-->
Logo

En Yeniler

Güzel sözler

Güzel Sözler
  • Boşuna canını yakmayın papatyaların. Seven sevdiğini belli eder.
  • Bi hıçkırarak ağlamak çok kötüdür birde ağlayamayacak kadar acıya alışmış olmak.
  • Bir de şey. Senden başkası beni severse ziyan olurum hissi.
  • Hani artık ağlayamazsın da boş gözlerle etrafa bakınıp derin derin iç çekersin ya.
  • Şimdi o insan için boşa çektiğin kürekleri yavaşça elinden bırak ve suya atla
  • Gözün arkada kalmasın, ben de senden vazgeçtim.
  • Toprak olur, taş olurum, yolunda yoldaş olurum. Whatsapp’ta en son seninle konuşup offline olurum, merak etme sen.
  • Her şeyin farkında olup hiçbir şey bilmiyomuş gibi yaşamaya karar vermek hayatımda yaptığım en mantıklı şey.
  • Sizi bilmem ama bana göre şu hayatta en zor şey; bi insanı deliler gibi sevip, hayatınızda olmasını istememek. İçinden çıkılmıyor.
  • Yazıp yazıp sildiğimiz mesajlar, ağzımıza kadar gelen ancak söyleyemediğimiz cümleler ve hiç başlamadan biten hayallerimiz var.
  • Çok sonra fark ediyorsun; huzur verdiğini sandığın şeylerin seni aslında tüketme noktasına getirdiğini.
  • Küs değilsindir ama eskisi kadar da yakın değilsindir ya işte o durum çok kötü.
  • Göz görmeyince, gönül şizofrene bağlayıp, senaryo kurar.
  • Yanında mutluysam ne olduğumuzdan banane.
  • Benim kendimi bu hale getirmem, bir çeşit intihar.
  • Kırılan kalplerin hesabı sorulduğunda ben yine sessiz kalacağım merak etme.
  • Bence dünyadaki en büyük adaletsizlik: Senin çok istediğin bir şeyi başkasının hiç çaba sarf etmeden ulaşabiliyor olması.
  • Sevdiğiniz kişi güzel bir şey yazınca yüzünüzde oluşan o gülüş var ya hani işte o gerçek mutluluk.
  • Senin beni seyreden bakışlarını özlüyorum.
  • İnsanın düşünenleri olmalı; Merak edenleri Hesapsız kitapsız değer verenleri Uzakta olunca özleyenleri Sesini duyunca sevinenleri olmalı.
  • Bazen en güzeli her şeyin güzel olması için dua edip uyumaktır.
  • Birbirimizi görmezden gelsek, yüreğimiz de selamı keser mi acaba?
  • Seni üzeni sen üzemezsin. Bu hep böyledir.
  • Unutma, önce kaybetmekten korktuklarını kaybedersin bu hayatta.
  • Güçlü bir kız olmayı en güzel annemden öğrendim. Ve annem, hayatımda görebileceğim en güçlü kadındır. Onca olan olaylara rağmen.
  • Bir daha sevemeyecek kadar kırıldım, ve bir o kadar da inancımı kaybettim.
  • Bir şey var, adını koyamadığım. Kırılmaktan öte, parçalanmak gibi. Toplamaya çalıştıkça dağılıyorum. Bir şey var, halledemiyorum.
  • “Ya ben sana güvenmiştim” ne kadar acı bir cümle.
  • Kabullendim artık. Bugün yoktu, yarın da olmayacak.
  • Adam sevmeyi öğrendi ama kadın çoktan gitmişti.
  • Eski kafalı birini istiyorum. Hayatını bir kişiye adayan, sevmek ve sevilmenin her şeyden daha güzel olduğuna inanan birini istiyorum.
  • Üzüntün hiç ağlayarak anlatamayacağın kadar derininde oldu mu? Uyumanın sadece ertelemek olduğunu bile bile uykuya daldın mı?
  • Bir süre sonra hissetmemeye başladım. Eskiden olsa delireceğim şeylere tepki veremez oldum. Bu da benim yenik zaferim.
  • Gerçekten senin olan, senden başkasına gitmez.
  • Seven insan vazgeçmez.
  • Bazen hiç bir şey olmamış gibi devam edersin ama içinde fırtınalar kopar.
  • Bir çift göze aşık olursun, diğer bütün gözlere kör.
  • Ama fazla da üzülme, hayat bitiyor bir gün.
  • Benimle güzelsin, bensiz tırı vırı.
  • Dünyanın en ağır yüküdür, aklı sende olmayanı yüreğinde taşımak.
  • Kurnazlık, kendi kusurlarımızı gizleme ve başkalarının zayıf taraflarını keşfetme sanatıdır.
  • İnsanlar kendilerini avutan, hoşnut eden ya da onlara bir çıkar vaat eden her şeye inanırlar.
  • Uçurumun kenarında dertleşeceğin her kimse ise, dostun da o`dur.
  • Beni anlamıyorlardı. Zarar yok. Zaten beni, daha kimler anlamadı.
  • Hayat bir kurmacadan ibaret. Maske ve roolleri en baştan verilen.
  • Ağla utanma.. kafanda taşıyıp büyüteceğine dertlerini; gözyaşında taşı.
  • Bağışlanmış hüzünlerimiz var sepet sepet, üzül üzül bitmiyor.
  • Şimdi özlediğim yerden uzanayım sana.. Sustuğum şiirden sarılayım boynuna.. Tam da şimdi.. Unuttuğum şarkıdan öpeyim seni.
  • Bana okuduğum kitapların en güzelinin hangisi olduğunu sorarsanız, söyleyeyim.. Annemdir!
