-->
Logo

En Yeniler

Ve Aşk.. Hak edenlerin hayâli olurken, Hak etmeyenlerin oyuncağı oldu...

Güzel Sözler
Biz ne zaman yelken açsak sevdalara
Kesiliyor bütün rüzgarlar !
Ve biz ne zaman bir parça aşk istesek;
Yalnızlık kesiyor önümüzü ..
- Cemal Süreya
Aşk Sözleri

Kelebek misalidir aşk; Anlamayana ömrü günlük, Anlayana bir ömürlük!" - Nazım Hikmet
Aşk Sözleri

Aşk başlamadan güzel,
Kalplerde heyecan
Bakışlarda korku olduğu zaman güzel...
Birbirimize sezdirmemek için çırpınış,
Başkaları görmesin diye çabalayış,
Gözlerim gözlerinin mavisine değdiği zaman...
Aşk başlamadan güzel....

Ümit Yaşar Oğuzcan
Aşk Sözleri

Aşk gülmekten çok ağlamayı, yaşamaktan çok ölmeyi ister..
Ve aşk öyle haindir ki, nerede imkansız varsa gider onu sever.
- Özdemir Asaf
Anlamlı Sözler


Ve Aşk.. Hak edenlerin hayâli olurken,
Hak etmeyenlerin oyuncağı oldu...
Anlamlı Sözler

Aşk ne zaman biter biliyor musun? Bitti dediğinde, yüreğin acımıyorsa...
Anlamlı Sözler

Gerçek aşk bir hayalet gibidir. Herkes ondan bahseder ama gören çok azdır.
- Francois de La Rochefoucauld
Anlamlı Sözler

Gerçek aşk, iki kişinin birbirini kaybetmekten korkma ihtimalidir.
Anlamlı Sözler

Hayat yaşanbilir en güzel cennettir.
Bu cenneti değerli ve önemli kılan ise
insandır, sevgidir, AŞK'tır.
Anlamlı Sözler

Aşk ucuz bir insana verilmeyecek kadar pahalı bir hediyedir.
Anlamlı Sözler

Aşk deyip geçme, o da üç harflidir, fena çarpar...
Anlamlı Sözler

O değil de,
aşk adamı adam eder,
aklın çok ötesinde, gönül sahillerinde..
Anlamlı Sözler

Aşk kalpten vurur, dost ise sırttan.
Kalp iyileşir ama sırt hep kambur kalır.
- Hz. Mevlana
Anlamlı Sözler

Aşk sözleri denilince akla gelen ilk site. ~ WWW.LOVE.GEN.TR ~
Önce Arkadaşça'ydı duygular, sonra dili değişti duyguların; Aşk'ça oldu..
Anlamlı Sözler

Çünkü Aşk, hayatın asıl özü, esas gayesidir. Mevlâna'nın bizlere hatırlattığı üzere, gün gelir, herkesi, ondan köşe bucak kaçanları bile, hatta "romantik" kelimesini bile suçlama gibi kullananları dahi kıskıvrak yakalar Aşk.
Anlamlı Sözler

Sen benim Meleğimsin Senin için Besteledim hayatımızın Şarkısını Seninle bir ömür boyu giderim Korkmam Asla, Sana Güveniyorum Bu hayat Senin Bunu Unutma Sen BenimSin Seviyorum Seni Sonsuza Denk Kimse Giremez Aşkımızın Arasına..
Seni Seviyorum Sözleri

Ne Kara kışlar Aşkımızı Bitircek kadar Soğuk Olcak Nede Yazlar Aşkımızı Eritecek kadar Bunaltıcı Olcak Sakın Unutma ben Seninle 4 Mevsim Değil 1 ömür boyu varım Seviyorum Seni Aşkım!
Seni Seviyorum Sözleri

Sen Benim kadınımsın, yarınlarıma umutlarımsın, sen benim hayat kaynağımsın, yarınlarım için bir merhabasın... seviyorum seni aşkım..
Seni Seviyorum Sözleri


