem, göz emegim, SONSUZLUGUM!!!!!!


Bilemesin güzelim bazen yagmur olur saclarina düserim süzülürüm ta ayak uclarina sonra topraga düser ezilirim.bazen uçsuz bucaksiz yemyesil bir çayirda zavalli bir çicek olurum koparirsin beni dalimdan bilemezsin bazen bir dal olurum turtarsin dikenimi fark etmeden eline batarim bilemesin bazende iste böyle siir yazarim delicesine kelimeler dizerim sizin için sizin için ya bilemezsin...


Birbiri ardina geliyosa mutsuzluklar, keskin bir biçak gibi saplaniyorsa acilar ve köse baslarini tutmussa umutsuzluklar AYRILIK GÜZELDIR..en kalabalik yerde büyüyorsa kimsesizligin, binlerce kahkahaya karisiyorsa göz yaslarin, son çiviyi çakiyorsan yorgun ve bitkin sabrina dilinin ucundaysa en çilgin küfürler iste o zaman YALNIZLIK GÜZELDIR..

Sen gökyüzünden bana hediyesin. Önce gözüme sonra gönlüme düstün. Ve ilmik ilmik isledin bu yüregime söylesene sen nasil bir ÇIGTANESISIN.

Bir insan sevdigini: Önce allahtan, Sonra kendisinden, Sonra annesinden, ve enson babasindan istemelidir.

Sen rüyalarimin kizi. Saçlarimi islatan yaz yagmuru, rüzgarin alip götürdügü dönüssüz kuru yaprak gibisin. Hayatta bir çok ask yasarsin. Fakat bir aski hiç unutmazsin. Yillar geçse tekrar beni sevse dedigin bir ask. ISTE O SENSIN

Bu kaçinci yalnizlik. Bu kaçinci haykiris. Yinemi ayrilik var. Özlemekmis kaderim. Içimde çaresizlik, gözümde ÇIGTANESI, yatagimda sensizlik, elimde resmin kaldi. Rüzgarin çigliklari ortak oldu sesime. Ne gelen var ne giden. Üsüyorum soguk gecem.

Bir çiçegin açmak için sebebler buldugu gibi yasamaya dair sebebler bulmak için yasiyorum bir gün gelir yasamak için bir sebeb bulamazsam ölmek için mutlaka bir sebebim vardir...

Beni unutsun demissin ama söylermisin sen HATIRLANMAYA DEGERMISIN!!!...

hayat gördügün gibi güzel olsaydi dünyada dert denen birsey olmazdi sevenler sevilip mutlu olsaydi meyhaneler böyle dolu olmazdi

Ölüm hayatin her kösesinde beni beklerken, ecel her sokak basinda pusudayken bile unutmadim ben seni! Ve ölüm seni elimden alacak kadar gaddarsa, bende ölüme meydan okuyacak kadar çilginim askimmmmm!!!!

hayat yollarda çizilmis olsa bile bu yollardan birini seçeceksin seçtigin yolda ölüm olsa bile selam verip geçeceksin...

Gökyüzünden düsen bir yagmur damlasi olmayi isterim ama sakin yanlis anlama Seni düsüp islatmak için degil dudagina düsüp Seni öpmek için.... Çikolata tatlidir ama Senin kadar degil Seni herkes Sevebilir ama benim kadar degil

Dönmé¥écék biRiNi h@L@ békLé¥énLéR€ ;;; Hayatin en hüzünlü ani, deli gibi sevdigin insanin buna hiç degmedigini gördügün andir... ve en büyük kaybin onun için harcadigin yillardir.. senin askini su gün hak etmeyen biri , bil ki 10 sene sonra yine hak etmeyecektir... birak, gitsin...!!!

Hayat dikenli bir yoldur eminimki bu yoldan geçersen cadde islak sokak islak aglatmak istedigin gözlerimse onlar zaten islak ASKIM

Bu aksam yine seni düsündüm bir sey tikandi bogazima aglayamadim ölüm mü sensizlik mi ayirt edemedim çünkü farki yoktu ölüm sensizlik sensizlikte zaten ölümdü


Sevmeye niyetliysen gülmeyi bilmeli aglamayi ögrenmelisin ask kumar gibidir oynadigin zar degil duygudur bunu bilmelisin

Günaydin güzeller güzeli günün aydinlik yüzünden mutluluk kalbinden ben eksik olmamak umuyduyla güzel birgüne tatlibir merhabayla basla askim
çııÖÖçşKadehime kattim seni sensiz gecelerde yinede seni bulamadim öyle siki sardinki bedenimi seni bir türlü unutamadim

Gül güzeldir dikeni olmasa. Sevmek güzeldir ayrilik olmasa. Gülmek güzeldir aglamak olmasa sakin aglama. =Birtanem=

Benim için seni görmek suya benzer seninle yasamak ise nefes almaya susuz üç gün yasarim ama nefes almadan asla canim

Takvimlerden dökülüp aktikça zaman maziye dost diye sarilir insan dönecektir derler ama inanma yalan fallar vefasiz falcilar vefasiz.