  • Allah bizi her an duyuyor ve işitiyor. Asıl mesele bizim O`nu duyup duymadığımız.
  • Hayat, seni kendinden uzaklaşmaya başladığında yakalar ve öyle bir köşeye sıkıştırır ki kaçamazsın.
  • Gittiğin yolun farkında olmazsan, tesadüflerin kurbanı olursun.
  • Bir insan birini yalnızken hatırlıyorsa sevmemiştir. Ansızın aklına getirip yalnızlaşıyorsa işte o aman sevmiştir.
  • Kime koşarsın canın yandığında? En sevdiğine mi? Seni en çok sevene mi
  • Herkes beni keyfi yerinde, daima gülen biri sanır. İşte bunun için yazılarım çok dertlidir.
  • Gidenler sevinçliydi. Geride bıraktıklarına karşı ayıp olmasın diye üzgün görünüyorlardı. Ama yalandı!
  • Hayat tek kullanımlık çay poşetine benzer. Kimi iyi demlenir, kimi çarçur olup gider.
  • Beklemek, duymayan birine dünyanın en güzel şarkısını söylemek kadar anlamsız..
  • Hiç yenilmemiş insanlar vardır. Onlar hiç savaşmamış olanlardır.
  • Herkesin yanımda olduğu kadar kalabalık değilim, senin yokluğun kadar yalnızım.
  • Susmak!.. Bazen hatadır. Bazen hayadır. Bazen sükutta saklıdır, en derin kırgınlıklar.
  • Olmayacak insanlarla olmayacak hayaller kurduğum için en çok da kendimden af diliyorum.
  • Artık dönüp ona bakmak istemiyorum, bir defa daha umuda kapılmamak için, bir defa daha hayal kırıklığına uğramamak için.
  • Aslında insanlar seni hayal kırıklığına uğratmıyor. Sadece sen, yanlış insanlar üzerinde hayal kuruyorsun o kadar!
  • Hissettiği acizlik, kendi varoluşunun yetmezliği, o kadar ağırdı ki, bu his fiziksel acıya dönüşmeye başlamıştı bile.
  • Unutma; İnsanlar senden beslendikleri için yanında olacaklar. Ama sen, yüreğinden beslenenin yanında ol.
  • Tereddüt edersen bacakların seni taşımaz. Yürüceğim de, bas ve yürü!
  • Pek çoğumuz hayallerimizi yaşamıyoruz. Çünkü korkularımızı yaşamakla meşgulüz.
  • Gözlerime bakıp da yapılan sahte bir gülücük yerine, yüzüme karşı gösterilen gerçek bir nefreti tercih ederim.
  • Her şeyim bir bedeli vardır, istenmeyen şeylerin bedeliyse çok daha ağırdır.
  • En zor günümde tek başına kahkaha atmayı başarabildiğimi farkettiğimden beri, hiçbir insanın varlığı da, yokluğu da umrumda değil.
  • Mevsimin suçu yok, yokluğun soğuk…
  • Bir erkeği normalde ağlatması zordur. Ama erkek ağladığında asla sahte olmaz gözyaşları..
  • İntihar köprüsü gibiyim bu günlerde, gözümden de gönlümden de düşen düşene..
  • Özlemek mi, sana benzeyen her şiire sarılasım geliyor…
  • Sen benim en güzel derdimsin, içime attığım.
  • Gitmiştin.. Kime gittiğin değil, ne için gittiğindi merakım.
  • Sen çok sev de bırakıp giden yar utansın. – Necip Fazıl Kısakürek
  • Yaradan usanmayanı bıçak nerede olsa bulur.
  • Çocuk olsam yeniden.. Bir tek düştüğüm için acısa içim, ve kalbim; Çok koştuğum zaman çarpsa sadece.
  • Bilinmedik bir hüzün var içimde. Bir gariplik.. Ya ben fazlalık bu şehirde, ya da biri eksik…
  • Seven adam alır götürür, seviyor musun diye sormaz.
  • Canım cennet çeksin diye sanki gözlerin…
  • Gitmekle gidilmiyor ki… Gitmekle gitmiş olamazsın; Gönlün kalır, aklın kalır, anıların kalır…
  • Sevmek için ‘yürek’ sürdürmek için ’emek’ gerekir…
  • Sana küsüp, trip atıyorsam bilki değerlisin. <3 :)
  • Ben seni bir damla sudan kıskanırken; meğer sen ne yağmurlarda ıslanmışsın.
  • Sen azıcık sevseydin üstünü ben tamamlardım, vallahi yapardım.
  • Aşk layık olmaktır sahip olmak değil.
  • Boşver arkadaş gülüşü yeter bize!
  • Gidelim mi beraber?
  • Hani böyle mutlusun ama değilsin gibi.
  • İnancın ötesinde çok büyük bir korku; korkunun ötesindeyse çok güçlü bir inanç vardır.
  • Nasıl özlediğimi anlaman için yerimde değil, yanımda olmalısın.
  • Kim demiş aşk uğruna ölmek zor? Uğruna ölünecek aşk bulmak zor.
  • Görsen hayalimdeki seni, kıskanırsın.
  • Özlemek, ölmek’ten sadece iki harf fazla be çocuk.
  • Eski aşklar yanmış, sönmüş kömür gibi gayet kolay alev alır.
  • Tahir olmak da ayıp değil, zühre olmak da, hatta sevda yüzünden ölmek de ayıp değil. Bütün iş Tahir’le Zühre olabilmekte, yani yürekte. – Nazım Hikmet Ran
  • Unutsun beni demişsin, bu bana imkansız geliyor. Çünkü unutmam için önce seni hatırlamam gerekiyor.
  • Aslında sevdiğimiz kadar seviliyo

