-->
Logo

En Yeniler

günaydin mesaji sevgiliye



sevgiliye günaydın mesajları


Doğan her yeni günün sabahında içimde gözlerini görebilme aşkı olmasa bu hayatın hiç bir anlamı olmazdı GÜNAYDIN

Yaşanacak guzellikler gözlerinde ki ışık gibi umut verici olsun. Umutların kalbin gibi temiz olsun. Temiz umutların seni huzurla doldursun. GÜNAYDIN 

Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanadında mutluluk, yüreğinde sevgi, tüylerinde umut, gözlerinde sadakat, kuyruğunda aşk, gagasında ise günaydın öpücüğü yanağını uzat. :))
Hayatta bazen mutlu olduğun için değil; Gıcıklık olsun diye güleceksin :) :) :) GÜNAYDIN

(G)üne iyi başla (ü)zgün olma (n)efret etme (a)şkı yaşa (y)aşamı sev (d)ünü unut (ı)şığını yansıt (n)e olursa olsun gülmeyi unutma…

Acaba bu mesajı okuyan melek uyanmış mıdır? Yoksa masum bir bebek gibi mışıl mışıl uyuyor mudur? Uyandıysa Beni düşünüyor ve Benim Onu çok sevdiğimi biliyor mudur? Günaydın Meleğim.

Aç güzel gözlerini, rüyadan sonra ilk beni gör, her şeyden önce al bu tatlı buse sanadır, Günaydın Sana Meleğim

Aşkım Sana, Hasretim Sana, Ömrüm Sana, Yüreğimden Gelen En Sıcak GÜNAYDIN Sadece ve Sadece SANA

Aşkım, her günün sabahına seninle uyanmak istiyorum ama uzaksın yanımda olmasan da yüreğimdesin günaydın birtanem.

Bende hayat seninle başlar, seninle biter, bir mesaj gönder de canlansın bu beden, GÜNAYDIN bitanem

Bir gece daha bitti sensiz yeni güne başladı kalbim ümitsiz simdi kızsam da sana gittin diye içim acıyor hala ah keşke kalsaydı diye..ne kadar bilmeyecek olsan da bu günde yüreğim seninle günaydın sevdiğim...

Bir rüyanın gerçeğe dönüştüğü en tatlı halisin sevgilim günaydın.

Bir sabah uyandığında ben olacağım yanında, gözlerini bana açacaksın, o gün güneş bile başka doğacak, bulutlar güneşimizi engellemeye utanacak, biz sarıldıkça odamız aydınlanacak, sabret sevdiğim o günler de yaşanacak. Aykırım sevdiğim günaydın!

Bitanem,her ne kadar aramızda mesafeler olsa da kalbim ve aklım sana tahmin edemeyeceğin kadar yakın..seni her zaman bütün kalbimle seveceğim..en güzel kokulu öpücükleri sana gönderiyorum günaydın her şeyim,günaydın meleğim,günaydın.

Bu sabah bu sabah mavi bulutların avucuna sevgiyi gönlüne ve aşkı usulca kalbine bırakıyorum güneş her zaman doğsun ve her doğan güneş sana mutluluk getirsin. Günaydın bitanem

Bu sabah mavi bulutları avucuna, mutlulukları kalbine, sevgimi usulca kalbine bırakıyorum. Seni seviyorum günaydın sevgilim.

Bugün de gözlerimi seninle açtım hayata, senin adınla baktım evdeki her eşyaya, adını anıp dinlediğim şarkılarda hep Sen varsın bebeğim yaşarcasına GÜNAYDIN BİRTANEM.

Bütün millet samsun meydana toplanmış güneşin doğmasını bekliyor ama bilmiyorlar ki güneş meleğimin uyanmasını bekliyor günaydın hayatımın anlamı

Daraldığın zamanlar olacaktır… Hayat denen nefes aralarında taşıdığın beden ağır gelecektir zamanla ruhuna karanlıktan ve yalnızlıktan ne kork nede güneş olup aksın hüzünler o gözlerinden çünkü; unutma ki her gece iki gündüz arasındadır inadına aydınlığa ve yaşamaya bu gece yıldızın bol olsun ve sabah güneş yalnız senin için doğsun iyi geceler ve şimdiden ilk günaydının benden olsun...<

Dostluk ne sadaka ne de söz ister, dostluk yürek cesaret ister, yüreği güzel dostum günaydın.

Dur gitme söylenmemiş sözler var suskun dudaklarımda Çığlıklarım da hapsettiğim Tomurcuk tomurcuk sevgilerim / çatlamaya hazır Yeni bastan yasanacak sevdalar / yüreğimde Günaydınnn

Dün gece gene aklımda sen vardın, şöyle bir içimi çekerek derinlere dalmışım ve sabah senin hasretinle uyanmışım. Seninle beraber uyanmak dileği ile günaydın bir tanem…

Dünyada birçok insan var kimi mutlu kimi mutsuz kimi gülüyor kimi ağlıyor ama tüm güzelliklere laik biri var oda şuan mesajımı okuyor günaydın…

Dünyanın en tatlı, en güzel insanına GÜNAYDIN. Böyle güzel bir insana sahip olduğum için çok şanslıyım, seni seviyorum aşkımmm

Elini verene gözünü değdirene sözünü diyene diyemeyene Sevgimi görene Göremeyene Günaydın

En tatlı sabahlar çokokremle başlar diyorlar ama yanlış en tatlı sabahlar benimle başlar günaydın aşkımm

Esip esip geç ey deli rüzgâr geldiğin yerden yarim kokusu çağlar yollara dağlara rüzgara günaydın özlemiyle yandığım aşkıyla uyandığım sevdama günaydın güne güneş gibi doğan biriciğim sevgilim sana günaydın...

Geceden sabaha dönüşen karanlıktan aydınlığa giren bir gün daha ömür perdesine bir gün daha yazılırken sabahın ılık rüzgarıyla yeniden günaydın demek istiyorum sana yeniden yüzüne nur yağsın kalbine ışık doğsun günün aydın olsun solmayan gülüm