-->
Logo

En Yeniler

Tükeniyorum usta !

tükeniyorum usta ağır ağır  onun,
 hasretiyle yanarak tükeniyorum.
Âşık olup yanmak başka birşeymis,
bedenim sağlam olsada ruhum yanıyor usta
Gecenin karanlığında 4 duvar arasında sıkışmışım.
onu düşünmeden  mazilere
gitmeden yapamıyorum usta
onu sevdiğim kadar kimseyi sevmedim
ömür sahnem kisaliyor usta
duvarlar üstüme geliyor dayanamıyorum,
herşeyin bir nedeni birde bedeli vardır
sevmenin bedeli yanmaksa
Rabbim kullariyla yakmasin usta
her sabahın aydinliginda ona kavuşmak ümidiyle uyanmakdan sıkıldım usta
bir haber beklemekten usandim.
hani derlerya sevdanin gözü karadir
ne yapsamda fayda etmiyor usta
benimkisi bağlılık değil
ben onu seviyorum
ben kendimi anlatamadım usta yada,o anlamak istemedi
onun kılına zarar gelse ilk ben koşarim
hani insanların hayatlarina bazı güzel insanlar girer
yada vesile olur gibi
işte o benim hayatımın çiçeği idi usta
o solmayi istedi
o gönlümün sultani iken bırakıp gitmeyi istedi
kelimelerin anlamsız kaldığı duygularin anlamsız ifade edildigi sevda ile yanmakdan bahsediyorum
şimdi ben ne yapayım usta
ömür sahnem kisaliyor usta


ölmekmi dersin o çok kolay mühim olan öbür dünya hayat bir sınav ya
aşkların en büyük aşkı olan allah
derya benim yarattığım kulum beni geçti der
kendini öldürürsen ,senki aşık olup yanmakdan bahsediyorsun, derdi verende allah alanda allah
o yüzden peygamber efendilerimiz fani dünyada binbir çeşit sıkıntılar cekdi bizim yanmamiz Neki
Rabbim tüm sevenlerin sevilenlerin ömrünü sıkıntıya düşürmesin
amin
muhammet/admin