Her gün Senin için ağlıyorum, Senin için yazıyorum Sözlerimi ve Resmine Okuyorum AşkDolu Sözlerimi, Seni nekaadr Sevdiğimi Bilmeni iStiyorum Seni Çok Seviyorum..
Seni Seviyorum Sözleri

Kırık Bir Hayatın Sakat Kalmış Bir Oyuncusuyum, Kalbim Kırıldı Sakat Kaldım Aşk Acısını Çektim Ağladım, Seni Bulmuşum Hayatta Susarmıyım Sanıyorsun? Sana Sevgim Delice Susturamaz Beni Kimse Seviyorum Seni öLümüne...
Seni Seviyorum Sözleri

Yaşamakmı benimkisi Söyle Sevgili? Seni gördüğümden beri Çekiyorum Aşk Derdini, Sana Söylemek istiyorum Sevgimi cesaret edemiyorum utanıyorum Belki Ama 2 kelime Kurdum içimde Seni Seviyorum...
Seni Seviyorum Sözleri

Yalansız Dolansız Bir aşk benimkisi, Kimse Bilmez içimdeki Seni, Derdimin Dermanısın Sevgin içimde Ebebdi Kimse Durduramaz içimdeki Sevgini Seni Seviyorum..
Seni Seviyorum Sözleri


Sen Yıldızlar gibi parlak Ol geleceğimde Sen Ay Gibi Yıldızlara Eşlik Et her gününde, Sen benim Ayım Yıldızım oL Sen Sadece benim Dünyama Güneş Gibi Doğ Aşkım Seviyorum Seni.
Seni Seviyorum Sözleri

Günahlarını Ben Alayım Sevaplarım Senin Olsun Acıları Ben çekeyim Sefayı Sen çek Dertleri Bana Yükle Sen Sadece bana Gülümse Aşkım Seni Çok Seviyorum.
Seni Seviyorum Sözleri

Dağlar Kadar Büyük Sana Aşkım Irmaklar Kadar temiz Sana Olan Duygularım Gözlerin Gibi Parlak Seni için düşündüğüm Umutlarım Seni Seviyorum Birtanem benim..
Seni Seviyorum Sözleri

Sen benim Meleğimsin Senin için Besteledim hayatımızın Şarkısını Seninle bir ömür boyu giderim Korkmam Asla, Sana Güveniyorum Bu hayat Senin Bunu Unutma Sen BenimSin Seviyorum Seni Sonsuza Denk Kimse Giremez Aşkımızın Arasına..
Seni Seviyorum Sözleri

Ne Kara kışlar Aşkımızı Bitircek kadar Soğuk Olcak Nede Yazlar Aşkımızı Eritecek kadar Bunaltıcı Olcak Sakın Unutma ben Seninle 4 Mevsim Değil 1 ömür boyu varım Seviyorum Seni Aşkım!
Seni Seviyorum Sözleri

Sen Benim kadınımsın, yarınlarıma umutlarımsın, sen benim hayat kaynağımsın, yarınlarım için bir merhabasın... seviyorum seni aşkım..
Seni Seviyorum Sözleri

Her gün Senin için ağlıyorum, Senin için yazıyorum Sözlerimi ve Resmine Okuyorum AşkDolu Sözlerimi, Seni nekaadr Sevdiğimi Bilmeni iStiyorum Seni Çok Seviyorum..
Seni Seviyorum Sözleri

Kırık Bir Hayatın Sakat Kalmış Bir Oyuncusuyum, Kalbim Kırıldı Sakat Kaldım Aşk Acısını Çektim Ağladım, Seni Bulmuşum Hayatta Susarmıyım Sanıyorsun? Sana Sevgim Delice Susturamaz Beni Kimse Seviyorum Seni öLümüne...
Seni Seviyorum Sözleri

Yaşamak mı benimkisi Söyle Sevgili? Seni gördüğümden beri Çekiyorum Aşk Derdini, Sana Söylemek istiyorum Sevgimi cesaret edemiyorum utanıyorum Belki Ama 2 kelime Kurdum içimde Seni Seviyorum...
Seni Seviyorum Sözleri

