-->
Logo

En Yeniler

Ebru çiçeği unutulmayını unutmak

Şarkıları dinlerken kendi derinliklerimde yine seni buluyorum.
Yeşil çimenlerin üstüne uzanmış  sıcak havanın arasından esen hafif rüzgar gibi, müzikler de seni yaşıyorum.
Her müziğin sonu gibi yine yoksun. Ben sadece tek birşey İstemişdim.
Bunca kederi bunca sevgimi bunca zamanımı bir yere bıraktım.
Sadece tekbirşey mademki bana unutucaksın demiştin.neden eski benliğimi veremedin.kırık bir kalp intihara megilli bir kafa.hayattan ümidi kesmiş bir psikoloji ile yaşamayı devam etmemi istedin. Demisdinya fazla samimiyet hayat boyu acı çekmeye mahkumdur bende diyorumki
Beyni yıkanmış bir insanın hayatı çöküntüye mahkumdur. Tescili senin karakterin gibi.
Unutmak diye birşey yok sadece yüzünü unuturuz taki rüyalarımıza girene kadar.
Ertesi gün ruyalarimizda gördüklerimiz devam ederiz unutmak diye birşey yok..
Hadi eyw..