-->
Logo

En Yeniler

Asil Sözler



* Biz her ne kadar sosyetenin cilalı taşlarında dans etmesini bilmesekte, soğuk dolunayda şeytanla azraille dans etmesini iyi biliriz.

* Güzellik; sadece güzel olan şeylerde değil, Güzel görmek istediğin herşeydedir…

* Bir gün yağmura yakalanırsan benden kaçtığın gibi yağmurdanda kaç çünkü bulutların arasında kaybolan aşkı için ağlayan benim..

* Unuttuklarını anımsa, Kaybettiysen ara, Özlediysen git bul, Kırdıysan af dile, Kırıldıysan affet. Çünkü hayat çok kısa…

* Gidene Kal Demek Zavallılara,Kalana Git Demek Terbiyesizlere,Dönmeyene Dön Demek Acizlere,Hak Edene Git Demek ASİLLERE Yakışır

* OrTaMıN bİTTiği YerdE biZ BaşLaRız TaRzıMız İçİn ÖLür şEKLİmiz İçiN
yaŞaRız..!!!…

* rabbim sen beni dostlarımdan koru ben düşmanlarımın icabına bakarım.!!!

* Sen ßenDen AyrıLmaya Karar VereCek Kadar KüçüLdüySen … ßen Senin
UğrunDa ÖLümü Göze ALaCak Kadar ßüyüDüm Demek†ir…



* Düşünüyda; düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, düşünüyor olmanı düşünmek galiba..

* BuGüNü yaşıyorsam yarının seni bana getireceğine inandığım içindir….

Güzel Sözler

Asil Sözler facebook, twitter, pinterest yada instagram gibi popüler sosyal paylaşım sitelerinde paylaşarak ruh halinizi ve düşüncelerinizi etkili bir şekilde yansıtabilirsiniz.



Güzel Sözler

kapak-sozler.blogspot.com