-->
Logo

En Yeniler

Manalı sözler,anlamlı manalı sözler



                       MANALI SÖZLER



BEKLENTİLER daima YANILTIR...

Bir kelime KARARINI,Bir duygu HAYATINI,Bir insan seni DEĞİŞTİREBİLİR..

Bazen düşünüyorum da;kaç kere öldük YAŞAMAK için...

İnsanlarla mesafeli olmak iyidir;gereksiz PİŞMANLIKLAR yaşamazsın...

Sanırım sana vermediğimi O vermiştir...

Nekadar acidir, baskasinin gozuyle MUTLULUĞA bakmak...

Atı kiskandirmak icin esege binilmez!

Kimi secersen onu yasarsin.

Emek harcadığın insanlar bir gün seni harcadığında BÜYÜYECEKSİN...

Başkalarının yaptıklarını silmeye çalıştım: mürekkeple yazmışlar oysa. Ben kurşun kalem silgisiydim. Azaldığımla kaldım.

Her erkek kadınını düşünür. Kimisi hayat kadınını kimisi hayatının kadınını. Bu yüzden birine erkek derler diğerine Adam.

İnsanın hayatı cesaretiyle orantılıdır; Cesaretine göre küçülür ya da büyür

Ağzınızdan çıkanlara daima dikkat edin. Çünkü bir sözü unutmak, bir yüzü unutmaktan çok daha uzun zaman alır.

Aklın yoksa yandın, ya kalbin yoksa o zaman sen zaten yoksun ki