-->
Logo

En Yeniler

Romantik Sözler

    • Gerçek aşkta ne vefa vardır ne cefa. – Hz. Mevlana
    • Kavuşmak belki bir gün ama unutma Prenses; suya aşık ateşler, aşığına kavuşunca ölür. – Kahraman Tazeoğlu
    • Güneşin doğduğu da bir gerçek, battığı da Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek
    • Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen, Bil ki o yalnız senin için yanan kalbimdir.
    • Aşk oda sıcaklığına göre maddenin üç halini de alabilir. Bağırıp küfrederken katıdır, öpüp kokladığınızda sıvıya dönüşürken, kapıyı çarpıp çıktığınızda ise buharlaşır…
    • Ağır yürüyorum diye kızıyorlar. Yüküm ağır, yüreğimde seni taşıyorum anlamıyorlar…
    • Yolumdan dönemediğim için değil, seninle hiçbir yolda yürüyemeyeceğimi bildiğim için gidiyorum. Yeryüzünün bütün aşkları senin ve beni unutabilirsin! – Kahraman Tazeoğlu
    • Ah be sevgili! Slow müzik tadındaydı beraberliğimiz, gidişin remix’li oldu; kop’tun gidiyorsun…
    • Gözlerinden göğsüme sayısız yıldız akar. Bir gülüşün içimde binlerce lamba yakar…
    • Kırılmış bir bardaktan etrafa saçılmış cam parçasıysam, üstüme basmaya çalışanların ayaklarını kanatmak zorundayım. – Murathan Mungan
    • Sesin Değdiğinde Yüreğime Yüreğim Titriyorsa Avuçlarında ve Her Kapayışta Gözlerimi Üşüyen Bakışlarım Isınıyorsa Bakışlarında Tek Çarem Fısıldamaksa Eğer Avazım Çıktığı Kadar Fısıldayacağım…Seni seviyorum.
  • Benden seni seviyorum dememi bekleme sevgili. Bizde zikir sessiz çekilir…
  • Kimseyi size soğuk davranınca, gözleriniz dolacak kadar sevmeyin…
  • Rüyalarını gül yapraklarıyla yatağını papatyalarla süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kabusları aldım ki en güzel rüyaları sen göresin..
  • Eğer bir gün bana dönecek olursan, eski günlerimi getir!
  • Kaçmak istedikçe sana yakalanıyorum. Söndürmek istedikçe sana yanıyorum. Yenildim işte! Yine de seviyorum
  • Dünyanın en kötü çöpçüsüydüm. Gülüşünden arta kalanları topluyordum…
  • Yanına kadar koştuktan sonra, bir adım daha atamayacaksan eğer oraya kadar sakın koşma. Sana değil, bekleyene yazık olur. – Özdemir Asaf
  • Sana çay yapsam, benimle ömrüm soğuyana kadar kalır mısın?
  • Sanada kırgınım papatya! Bir seviyorum’u sığdıramadın onca yaprağına…