    ruz. Biz birini çok seviyoruz. Başka biri bizi çok seviyor. Sorun sevgide değil, sadece denk getiremiyoruz.
  • Bir insanın sizi ne kadar sevdiği; Gösterdiği ilgiden, girdiği riskten ve verdiği mücadeleden belli olur…
  • Güçlü insanlar genellikle yalnızdır.
  • Allah nasip ettirmeyeceği şeyi hayal ettirmez. Hz. Osman ( R. A. )
  • Sen çare arıyorken o bahane arıyorsa, bırak gitsin.
  • Olası varsa olurdu. Nasiple kavga edilmez.
  • Tutuklu kaldığım yer kalbinse, özgürlüğün canı cehenneme…
  • Hayır ağlamıyorum. Seni hala sevdiğim için, yüzüme tükürüyor gözlerim..
  • Seni bir kere öpsem, ikinin hatırı kalıyordu. Cemal Süreya
  • “Aklımdasın”.. derken balığı.., “Ömrümsün” derken kelebeği anımsatır oldu insanlar artık.. Ne yazık…
  • Göz yaşınızı silmektense, sizi ağlatan insanı silin!..
  • Gel seninle bir daha ağlayalım. Yaşanmışlara, yaşanmamışlara, bir de hiç yaşanamayacaklara… Oğuz Atay

güzel Sözler