Yalansız Dolansız Bir aşk benimkisi, Kimse Bilmez içimdeki Seni, Derdimin Dermanısın Sevgin içimde Ebebdi Kimse Durduramaz içimdeki Sevgini Seni Seviyorum..
Seni Seviyorum Sözleri

Sen Yıldızlar gibi parlak Ol geleceğimde Sen Ay Gibi Yıldızlara Eşlik Et her gününde, Sen benim Ayım Yıldızım oL Sen Sadece benim Dünyama Güneş Gibi Doğ Aşkım Seviyorum Seni.
Seni Seviyorum Sözleri


Sözlerimi Aşık Olamayan Anlamaz içimdeki Derdi Aşkın Çilesini Ağlamayan Kalp Anlamaz, Seni Sevdim Delice içimdeki Ben Senin için Ağlıyor Her Gece Kalbim Adına Hasret kaldı Seviyorum Seni Aşkım yarım Kaldı, Adın kalbimde Yazılı Sensizlik Aldı Güzel Anılarımı Ama Yinede Seviyorum Seni..
Seni Seviyorum Sözleri

Hayat Bir Yarış benim için Zorlu ve Acımasız, Seninleyken Unutuyorum Butün hayat telaşını Seninle buluyorum kendimi huzurlu ve rahat Seninle Bir bütün Olduğumu Anlıyorum Kimsenin bozamayacağı bir bütünüz Aşkım Seni Seviyorum..
Seni Seviyorum Sözleri

Yalan Değil Bu Sözlerim Sadece Sana Sevgi Sözlerim Senden Başkası Olmadı hayatımda Asla, iLk ve tek Aşkımsın benim Seviyorum Seni...
Seni Seviyorum Sözleri

Hayat Bir Yarış benim için Zorlu ve Acımasız, Seninleyken Unutuyorum Butün hayat telaşını Seninle buluyorum kendimi huzurlu ve rahat Seninle Bir bütün Olduğumu Anlıyorum Kimsenin bozamayacağı bir bütünüz Aşkım Seni Seviyorum..
Seni Seviyorum Sözleri

Sen, sen ol kelimelere fazla takılma. Aşk diyarında dil zaten hükmünü yitirir. Aşık dilsiz olur.
Seni Seviyorum Sözleri


Ö dülümsün sen benim bu samimi aşkta
M utluluk kaynağımsın hayatımın her anında
R üyalarımda bile bir başka güzelsin bana
Ü rkek bakışlarınla beni götürüyorsun uzaklara
M atem kalmadı sayende derbeder hayatımda
S evgi ne demekmiş, davranışlarınla anlattın etrafına
Ü mit ile yaşamak ne kadar güzelse karasevda da
N e kadar yaşanırsa aşk ömür boyunca..!
Seni Seviyorum Sözleri

Sûr'u üfleyen melek kadar acımasızdın ya giderken, o gün koptu kıyameti sevginin. O gün öldü aşk.
Ayrılık Sözleri


Okuduğun vakit kalbini fark ettiğin şeye şiir diyorlar, Yaşadığın vakit kendini terk ettiğin şeyeaşk...
Anlamlı Sözler

Gurbet gurbet içinde .
Gurbetse bir aşk içinde.
Dondürür bu aşk kendi içinde.
Savurur atar bir yar içine.
Seni Seviyorum Sözleri

AŞK'ın hiçbir sıfata ve tamlamaya ihtiyacı yoktur.
Başlı başına bir dünyadır aşk.
Ya tam ortasındasındır, merkezinde,
Ya da dışındasınındır, hasretinde...
- Elif Şafak
Aşk Sözleri

En iyi ben yenilirim; Dosta, düşmana, aşka... - Tomris UYAR
Karşılıksız Sevgi Sözleri


Kimisi aşkı tende aradı, kimisi cepte...
Oysa ki aşk ait olduğu yerdeydi.
Yürekte...
Derin Sözler


Yalnızlığın, yalnızlığımla kafiyeliydi...
Alt alta yazsak şiir,
Yan yana yazsak öykü olurdu.
Hiç yazmadık aşk oldu.
Anlamlı Sözler

Tamam mesafeler aşka engel değil ama, ben burada ağlasam senin yanakların ıslanır mı orada?
- Cemal Süreya
Anlamlı Sözler

Annesinden dayak yediği halde, yine "anne" diye ağlayan bir çocuktur aşk.


