-->
Logo

En Yeniler

Hikmet Anıl Öztekin Sözleri Alıntıları

Güzel Sözler

Kitaplardan başını kaldırma ufaklık, dünya kötü bir yer...
''Biri de çıksın; 'Ben bir ömür çayını demlerim, Derdini dinlerim, Dualarıma seni de eklerim.' desin.''
"Şiir okuyan kadın sevilmez mi hâfız. Hele bir de şiir yazıyorsa ruhunu eline teslim et gitsin. "
'' Ey zaman, gün olur geçmezsin, gün olur yetmezsin.''
''Namaza benzeyecek biraz da sevgin, Niyet ettikten sonra etrafa bakmayacaksın...''
"Kendi halinde olmak" ne güzel şey, Bu kadar hal bilmezin arasında...
Bu gece öyle bir özledim ki seni, Koca şehrin yerini değiştiresim geldi...
"Uzaktan sevmek daha zordur ama daha esastır.Buna inandık sevdiğim.Sokaklar,dokunmaların sayısını sayamazken gözlerini kapatıp sessizce sevmek,başka bir şeymiş."
"Bir şarkımız yoktu hani, birlikte söylemediğimiz. İşte onu bile çok özledim...Yokluk özlenir mi, yapmadıklarımızı bile özledim..."
Güneş parlarken herkes seni sevebilir, ama gerçekten seni kimin umursadığını fırtınalar estiğinde anlarsın.
Allah korkusundan titrer yüreğim, gözlerine günahsız bakabilmekti tek isteğim.
eskiden mektup yazardık"Mektup yazan bir adamın düşünmesine, Sevdiğine mektup yazan bir adamın da sevmesine kimse mani olamaz..."
Secdesiz başın ağrısı çok olur.
Neden mi? Çünkü biz elmayı sever gibi seviyoruz bir adamı. Karnımız doyunca bırakıyoruz . Çünkü bir bilgisayar oynar gibi seviyoruz kadını ve bir yerden sonra sıkılıyoruz. Biz maddeyi sever gibi seviyoruz.
Özlemekse sevmenin kendisidir... Seven özler, seven bekler... "Bir insanın kalbinin de tebessüm edebilmesi için masada en az iki çay bardağı olmalı."
Gözlerime bakıyorum ,yağmur olasım geliyor.
Biz gözlere değil, gözleri güzel gösterene vurulduk. Sözle cezbedene değil, sukutumuzu anlayanla olduk. Süsle olmaz bu işler, alnında secde izi yoksa eğer, senin için her şeyi yaparım diyene, biz sade ezanı sorduk.
Vardır sizin de "bir gelse de karşılıklı çay içsek" dedikleriniz..
Ama yine de sorsalar gelsin mi diye yanacağımı bile bile, gelsin derdim. ....
Yapabileceğin tek şey alışmaktır artık. Hüzne, özlemeye, onsuzluğa...
Seviyorum seni"Ezan vakitleri,ya Allah beni huzurunda görmez de üzülür, Darılır diye namazlarını aksatmayan,o masum,saf,tertemiz çocuğun samimiyeti gibi..."
Okumadığımız kitaplardaki AdamlarSen benim yazmadığım şiirim okumadığım şarkımsın. Ben senin yüreğini sevdim... Ne kadar tanıdık değil mi? Çok değil,biraz güzeli gelse unutacağımız insanlara, hiç okumadığımız yazarlardan alıntılar yapıyoruz. Anonim sözleri bulunca da altına Hz. Mevlana yazıp ,arkamızı sağlama alıyoruz.
İnsanların her nefeste iki kere şükretmesi lazım; Biri nefes aldığı biri nefes verdiği zaman
...ve tüm bunlardan sonra, Allah'ın bile diyesi geliyor; O çocuk seni seviyor!
Siz hiç her şeyiniz olan birinin, hiçbir şeyi oldunuz mu?
"Bilmek,olmak içindir.Bilerek cehaletten kurtulunmaz,bildiğini yaparak cehaletten kurtulunur."
Belki çıkmaya korktuğumuz o yol bir dua miktarı yakındır?
KorkuyorumEn çok da seviyorum dediğimde yalnız kalmaktan korkuyorum...
Allah var diyoruz da , Neden yokmuş gibi yaşıyoruz?

