-->
Logo

En Yeniler

Instagram Durum Sözleri, Instagram Mesajları

Instagram Durum Sözleri, Instagram Mesajları 
Ve Aşk; bizans kadar kahpe artık . . !
Bazen Kırılsam Da Susuyorum , Kırmaktan Korktugum İçin. . !
Bazılarına Âşık Olmayın; Belki Arkadaşlıkları Daha Güzeldir…
Büyük Sahtekarlar Küçük Ayrıntılarda Doğrucudur.
Kiminin En Büyük Hayali Zenginliktir , Kimininse En Büyük Zenginliği Hayalleridir.
Her Dost Dosdoğru Dost Olmuyor.
Yɑnlış insɑnlɑr için yɑptığım doğrulɑr
Ben Her Şeyimi Ayıkken Kaybettim
Kahır; Aşkın Mektubudur
Kɑybeden benden olur
Varsa giderin beraber gidelim.
Giden dönmedi, Kɑlɑn unutmɑdı.
Söz, dile geldi mi, öz harcanır.
Varlığı yetersiz olanın, yokluğU kayıp değildir!
Sırf seninle diğer tarafta karşılaşmamak için, helal ediyorum hakkımı..
Adiliğine boncuk tɑktɑ nɑzɑr değmesin…
Kalbin kemiği yok diye kırılmaz mı sandın
YaIancı gözIer.
Her dost dosdoğru dost olmuyor.
Hayat çoğu zaman böyledir;sevdiğin başka sevenin başka!
Maalesef bende tam senlik bir kelime var. Şerefsiz..

Silahı bilmem ama boş insanı şeytan doldurur…
Denize kıyısı olmayan insanları hiç sevemedim
Gülmüyorsun ki. gülsen kapanacak yüreğimde açtığın yara.
Silah patladıktan sonra, mermiler kimseye saygı göstermez.

İnsanların hayallerini  kırma.. Belki de sahip olduğu tek şey odur.
Yaşasak mı ölsek mi, karar vermek zor. 
Emin ol sana nokta koymak bana koymaz!
Karşılıksız sevmek damla damla ölmektir.
Sen de yaz yaz yaz, bir kenara yaz bütün sözlerini.
Elvedɑ dercesine bɑkɑn gözlerine eyvɑllɑh çeker giderim…
Giderim kendimden ötelere ...
Her şeyi boşverdim boşverdiklerimin arasına hoşgeldin.
En çok gözlerime gömülürsün, gözlerimi kaparım. vasiyetimi yazarım.
Bir yanlızlık inşa ediyorum ki sorma : mimar sinan halt etmiş yanımda!
Sevmek bir eylemdir. ßu yalnızlık ßenim ilişmeyin...

Heyecɑn mı ɑrıyorsun? Pin kodunu 2 defɑ yɑnlış gir 3. de heyecɑnı gör.
Bilmemek ayıp değil yeterki çaktırma.
Whatsapp’ı keşfetmeni bekliyorum.
Mevsimin Suçu Yok, YokLuğun Soğuk!
Sessizliği dinle, söyleyecek çok şeyi var.
Hayal kırıklıklarını hiçbir alçı tutmuyor.
Ancak yaradan dener kulunu, insan insanı denerse kalp hüküm giyer...
Adiliğine boncuk takta nazar değmesin!!!..
Hayallerimiz düştü evet akla zarar firarda.
Bir kez kaybettim, sonrakileri umursamadım.
Bir kɑdın ɑrɑmɑktɑn vɑzgeçmişse, konu kɑpɑnmıştır; ɑğlɑ öküzüm ɑğlɑ…
Elektronik etkiye şizofrenik tepki verdim sadece..!

Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi, bizimkisi aşktı gerisi hikayeydi.

