-->
Logo

En Yeniler

serseri sozler/serseri sözleri



*SERSERİ SOZLER*

Serserinin boşa geçen yolları








*Serseriyim sokaklar evim, serseriyim adam gibi severim, bana bir adım gelene ben on adım giderim. Dinle cici kız dinle zannedersin ki serseri ağlamaz, serseri bi kayboldu mu onu kimse bulamaz, şimdi anlıyorsun ya, şehirlerin asi kızı hiç kimse serseri gibi sevip de aşık olamaz.

*HER NE KADAR PSİKOPATLIK TA GÖZÜM OLMASA DA DALIMI KIRANIN AĞACINI KÖKÜNDEN SÖKERİM.

*Önce düştüğüm de kalkmayı öğrendim sonra aleve dokunduğumda acıyı sevmeyi öğrendim sevilmeyi sonra terk edilip beklemeyi sayende unutulmayı da öğrendim her şeyi öğrendim de yalnız unutmayı öğrenemedim..............

*Hani İnsan Ağlamak İster,Gözlerinden Yaş Gelmez.Hani Gülmek İster,Yürekten Gülemez.Hani Birini Bekler O Hiç Gelmez.Hani Onu Sever de Hiç Söyleyemez.Tam Söyleyeceği Zamanda O Başkasını Sever Ya! İşte O An İnsan Ölmek İster de ecel Gelmez.

*Hiç sordun mu yüreğine, Bu ayrılık suçu kimde diye? Hiç kavga ettin mi kendinle, Bu aşk niçin bitti diye? O kadar mutlu olacak şey varken, sevdiğin şarkıda bile ağlarken, Hiç düşünmedin mi? Bir gün gelecek,zaman bile aşka yenik düşecek diye Hiç sordun mu kendine

*Nasıl unutulur böyle sevgiler Neler yasamış tık bir düşün neler Her kösede durur senden gölgeler Var git gözlerimden, var git bu aksam Aldığım her nefes seni fısıldar Gelir ta kalbimden vurur şarkılar Sana mi sözlenmiş bütün aksamlar Var git anılardan, var git bu aksam 
*Yokuşu ben çıktım yol senin olsun, zehri ben içtim su senin olsun bir tane bulmuşsun hayırlı olsun bir tane de ben buldum haberin olsun...

*Laf sokma kapak olursun yalvarma köpek olursun delikanlı ol belki yanımda yer bulursun..

 
*Kızım Sil Gözündeki o Karanlık Eseri,
Gezdiğin Züppelerden Kat Kat Üstündür Şu Karşındaki Serseri!!

Kız ne bakarsın camdan mest olmuşum esrardan, ağzım dilim kurudu kız sana yalvarmaktan, ayyaştan yar olmaz ibne den koca olmaz olursa serseri olsun serseri HATIR KIRMAZ.


*seven sever sevmeyen siktir olup gider borumuz alayınıza öter bizim dünyamız her türlü döner baba

*Çekmiş üçlüyü kafam dumanlı gözlerim yaslı kolumda 5 10 jilet yarası buda aşkım dediğim orospunun son hatırası

*gece gelme jilet tutarım, kolunu uzatma sana da atarım, sana kızar kendimi doğrarım anlasana la ben psikopatım


acı çekerek geldik bu günlere,
boyun eğmeyiz kimselere,
kanmayız sahte gülücüklere,
saygı şeklinde övmelere,
herkesin ölüm diye korktuğunu,
biz sokakta oyun diye oynarız...


*Mafyada Silahımı Karakolda Resmimi Ceza Evinde İsmimi Bu Alemde Tespih'imi Bıraktım Ama Seni Asla Bırakamadım.

*Usturama Jileti Takarım.Gövdeme Derin Façalar Atarım İstersen Kral Ol Farketmez. Senide Mermi Manyağı Yaparım.,,,,

*Farkımız Tarzımız Bizim Delikanlı OLmamız, Ya Kan Kustururuz yada Tam Sustururuz. Bu Hususta NE KURAL NE KRAL TANIRIZ

*Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.


*Sevdik mi Allahına Kadar Vurduk mu Sallamayı Damarına Kadar Şimdi Diyeceksin Lan Pisikopat Sen Sevmeyi Nerde Öğrendin Şunu Unutma ki Kahpelere Sevmeyi Biz Öğrettik


*Ağladığımı Kimseye Söyleme Anne onlar beni kral biliyor  Kızdım mı Dünyayı Yıkar biliyorlar 
Bir Kız İçin bu Kadar Düştüğümü Bilmiyor Lar


*Hey Sosyete Kızı Dinle sevmesini Bilmesek de Sevdirmesini iyi Biliriz.Önce Rica Eder Sonra Emrederiz...

*Seni Sevdiğimi bir ALLAH bide Ben Bilirim Gerisine Bir Hançer Saplar Çeker Giderim....

*Az Kaşardan Tos …Çok kaşardan Dost Olmaz….

*Cezaevi Öz Yuvamız İdam İpi Kravatımız Kelepçe Kol saatimiz Olsun, Ülkücüyüz Can yakarız alemde tek Kurşunla Harcarız.


*Alkol hoş / Ortam hoş / Beni dinle hepsi çok boş / Kimseye inanma / Kimseye güvenme / Kimseye aldanma / Kendin coş

*Bilmesek de Zengin insanlar Gibi Parlak taşlar üzerinde Dans Etmeyi , Elbete Biliriz Delikanlı Gibi Allahına kadar Sevmeyi

*Özür Dilerim Elini Tutuğum İçin Özür Dilerim Gözlerine Baktığım İçin Özür Dilerim Seni Sevdiğim İçin Ve Yine Özür Dilerim Seni İNSAN Sandığım İçin



*Sen hiç Denizlere Bakınca yemyeşil Ormanları Gördün mü İmkansız Deme / Çünkü Ben Senin Gözlerine Bakınca ölülerin Bile Şahit Olamadığı o Cenneti Gördüm!

*Eskiden karanlık dan korkar yağmurlardan ürperirdim ama simdi karanlık sırdaşım yağmurlar gözyaşım oldu.

*insani En Kolay Ağlatan Sevgilidir. En Kolay aldatan dostLarıdır.Hayatta hiçbir Şeye Güvenme Beyaz Gülün bile Gölgesi Siyahtır...!

*Birlikte yaşaya bileceğin biriyle değil. onsuz yapamayacağın biriyle ol.Geldiği zaman boşluk dolduranlardan değil gittiğinde yeri dolmayanlar dan olsun..... 

*Mevsim ilk bahar, Havada güneş var, Üşüyor bedenim, Titrememek elde mi? Hayatımda sen yokken gülüm,benim için en güzeli sessizce ölüm... 

*Bir zamanlar çocuktum sevmesini bilmeyen. Simdi yalnızım gözyaşları dinmeyen. Bir zalim sevdim kıymet bilmeyen. Onun adi zalim söz verdiği gibi gelmeyen... 

*Yanında benden yakın başka biri de olsa, her şeyi inkar etmiş inandırmış olsan da ve ona duygulanmış sevdalanmış olsan da, biliyorum bu gece beni düşüneceksin.

*Nerede bir şiir yazılmışsa, orada bir aşk bitmiştir.
Ve ne zaman ağlarsa mısralar o gün bir kadın gitmiştir.

*Çevresi Kirli, Yüreği Temiz Çoçuklarız Biz
Zararımız Kendimize Rahat OLun Siz !...