-->
Logo

En Yeniler

İbrahim Sadri - Masal - Sesli Şiir Dinle


Mevlana İdris - Masal
İbrahim Sadri'nin Sesinden
Sesli Şiir Dinle



Masal

Çocuktum her şeyi anladığımı sanıyordum 
Sonra büyüdüm 
Bombaların ve bankaların dağlardan ve ırmaklardan 
Fazla olduğunu gördüm 
Bahçıvanlar generallerden 
Menekşeler mermilerden daha azdı 
Yenilmişti dünya 

Duanın özgürleştiren rüzgarı çekilmişti yüzlerden 
İnsanlar doğa değil yönetmelik kokuyordu 
Nükleer artıklar ve çok uluslu yalanlarla 
Kirlenmişti yüzümüz 

Teknolojinin o yok edici 
O gri gölgesi düşmüştü yüzlere 
Yenilmişti yüzümüz 
Ve görüntü aynıydı bütün aynalarda 

Her şey çok açıktı 
Herkes kimsesiz 
Herkes bir şeyin yoksuluydu 
Hepimiz aynı anda yenilmiştik 
Ve şarkılarımız kederliydi 

Yanlış bir zamanda mı yaşıyordum 
Çekip gitse mi idim 
Ne yanlış bir zamanda yaşıyordum 
Ne de çekip gidecek bir yer vardı 
Heryer aynıydı kaldım 
Sürekli çağıran ve ayırım yapmayan toprak 
Nasıl olsa beni de çağıracaktı 

Masal dünyanın bittiği yerde başlar 
Biliyorum eski zamanlarda değiliz artık 
Ve masallar böyle anlatılmaz 
Biliyorum ben hiç masal yazmazdım 
Dünya sisteminin hepimize anlattığı masal 
Kötü olmasa bu kadar 

Biliyorum bir karınca türküsünden 
Daha hafif olacak sesim 
Biliyorum insanların birbirine olan 
Yabancılığı büyüyecek dünya küçüldükçe 
Biliyorum telefonlar oldukça 
İnsanlar birbirini görmeyecek 
Biliyorum birbirimizi hiç görmeden öleceğiz 

Her şey için tek şey diliyorum 
Allah'ın gülleri yakamızı bırakmasın

Mevlana İdris


Sesli Şiir Vakti