"Hem kim iyi insanlarla dolu bir kitapta yaşamak istemez ki ?"
Muhabbetle gelen aşka eyvallah.
Sevdiğim yoksa yanımda , terk edilmiş bir şehirdim.
Yanlışlarınızı uzaklara emanet edin, Bu gece kendinize söz verin , Onlara, yanlışlara, haram sevdalara son verin, Onları uzaklara, Emanetleri emin olan Allah'a emanet edin...
Kalan Ne Varsa Eyvallah...
Şair diyor ya adında gördüm harflerin gülüştüğünü. Yüreğimin içindekiler ömürlük bir şiirin yazılmamış heceleri...
"Yaşadıkça,tanıdıkça,güvendikçe, Gitgide, Gidesi geliyor insanın...."
Her yeni kitap keşfe çıkmak gibiydi.
Bir iki kitap okuyorum. Yarım kalıyor.
Zaten en acıtan şey de gitmeleri değil, Sanki bir gün geri gelecekmiş gibi gitmeleri olur...
''Hala dertleşebilecek birileri varmış , bir yerlerde...''
Biz sadece bakmayı seviyoruz. Sevda uzaktan bakmaktır diyoruz.
Aşk gelmek için "ben"in gitmesini bekler.
Aşk yoluna talipsen, açacaksın gönül pencerelerini, Estireceksin içeride rüzgarları, Essin rüzgarlar esebildiği kadar... Gönül rüzgarlarının en sertine talibiz, Biz bir güzele değil, En güzele, en sevgiliye talibiz...
Dışında ne kadar mutluysan, İçinde gizleyemediğin bir hüzün vardır hep.
Her ezana karışan dualarım vardır benim sevgili, Adın geçer, İçim yanar... Adın geçer , Gözüm dolar... Adın geçer, Vakit dolar... Adın geçer, Ömrüm bitecek gibi olur...
Bir filmde odanın karanlık olduğunu görebilirsiniz.Ama kitap okurken, pencerenin önündeki çiçeğin izniyle odaya giren güneşin,odanın portakal kabuğu odasındaki duvarlarına dokunuşunu zihninde tasvir etmenin inanılmaz muhteşemliğini filmden alamazsınız.
Sabret, helalini bekle, kimse işlemediği bir günah için pişman olmamıştır. Kimsenin mükafatı da hayallerinden aşağı olmamıştır.
Şimdileri bilmem ama, sevmek eskiden sakınmaktı.
"Âşık olmayan ağlar ve acı çeker,âşık ise ağlar ve Allah'a yakınlaşır.Âşık olmayan ağlayınca dünya derdi çeker,âşık olan ağlayınca ruhu mana çeker."
''Odam baştan aşağı kitaplarla dolu , kimsenin tenezzül etmediği kütüklerden kendi emeğimle kütüphaneler yaptım kendime. Modern pahalı abilerinkinden çok daha güzel oldu.''
Aklımız kalbimizin ilerisine gidince, Sevmelerimiz Hakk'ın gerisinde kaldı Fesleĝenim... Yanlışımız nedendir böyle ,bilmez misin? Hakk'ı sevmeyen kimseyi sevemez ,bilmez misin?
Yaşam''Hayırlısı'' ne güzel kelime...Önlem alınmış , mücadele edilmiş ; Ve gerisi en yüce makama havale edilmiş.
''Ve nasip, kaderinde olanı ALLAH'ın sana teslim edişidir. Ne kıymetli bir emanettir o...''
Kuru dallara can veren Rabbim Bizlerin de sıkıntılı kalplerini nurunla baharlandır...
Duâydı. Duaya götüren şükürdü Şükre götüren temiz bir kalpti, Kalbi temizleyecek bir sevdayı...
Sen sanki dün gittin, ben binlerce yıldır özlüyor gibiyim.
DerttaşNasreddin Hoca 'ya sormuşlar, "Dünyayı nasıl buldun?" O da , "sora sora" , diye cevap vermiş.
Basit ama ruha dokunan ,ruhu güzelleştiren ne varsa öyle basit yaşamak lazım... Hele ki basit sevmek...


Hikmet Anıl Öztekin sözleri ve alıntıları facebook, twitter, pinterest yada instagram gibi popüler sosyal paylaşım sitelerinde paylaşarak ruh halinizi ve düşüncelerinizi etkili bir şekilde yansıtabilirsiniz. kapak-sozler.blogspot.com