Künyeme kazidim ölü dogmus düslerimi bana dokunmayin ruhum boguluyor geceleri.

Sevgilerin yok olup bittigi günde sakin sen üzülme çünkü sen kalpsizlerin yaninda olacaksin tükenen sevgilerin degil.

Biz senle sevgi duvarinda karsilastik sen kalbime bir günes gibi dogdun bende bir köle gibi isigini seyrettim askinin gölgesinde ezildim gittim...

Aski senden ögrendim baskasini sevemem, tükenip gitsem seni kalpten silemem, öyle sevdim ki seni nasil desem bilemem, canimi al istersen sana hayir diyemem...

Saatlerdir mesaj yazmak için ugrasiyorum. Yüzlerce mesaj yazdim. Ama ne okumaya zamanin ne de göndermeye kontörüm yeter. Bu yüzden kisaca özetliyorum. SENI SEVIYORUM...

Sevmek doyasiya kadar degil , kefeni giyesiye kadardir.ßiz Sevdigimizi gül gibi yakamiza takmayiz hancer gibi yüregimize saplariz !

Günesin dogusu güzelligini.Ayin pariltisi gözlerini.sonsuz gökyüzü ise sana olan sevgimi hatirlatirken ey! Deniz Gözlüm seni nasiL unutayim...(DeNiZ`e)

içim o kadar senle dolu ki... insanlar seni gözbebeklerimde görürler diye bakmaya korkar oldum.

Ne mutlu yaninda olanlara,Sana dokunup sesini duyanlara,Yanindan geçip kokunu alanlara Ne Mutlu. Ama hiç biri hasret degil benim kadar KOKUNA !

Hayat beyninizdeki bulmacaya benzer bir soruyu çözersin yeni bir soru gelir ki hayati yasamak istiyorsan hayata asla onem verme

Bir Sondu seni bulmak bir ömürdü sana yazmak belki yarin belki dogacak yarinlara hasret memleketten esen rüzgar gibi ruhunu oksamak isterdim .EÜAS Atatürk HES

Baska tene bulasmis kirli sabahlarin var senin boyunu asmis büyük günahlarin var bir leke gibi kalsin alninda ihanetin mahsere dek sürecek bendeki bu nefretin koptugu yerde birak bu masal böyle bitsin bir zaman herseyimdin artik HIÇBIRSEYIMSIN!!!


"Böyle bir ask görülmemis dünyada,ne geçmiste nede bundan sonrada,arasalar bulamazlar rüyada,göremezler seni yazdim kalbime"


Buruk hasret dolu geceleri öldürecegim bir gün bu ayrilik sarkilarini kursuna dizecegim ve seni benden ayirdigi için kaderimi mahkemeye verecegim


Sevda ne yalniz bir yükselis ne de yildizlar gibi parlayip sönmektir kaybetmeyi düsünmek bosuna emektir kahramanlik bir kez sevip bir daha asla dönmemektir


Hey! mezarci bana öyle bir mezar yapki kara topraga dert olsun üstüne öyle DERTLI yaz ki SEVGILIM okudukça KAHROLSUN...............

çııÖÖçşÖlmek dünyada unutulup gitmekmis ölmek bir kefen giymekmis ölmek o soguk o korkunç o kara topraga girmekmis yok be askim asil ölmek SENSIZLIKMIS....

Hayatimda ilk ve son askimsin inan bana senden bir baskasi söz verdim haram bana sensizim bu gece yine basim duman duman merak etme sevgilim kalbimdesin sen her an vuramam sana elimi kaldirsamda kiyamam sana beni anlamasanda bu garip halimi ben bile anlamiyorum tek bildigim birsey var SENI ÇOK SEVIYORUM

Bulutlarin maviligini ellerine yildizlarin parlakligini gözlerine sevgilerin en yücesini usulca kalbine birakiyorum kabul edermisin

O kadar güzelsin ki, mümkün degil bakmamak o kadar güzelsin ki, mümkün degil kanmamak.. sözlerin ask tuzagi gülüsün ise can yakan sen aska hile katan HILEBAZ in tekisin

Bir Rüzgarla Yagan Yagmurun islak Topraga Karisan Bir Böcek, Yüregindeki Kanin Savrulup Yildiz Oldugu Gökyüzü Kadar Çok Seviyorum Seni Bebegim..

Bize yetmez ki denizler, bize irmak netsin? Istemezken gülü hiç, itrina canlar yetsin. Sevgilim can sikacak seyleri yapsin, hostur. Bize mahsus bu sabir, yar ne ederse etsin.

Güvercinler camii önünde gezer kargalar çöplükte gezer aç gözlü ınsanlarda miras peşinde koşar tuzaga düşürecek av arar