-->
Logo

En Yeniler

Adım İle İlgili Özlü Güzel Sözler

Güzel Sözler
İçerik Şurada burada güçlü adımlarla dolaşmaktansa, doğru yolda sekerek yürümek daha iyidir. Augustinus ' 
Arkaya baka baka, yere yuvarlanmaksızın, istenilen istikamette kaç adım gidilebilir? Ahmet Haşim ' 
Kundak ile kefen arası,kaç adım? Gürbüz Azak ' 
Her gün amacınız doğrultusunda, ileriye doğru bir adım atmaya çalışın. Bu adımın çok küçük olması hiç önemli değildir. Landor ' 
Bir yere ulaşmanın ilk adımı, olduğunuz yerde kalamayacağınıza karar vermektir. John Morgan ' 
İlerleten istek değil,adımlardır. İsteklerinizi adımlarla birleştirerek gayenize yöneliniz. E.Goblot ' 
Bir adım atmak için, bin adımı göze alanlar; yolların hükümdarıdırlar. Gürbüz Azak ' 
Bulunduğunuz odada en önemli kişi, bir sonra ki adımın ne olduğunu bilendir. James L.Webb ' 
Bir dev ile bir cüce aynı yolda yürüseler, her ikisinin atacağı her yeni adım, deveye yeni bir üstünlük sağlayacaktır. J.J.Rousseau ' 
Başlangıç aşamasında işe yarayacak bir slogan; “Büyük düşün, küçük adımlarla başla”. Ernest ve Young '