-->
Logo

En Yeniler

komik fıkralar

Her gün internette karşılaştığımız Komik sözler içerisinde en çok beğenilenleri sizler için bu sayfada bir araya getiriyoruz. Komik sözler sayfamızda yer alan sözleri okuyarak eğlenebilir, sayfanın en sonundaki yorum ekle formunu kullanarak sizde beğendiğiniz komik sözleri bize gönderebilirsiniz:) Bir birinden komik sözleri okumak için yazımızın devamına tıklayabilirsiniz.

Bakkalının yanına bim açılmış esnaf gibi mutsuz ve huzursuzum.
Kadınlarında işi zor valla. Sussa trip, konuşsa dır dır diyorlar.
Zengin olmanın 3 yolu vardır : Kader, Peder, Kayın peder.
Bir gün mutlu olacağım diye çok korkuyorum. Hayır bünyem alışık değil.
Soğan, yağ, tuz ve salça dörtlüsüne ne katsan yemek oluyor. Buna rağmen yemek yapamayan kızı bırakın evde kalsın :)

Türk dediğin taksiye binince yolu değil, taksimetreyi takip eder :)
Bugün diş doktoruma gittim. Kanal tedavisi için 6 ay sonrasına gün verdi. Sanırsın İstanbul’ a 3.köprüyü yapacak :)
Benden ne köy olur, ne de kasaba demeyin. Torpilin varsa il bile olursun :)
Sabahları 1 dk uykunun hesabını yaparken, saat 7 :30 da durakta saçı başı yapılmış tam makyajlı kadınlar benim gözümde kahramandır.
Eğer tekrar çocuk olabilseydim,  “Seni kızıma alacağım” diyen teyzelere senet imzalatırdım :)
Dünyanın en büyük yalanı : – Onlarında size selamı var :)
Aşk bu yılda kapıyı çalmazsa kapıyı sökeceğim :)
3 günlük dünya dedikleri Cuma, Cumartesi, Pazar olsa gerek :)
Bir kadının en tatlı yaş aralığı 0-2 yaş aralığıdır. Sonrasında zaten konuşmayı öğreniyorlar.
Kadınların zeki erkek aramalarını hiç anlamıyorum. Nasıl olsa adamı yakında delirteceksin.
“Ne yapıyorsun” sorusuna “İyiyim” cevabını veren başka bir millet var mı acaba.
Geçen 90*60*90 ölçülerinde, sarışın, güzel yüzlü, şık giyimli bir kız gördüm. Sonra telefonun alarmı çaldı, uyandım.
Adama sormuşlar: “Karınızla ortak bir özelliğiniz var mı?” – Evet, aynı gün evlendik.
– Cesaret nedir? – Cesaret, ishal olduğunu bildiğin halde, osurmaya çalışmaktır.
Hap yazma yutamam, şurup midemi bulandırır, iğneden korkarım diyen ergene doktordan ibretlik cevap geldi: Muska mı yazayım?
Bir kadının önüne dünyayı sersen “Şu tarafa doğru sersen daha iyi olmaz mıydı” der.
Gizli numara diye bir şey yoktur. Kıvranan eski sevgili vardır.
Komik Sözler : Akşama kadar Facebook ta mı takılıyorsun diyenlere uyuz oluyorum. Görende kendisi bilim adına büyük bir buluşa imza atmak üzere olduğunu zanneder.
Erkek “Bir şeyim yok” diyorsa; %100 yoktur.. Kadın diyorsa: %60 Tepesi atıktır, %20 canına okuyacaktır, %19,9 gıcıktır , %0,1 bir şeyi yoktur.
Eskiden müşteri hizmetlerinden sadece mesaj gelirdi, şimdi de aramaya başladılar. Yakında içip içip kapımıza dayanırlarsa hiç şaşırmam.
– Merhaba sigara bırakma hattı mı?
+Evet buyurun.
-Vereceğim adrese 2 paket sigara bırakabilir misiniz?
 -Facebook bağımlılık yapıyormuş, bu konuda ne düşünüyorsunuz?
+ Yok be abi biz her gün giriyoruz bir şey olduğu yok.
 Bir adam karısına arabasının kapısını acıyorsa emin olabilirsiniz: Ya arabası yenidir, ya da karısı.
Erkek değil misiniz, hepiniz aynısınız diyen kıza soruyorum. Kıvanç TATLITUĞ ile ben aynı mıyım şimdi.
Komik sözler : Nescafe kupası ile çay içerken, kendimi büyük ihanet etmiş gibi hissediyorum.