Şžairin dediği gibi; Sevda geldiyse başa, kıvırmak artık boşa. Gidersin o sevdanın peşinden koşa koşa. Artık herkes AŞžIK. Aşk'ta CACIK gibi olmuş artık. Zaten bu memlekette de en kolay yiyecek cacık. Çünkü ortalık hıyardan geçilmiyo.
Replikler


Bir bakışın kudreti bin lisanda yoktur
Bir bakış bazen şifa bazen zehirli oktur.

Bir bakış bir aşığa neler neler anlatır
Bir bakış bir aşığı saatlerce ağlatır.

Bir bakış bir aşığı aşkından emin eder
Sevişenler daima gözlerle yemin eder.

Anladım ki aşk; her iki tarafı da mağdur eden, yürekte izinsiz gösteri yapan mutluluk karşıtı bir eylem.


Aşk nedir biliyormusun? Bir kız için dünyadaki bütün kızlardan vazgeçmek ve bundan zerre kadar pişmanlık duymamak.
Replikler

Sevmek; güzel birinde aşkı aramak değil. O kişide, bilmediğin bir zamanın beklenmedik bir anında, kendini bulmaktır.


Allah bir insanı senin elinle ayağa kaldıracaksa, sen nasıl elini uzatmazsın? Allah seni insanlara sevdirmek istiyor, Allah senin dağılmış parçalarını topluyor. Aşka nankörlük etme!

Üç Harf yanyana kaç şekilde gelir bilir misin? Aşk dersin, sen dersin, ben dersin. Sen, ben biter, biz dersin. Gün gelir, git dersin. Peki, dur kelimesinden haberdar değil misin? Dur demeyi bilmez misin? Git demek kolay; dur diyebilecek kadar


Hüzün taze tutar aşk yarasını. Yaramdan da hoşum, yarimden de...

Şžeytanda insandaki özelliklerin birisi hariç hepsi vardır. Şžeytanda eksik olan tek nimet aşk. Şžeytanın insanı çekememesi aşksızlığındandır.

Aşk tek kişilik bir tiyatro dur aslında. Başrolü seven'in oynadığı, sevgisini sergilediği oyunun eleştirmen ve seyircisinin sevilen olduğu trajikomik bir tiyatro oyunu. Çünkü birinci şahıs yani sevenin tek derdi vardır o da özlemek, ama

Ey gönül! Şžimdi sorarım sana, hangi aşk daha büyüktür?Anlatılarak dile düşen mi, anlatılmayıp yürek deşen mi?

Sevda ektim yüreğime yalnızlık biçiyorum,
Şžerefine içilecek aşklar kalmamış artık...
Ayrılığın şerefine durmadan içiyorum.

Allah senin kapından aşk sarayına bir insan alacaksa, o insana sen nasıl ben seni sevmiyorum dersin?

Aşk bekleyebilmektir; Yusufun kuyuyu, Yakubun Yusufu beklemesi gibi.

Gitme zamanı gelmişse 'dur' demenin; zaman geçmişse 'dön' demenin ve aşk bitmişse 'yeniden' demenin; hiçbir anlamı yoktur.

Aşk sevgiyle beslenir. Sevgi ise kalpten gelen sözlerle. Sizin için sevgi sözleri ~

Yorulacaksan, zorlanacaksan, şikayetçi olacaksan, keşkelere sığınacaksan, söze "ama" diye başlayacaksan, girme aşk yoluna; aşk yolunda "u" dönüşü yoktur!


Kelebek misalidir aşk; Anlamayana ömrü günlük, Anlayana bir ömürlük.


Aşık odur ki, Allah'tan aldığı aşk emanetini Allah'a verir. Aşk mezhebinde her şey yüceAşk'a kurbandır.