Gitmek” sadece bir eylemdir. “Unutmak” ise kocaman bir devrim.
Bende duran zaman sende nasıl geçiyor
Ne kadar seni yazmaya kalksam, aklımdaki seni mısralara sığdıramıyorum
Verdiği umudu geri alan aldığı ahı da güle güle kullansın…
Hadi kaldır kadehini sevgili varsa şerefine yoksa gidişine
Cehenneme direk
Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin..
Seni sevdiğim kadar ibadet etseydim, cennette köşküm olurdu...
Ya al götür kalanımı. Ya da gel, tamamla eksik kalan yanımı…
Adam gibi seveni coook zor bulduk!!!
Kalbim atmak icin seni bekler
Kurt ölecegini bilsede ite köpege El Açmaz..
Ne kadar seversen sev tabut tek kişilik...
Alemın derdı ben olmusum demekkı zamanında cok koymusum
Ölümle sevgi arasında kaldım aşkım
Hayatın ordusunda her insan yalnız savaşır.
Abdest üzerine abdest, nur üzerine nurdur.
Tek kişilik miydi bu şehir, Sen gidince bomboş kaldı.
Hata işleyenlerin en hayırlıları tevbe edenlerdir.
Benden aşkı tarif etmemi beklemeyin. Çünkü edemem. Aşk tarif edilemez muhteşem bir duygudur
Akıllı adam aklını kullanır, daha akıllı adam başkalarının aklını da kullanır… 
Gecenin karanlığında, güneşin ışığında, Suyun damlasında, selin coşkusunda Kimi yanımdasın kimi rüyamda Ama hep aklımdasın sakın unutma.
Ben senin mutluluğunu istiyorum dedi ve aldı gitti.
İnsanın gözü karanlıkta da iyi görmez, fazla ışıkta da
Ağır geliyorsa yaşam, rabbine sığınacaksın paşam.
Ben seninle tanıştığım gün bütün kadınların cenaze namazını kıldım.
Elalem cuzdanını koyar ben yuregımı koydum
Nokta kadar menfaat için virgül kadar egilmem!
Bir bu gün, iki yarına bedeldir.
Kalbime giden yollarım unutma çalışmalarından dolayı kapalıdır.
Beyniniz gibi sizde küçüksünüz…
Ben ıraklarda suskun bir mevlevi.. Sen ise kalbimin Aşk-ı kıyameti..​
Her suskunluk; Bir iç kanamasıdır ilişkilerde…
Yıldızlara uzanan ellerimde bir isyandır yalnızlığım.

Beni unutarak değil, severek bağışla.
Gözlerimin rengi standart ama bakışlarım adamına göre değişiyor.
İnsɑn güven kokmɑlı…
Yüreğime bir türlü o gitti diyemiyorum.
“Duydum ki böbreğinde taş varmış sevgili. Kesin kalbinden düşmüştür.”
İnsan düşeceği yere çıkmamalıdır.
Üzülme ne olur, bugünler dün olur.
Yalnızlığım; hayatımın tek sırdaşı.
'UNUT' demekten daha büyük bir küfür yoktur benim yüreğimin lugatında..
Yıldızların altında en azından deniyoruz.
ßeyniniz qbi sizde küçüksünz…
Bu yalnızlık benim ilişmeyin…
Ask havuzuna salaklar düser     
Sevgili varsa şerefine yoksa gidişine
Aşağıda olan, düşmekten korkmaz.
Sadece biraz sessizlik istiyorum.
Gönül hep seni ister ama…
Ne tövbeler ettik yepyeni günahlar icin...
Hepiniz benden ırak
Büyük sahtekarlar küçük ayrıntılarda doğrucudur.
Bunlar da geçecek şüphesiz. seni unutmama kaç yüzyıl kaldı ki..

Her suskunluk; Bir iç kanamasıdır ilişkilerde…
insan, alışkanIıklarının pek çocuğudur.

Korkaklıkta ar, ilerlemekte şeref var..

Ve herkes kendi ruhunun rengini bulaştırır etrafındakilere.

”Gidiyor” diyorum..

Her günüm en güzel günüm.

Takılmış plak gibi kendinizi tekrarlıyosunuzz

+18+ (beyin yaşı )
Açtığın yaralara zaman ve dua sürdüm bekliyorum.

Başını dik tut prenses tacın düşmesin.

Seni unutmama kaç yüzyıl kaldı ki..

Sesli güler, sessiz ağlarım.
Kaç lisan bilirsen bil; terk edilmeyi, yüreğine tercüme edemeyeceksin.
Hayatım da daha önce Fırtınalar geçti, Ama onlar gerçek sevgi Değildi.
Bazen kırılsam da susuyorum
Sırrını vermiş olduğun kişiye, özgürlüğünü de satarsın
Dışarda bana bakanlar umrumda olmaz çünkü ben normalim onlar anormal .!
Çoklu kişilik bozukluğu..
Hiçbir zafere çiçekli yollardan gidilmez.

Gözümden akan yaşlar, değerimi bilmeyen şerefsizlere sadakam olsun

Zormu geldi adam gibi sevmek..!!
Kalbime söyleyemedim gittiğini, seni halen benimle biliyor…
Bir otobüs ɑşkıydı belki bizimkisi benim yolum “son durɑk” seninkisi “müsɑit bir yer”di
Kızlɑr mutlɑkɑ evlenin…Hiç bir erkek cezɑsız kɑlmɑmɑlı.
Hayatta seyirciler ve oyuncular vardır…ben kuralları koydum isteyen seyreder isteyen oynar…
İşte gidiyorum… ‘ penceresiz bir dünyanın bilinmez labirentine ‘
Masumduk... şeytan ve nefisle tanışmadan önce.
Aldatmak hata değildir, kimse yanlışlıkla soyunup sevişmez.
Önceden altını çizdiklerimin şimdi üstünü çiziyorum…
Karşılıksız sevmek damla damla ölmektir.

Instagram Durum Sözleri, Instagram Mesajları