ÖĞRENCİLER İÇİN KOMİK SÖZLER :

  1. MEB’ e çağrımızdır. Takdir Belgesi alana 5ay tatil, Teşekkür Belgesi alana 4 ay tatil yaptırın. Bakın bakalım eğitimde başarı nasılda artıyor :)
  2. Komik sözler bu hayattan illaki ders çıkarılacaksa Matematik ve Felsefe çıkarılsın yeter :)
  3. Öğrencilikten nefret edip, aynı zamanda üniversite hayali kuran gençleriz biz :)
  4. Tıp okuyacak bir insana neden Coğrafya dersi verilir, hiç anlamış değilim. -Hastayı kaybettik ama dağlar denize paralel.
  5. Öğrencilerin % 75 i tatili seviyorlarmış. Galiba geri kalan %25 lik kısım soruyu tam anlamadı :)
  6. İlkokulda sürekli öğretmen masasında sınav olan öğrencinin şuan ne iş yaptığını çok merak ediyorum. Astronot, Bilim adamı falan oldu mu acaba :) komik sözler
  7. Sınavdan çıktığımda 85, arkadaşlarla konuştuğumda 75, kontrol ettiğimde 55, hoca söylediğinde 25, arabada 5 evde 15 :)
  8. Öğretmen: Evladım sınav kağıdına baktım, yazın okunmuyor.
    Öğrenci :  Ee sizde kışın okuyun hocam :)
  9. Elalemin çocukları 1. oluyor diyen anneme, – “Bak analar neler doğuruyor, sende iş yok” dedim, ardından terlik geldi :)
  10. – Müdür : Hepimiz aileyiz , bir bütünüz. – Öğrenci : Bak kesin para isteyecek yine:))
Sitemizde yer alan komik fıkralar için ana sayfamıza tıklayabilirsiniz.

KOMİK SÖZLER’ İN DEVAMI SAYFAMIZI OKUMAYA DEVAM EDEBİLİRSİNİZ.

Aşağıdaki linkler aracılığıyla en komik sözler, çok komik sözler 2015, erkekler için komik sözler ve kadınlar için komik sözler başlıklı içeriklere erişebilirsiniz.

