-->
Logo

En Yeniler

Sevgiliye Özür Mesajları


Sevgiliye Özür Mesajları, Özür Sözleri Sevgili için

Beni affetmen için ne söylemem gerekiyor? Şaka mı gerçek mi diye düşünme, sana hiç yalan söylemedim. Ben sensiz yaşayamam aşkım. Her şey için özür dilerim. Beni affet.

Hayatta kimseden özür dilemedim ama gururum aşkımdan öte değil. Senden özür diliyorum aşkım. Lütfen beni affet.

Hiçbir şey için, hiçbir zaman geç değildir. Ne senden özür dilemem için geç, ne de beni affetmen için. Ben senden özür diliyorum. Sen beni affedebilecek misin?

Gözlerinden okunuyor bana kırgın olduğun… Özür dilerim aşkım. Lütfen daha fazla uzatmayalım. Aşkımız bu engelleri aşacak güçte. Beni affet birtanem.

Senden özür dilemek için söyleyebileceğim daha anlamlı bir söz bilemiyorum : Seni Seviyorum…

Dudaklarındaki tebessümü görmek kadar hiçbir şey mutlu edemez beni. Lütfen bu dargınlık bitsin. Gülen yüzünü ve seni çok özledim.

Bugün çook gerginim, stresliyim. Sesim sürekli ağlamaklı kafam o biçim. Ama sen beni tanır, bilirsin bana katlanırsın. Farkındayım Bugun üzdüm seni,Ama sen beni bilir susarsın aşkım.

Bana sürekli öyle hemen parlama, kızma derdin. Ama bu kadar da kolay alınma. Durma uzakta öle yaklaş ve sarıl bana. Bana sarıldıgında hiç bişe düşünme. Sana çok ihtiyacım var. Beni bırakma





Benim huzur buldugum mutlu oldugum yer seninle birlikte oldugum andır. Özür Dilerim aşkım.

bir rüyaydın benim için uyandığımda yoktun yanımda. seni kaybettiğimi biliyorum. ayrılmamızın üzerinden 22 ay geçmesine rağmen sana hala aynı aşkla bağlıyım. ve seni asla unutmayacağım. Lütfen affet beni

Güzel yüzünü soldurmaya neden olduysam lütfen beni affet… (Sevgiliye özür mesajları)

Hatalar yapılmasa affetmenin güzelliği olmazdı hayatta… Çok üzgünüm… Lütfen beni affet…

Sensiz hiçbir şeyin tadı yok. Tüm duygulara anlam katan yanlızca senin sevgin. Seni seviyorum. Lütfen beni affet…

Bir daha asla ama asla seni üzmeyeceğim. Seni çok seviyorum anla. Lütfen beni affet.

Tartışmalar aslında hayatta verdiğimiz bir sınav. Aşkımızın sınavı. Bu sınavı kazanalım olmaz mı!..

Seni incetmemin tek sebebi, seni her şeyden çok sevmem. Seni sevmesem böyle bir hata yapmazdım. Sevgimize affet beni hayatım.

Bu mesaj yüreğimin en derin köşesinden geliyor. Samimiyetime inan ve beni affet bir tanem… Sensiz olamam.

Güzel Sözler

Sevgiliye Özür Mesajları  facebook, twitter, pinterest yada instagram gibi popüler sosyal paylaşım sitelerinde paylaşarak ruh halinizi ve düşüncelerinizi etkili bir şekilde yansıtabilirsiniz.



Güzel Sözler

kapak-sozler.blogspot.com