-->
Logo

En Yeniler

Dünya İle İlgili Sözler

Güzel Sözler
Dünya İle İlgili Sözler
Dünya,deliklerle dolu bir tahtaya benziyor; Dört köşe insanlar yuvarlak deliklere, yuvarlak insanlar da dört köşe deliklere girmek istiyorlar. G.Berkeley ' 
Bu dünyaya çıplak geldim, çıplak gidiyorum. Cervantes ' 
Dünya karşılaştığın fırtınalarla değil, gemiyi limana getirip getirmediğinle ilgilenir. William Mc Fee ' 
Dünya, mü’minin zindanıdır. Hz.Muhammed ' 
Bu dünya bir pazardır, bir saat sonra dağılır, kimse kalmaz. A.Geylani ' 
Dünya benim ülkem, insanlar benim kardeşlerim, iyilik yapmak da benim dinimdir. Thomas Paine ' 
Dünya, ahretin bir şantiyesi mecabesindedir. Mehmet Kırkıncı ' 
Böyledir dünya nizamı, gelen gider, giden gelmez. Yalnız Adam ' 
Belki de bu Dünya başka bir gezegenin cehennemidir. Aldous Huxley ' 
Gerçekte dünya, bir hapishanedir. W.Shakespeare ' 
Bu dünyada kendini tanıyan kim vardır? Alfred de Musset ' 
Dünyalıklarla sevinmek, bir aldanış eseridir. Hz.Ali ' 
Dünya, bütün ileri hareketleri huzursuz kimselere borçludur. N.Hawthorne ' 
Dünya üç gündür; dün, bugün ve yarın. Dün geçti, yarının geleceği belli değil. Öyle ise bugünün kıymetini bil. Hasan-ı Basri ' 
Dünya, bazen sana yalancı iltifat gösterir. Onun bu gönül avlayıcı hilesine aldanma... bazen de kaçıyormuş gibi yüz çevirir, buna da ehemmiyet verme. Hz.Ali '