İnsanlar maşuk aramıyor, bencil duygularına köle arıyor. Köle buluyor ama aşkı bulamıyor.

Öyle bir hayat yaşıyorum ki,
Cenneti de gördüm, cehennemi de.
Öyle bir aşk yaşıyorum ki,
Tutkuyu da gördüm, pes etmeyi de.



Allah'ın aşkıyla yan bu gece, Mevlana gibi dön bu gece, secdeye varıp huzura erince, şu fakiride an bu gece. Hayırlı kandiller.
Kandil Mesajları


düşlerinde bir çocuk hıçkırır
gece camlara sürtünürken;
çünkü hiç bir kelebek
tek başına yaşayamaz sevdasını,
severken hiçbir böcek
hiç bir kuş yalnız değildir;
ölümdür yaşanan tek başına,
aşk iki kişiliktir.


Aşk insanı çocuklaştırır, tecrübe olgunlaştırır.

diğiniz bedenlere, hayallerinizdeki ruhları koyup, aşk sanıyorsunuz.


Benim hayalimdeki aşk, iki insanın birbirini sahiplenme duygusundan çok daha öte bir şey

Hiç dokunmadığın birine aşık olabiliyorsan, işte sen aşkı hakediyorsun.

Ya Rab bela-yı aşk ile kıl aşina beni. Bir dem bela-yı aşktan kılma cüda beni.

Adsız Özlem
Gerçekler nerde, hüzünler çoğalmış.
Aşk için kurduğum düşlerin yerini,
Kocaman yanılgılar almış.
Geriye dönemem, ölümden beterdir yenilgiler.
Gözyaşlarım birer birer, uykularımda toplanmış.


İnanın bana, o zaman aşklar ömür boyu sürerdi. Bir kız, camdan el salladı mı, havalara uçardık. Bir gülücük, kaçamak bir bakış, bir merhaba. Uzaktan sevmek diye bir şey vardı. Yoksulduk. Canımıza yapışan, kemiğimizi çürüten fukaralığın üstüne kat


Aşk bu değil yapma güzel
Sen insanı güldürürsün
Sevişirken güzel güzel
Sen insanı öldürürsün



Bir eşi olmalı insanın, Cennetten köşe almışcasına sevdiği, Sakındığı, bakmaya kıyamadığı Her bir hücresinden aşkın fışkırdığı, Çölde okyanusu yaşadığı bir eşi olmalı

Ey aşk! Sen öyle bir kişisin ki, dünya tokları, senin vuslatının açlarıdır.

Zamanın olduğunda uğrayıver yüreğime, uzun uzun sev beni. Gelmesen de olur, malum hayat işte: "Herkesin aşk'ı başından aşk'ın."

İnsaf et, aşk güzel bir iştir! Onun bozulması, güzelliğini kaybetmesi, insan tabiatının kötü niyetli oluşundandır. Sen, kendi şehvetine ve arzularına aşk adını takmışsın; Halbuki şehvetten kurtulup aşka ulaşabilmek için yol çok uzundur.

Keşke eskisi gibi olsa aşklar. Kız, sevdiği erkeğin elini tutmaya utansa. Erkek sevdiğinin gözlerine bakmaya kıyamasa.

Sevgide, sevgiliye ihanet yoktur. Sevda unutulmaz sonu yoktur. Aşk ya vardır, ya yoktur.


Asla aşk acısı çeken birine aşık olmayın. O kişi yaralıdır ve yara bandı olarak sizi kullanır.


İnanç aşk gibidir. İspat istemez. Mantıksal bir açıklama beklemez. Ya vardır, ya da yok.


Aşk öyle bir illettir ki,
Ona ne bir hastalık
Nede bir düşman benzetmesi yapılabilir.
Aşık olduktan sonra artık dönülmez bir hatayı yapmışsındır,

Aşk diye bişey yaşıyorum. Ne tek taraflı demeye dilim var, ne de karşılıklı olduğuna ispatım.

Aşk Sözleri kategorisi için yeni bir söz ekle;
kapak-sozler.blogspot.com