-->
Logo

En Yeniler

instagram Sözleri

instagram Sözleri

  • Arkadaşlığını özlediğim çok insan var. Değiştiler, gittiler. Eksilttiler beni, ama olsun, insan bazen her ne olursa olsun özler.
  • Hiç dokunmadığın birine aşık olabiliyorsan, sen aşkı yaşamayı hakediyorsun.
  • Daha yeni başlıyo arkadaşlar, yaşattığınızı aynen yaşayacaksınız daha kırdığınız yerden kırılacaksınız.
  • “Seviyorum” dedi, sonrada “gidiyorum”.. Sevgisine inanamadan gittiğine inanmak zorunda kaldım.
  • Sen benim ilk tutuluşumsun. İlk canımın acıması, İlk ağlayışım, Sen benim ilk aşkımsın.
  • Benimle aynı fikirde olan insanları çok zeki buluyorum.
    • Canım hiç güvenmiyim daha yeni kazık yedim.
    • Yakın sigaraları, sevmeyecekler.
    • 10 gram beynin 3 gram fikrin var, onuda bende kusur bulmak için kullanıyosun ya, bende buna bitiyorum işte.
    • Hayal kurdum, yıkarız dimi?
    • Allah’ım sonu sarılmayla biten kavgalar nasip et bize.
    • Hiçbir şey yapmadan da yorulabiliyor insan, düşündükleri ağır geliyor mesela.
    • Psikolojik sorunlarım var. O yüzden çok gülerim ben.En kötüsü de hissizlik.
    • Bekleyen her şey bir gün solar ve ölür. Bu bir papatya da olabilir umut da.
    • Ya tam açacaksın yüreğini, ya da hiç yeltenmeyeceksin! Grisi yoktur aşkın, ya siyahı, ya beyazı seçeceksin.

    • Adam sevmeyi öğrendi ama kadın çoktan gitmişti.
    • Affetmeyin, sizi sabaha kadar uykusuz bırakıp sizi düşünmeden hayatlarına devam eden insanları, Affetmeyin.
    • Kahrolsun kafamda defalarca canlandırdığım ama hiç gerçekleşmeyen konuşmalar.
    • Aşık olunacak çok insan var da, aşık kalınacak olanı zor bulunuyor.
    • Her şey çok güzel demem gereken yaşta bütün gün bıktım diyorum.
    • Kin tutamayacak kadar unutkanım.
    • Sen konuşmaya tenezzül etmezsin, suskun ve umursamaz sanırlar.. Bilmezler ki, bi konuşacak olsan, yüzüne bakacak yüzleri kalmaz.
    • Önemli olan söylediklerin değil, söyleyemediklerindir.
    • Gözleriniz yıldızlarda olsun, ayaklarınız yerde.
    • ‘Yarı yolda bırakmak’ diye bir şey yoktur, yol orada bitmiştir.
    • Sarılınca geçecek gibi.
    • Allah, kalbimizden geçenleri biliyor. İnsanlar bilmese de olur.
    • İnsanlar mutlaka değişir. Genellikle de asla olmayacaklarını söyledikleri şeye dönüşürler.
    • Susma, alışkanlık yapacak.. Sustukça daha çok susacaksın.
    • Başımıza ne geliyorsa ‘o öyle biri değil, o yapmaz’ dediklerimizden geliyor.
    • Seni çok sevmiş olmam sana yetmedi.
    • Dünyanın en güzel hissi; Sen ona bakarsın ve o sana çoktan bakıyordur.
      • Yanımda ol. Nerede olduğumuz önemli değil.
      • Temiz kalpli insanlar hiçbir zaman rahat bir hayat yaşayamazlar; Çünkü kendilerini başkalarının mutluluğu için feda ederler.
      • İnsan karar vererek aşık olmaz. Sadece bir bakar, olmuş.
      • Anlatacak çok şeyim olsa da, emin değilim anlaşılmak istediğimden.
      • Eyvallah biz kaybettik sayalım, peki ya siz ne kazandınız? Sizi canından çok seven insan kaybedince ne kazandınız?
      • Artık çok yoruldum. Herkesten, Her şeyden.
      • Gülüşünü seversin, Sesini seversin, Sohbetini seversin. Sevmek için illa ki yüzünü görmek şart değil; Yüreğinde duruşunu seversin.
      • Mantıklı konuşuyorum da, davranamıyorum.
      • Artık her şey yolundaymış gibi yapamıyorum.
      • Hep iyi niyetimizden kaybediyoruz.
      • Kim bilir, seni düşünerek yazdıklarımı, kimi düşünerek okuyorsun.
      • Eğer hayatta bir şey istiyorsan, peşini bırakma ve ulaştığında sıkıca sarıl ona.
      • Sevmediğim bir şeyi seviyor gibi yapabilirim. Zor olan; Sevdiğim bir şeyi sevmiyormuş gibi yapmak.
      • Onunla geçirdiğin her saat su gibi akıp gidiyor, onsuz geçirdiğin her dakika bir ömür gibi geliyor değil mi?
      • Hayatta en büyük eğlence, başkalarının ‘Yapamazsın’ dediğini yapmaktır.
      • Sonra anlıyorsun hiç kimsenin hiç bir şeye değmediğini.
      • Ben her gece ağlaya ağlaya sana kızarak uyudum. Ve her sabaha seni en başından severek uyandım.
      • Bu canımı nasıl yakıyor biliyor musun?
      • Önce çok seviyorsun sonra hissizleşiyorsun.
      • Nasıl anlayabilirsin ki beni? Sen hiç seni özlemedin.
      • Sesini duysam, sesine sarılacağım. Öyle özledim.
      • Sanki yıllar geçse de hiçbir şey değişmeyecek gibi.
      • Güvenmiyorum, iyi niyetiniz bile kötü.
      • Ah be can parçam. Niye yanımda yoksun?
      • Seni özlemekten gebersem bile bir adım daha atmam.
      • Yoruldum artık, batırın gemiyi gitsin.