EN KOMİK SÖZLER

  1. On yaşındaki yeğenim Facebook durumuna -Hala bıraktığın yerdeyim- yazmış. Hemen ablamı aradım, nerede bıraktın bu çocuğu dedim :)
  2. Eli kaşınır para gelecek, Kulağı kaşınır biri beni anıyor, Ayağı kaşınır yola gideceğim… Yaa bi yürü git yıkan olum :)
  3. -Türkiye’ de yaya geçidi için tek kural vardır : Yeşil yanınca yürü, kırmızı yanınca koş lan koşşşş :)
  4. –  1.Murat hangi savaşta ölmüştür? +Katıldığı en son savaşta :)
  5. Kızlar benden size bir tavsiye: ileride evlendiğinizde elin oğlu diplomanız’ a değil, yaptığınız dolmalara, tatlılara bakar:)
  6. Ulan sevgili olamıyorsanız bari ayrılın. Sırada bekleyen bir dünya yalnız insan var :)
  7. Adama bak, 2 saatte 20 farklı yerde check-in yapmış. Sanırsın mekan mekan gezip haraç topluyor :)
  8. En Komik Sözler : Mutluluk donuna işemek gibidir, ıslaklığı herkes görür ama sıcaklığı sadece sen hissedersin :)
  9. Beynine oksijen gitsin diye kafasına delik açmak istediğim insanlar var :)
  10. Sevdiği ünlünün sevgilisi olduğunu öğrenince üzülen kızlara da uyuz oluyorum, sanki sevgilisi olmasa seninle çıkacak.
  11. Otobüste giderken şoför dönüp “Beyler arkaya doğru ilerleyelim” dedi. “Yürüyecek olsak otobüse binmezdik” dedim. Bütün otobüs ayakta alkışladı :)
  12. Düğünlerde yanına gelip “Hadi bakalım sıra sende” diyen yaşlılara uyuz oluyorsan ilk cenazede yanına gidip aynısını sende ona yap. :)
  13. Birbirini tanımayan 2 insanın asansör de karşılaştığında takındıkları ciddiyet, ne resmi törende ne de cenaze de var:)
  14. Kızlar, telefonda 3-4 saat dertleştikten sonra ertesi gün aynı konuyu detaylı konuşmak üzere buluşan özel canlılardır.
  15. Bir kıza söylenebilecek en komik özlem ifadesi : Tetristeki çubuğu bekler gibi bekledim seni :)
  16. En Komik Sözler : Ulan millet pantolonunun cebinde unuttuğu parayı bulur sevinir, ben 2 gündür evdeki pantolonumu bulamıyorum :)
  17. İstatistiklere göre kadınlar sordukları soruların %70 inin cevabını biliyorlarmış.  Bu yüzden bir kadın size soru soruyorsa sadece doğruları söyleyin :)
  18. Evleri kare ve dikdörtgen şeklinde tasarlayıp ismine daire diyen adam iyi eğlenmiş olmalı :)
  19. + Abi sana bir iyi bir de kötü haberim var – O zaman önce iyi haberi söyle. + Abi hava yastıkların çok iyi çalışıyor:)
  20. Kız daha 12 yaşında. Facebook’ a “Kokunu özledim” yazmış. Verin şunun silgisini, yazıktır. komik sözler
  21. Lanet olsun şu sivrisineklere. Tamam çok tatlı biri olabilirim ama bi yeter yaaa… – komik sözler
  22. Efendi olacaksın arkadaş. Efendilik her zaman prim yapmıştır bu hayatta. Bak yüzüklerin efendisine, nasıl da hasılat yaptı. Olay yüzükte mi? Tabi ki hayır, efendilikte… :) komik sözler
  23. Düşünsene bir yabancı dil de sıkıldım demek “bladezeyyinolayakinomeyeor” demekmiş. Ulan sıkılmam daha iyi :)
  24. “Ege Üniversitesi” , “Orta Doğu Teknik Üniversitesi”, “Boğaziçi Üniversitesi”… Sayemde 3 tane üniversite okudun. Hadi yine iyisin ;)
  25. Yeni bir sakız üretip ismini de “YASAKLAR” koyacağım. Sloganı da hazır. “Yasaklar çiğnenmek içindir…” :)
  26. Komik Sözler : Misafirin çocuğu sordu : – Abi bilgisayarın çalışıyor mu? Benim cevabım ise kısa ve net oldu : – Yok ev hanımı :)
  27. Doktoruma “Sabah kalktığımda karnım ağrıyor” dedim. Adamın cevaba bak : “O zaman sende öğlen kalk”…
  28. Kahve 35TL, Fal Bakmak ücretsiz yazmış…Bir kahveye 35Tl veren malın, geleceğini tahmin etmek çok ta zor olmasa gerek :)
  29. Yiyorum, yiyorum ama kilo almıyorum diyen genç kız. Diğer kızlar seni öldürmek istiyorlar. Bilmeni istedim sadece :)
  30. Markette alışveriş yaptım. Kasiyer kız sordu : – Fatura sizin adınıza mı olacak? +Yok gölgelerin gücü adına :)
  31. Ayağı kaşınınca “Yola Gideceğim”, eli kaşınınca ” Para Gelecek”, Kulağı kaşınınca “Biri beni dinliyor” diyen adam. Bi git yıkan ne olur ya.
  32. Amerika’ da adamın biri baraja işedi diye 30 milyon litre su boşaltılmış. Biz de olsaydı Belediye başkanı çıkıp sudan bir bardak içer “Bakın hiçbir şey olmadı” derdi :)
  33. Ne kadar zengin olursam olayım, telefondaki sinyal sesinden sonra mesaj bırakmak yemiyor aga :)
  34. Komik sözler : Kız kulesine “Bayan Kulesi” diyen kibar arkadaşı alkışlıyoruz.
  35. Hiçbir Türk genci 3131 sayısını “Üç bin yüz otuz bir” diye okumaz. Kabul et sende otuz bir otuz bir diye okudun.
  36. Şimdiki çocuklar ilk okulda sevgili bulup, ayrılıyor, bir de bunalıma giriyor. Ulan bizim o yaşta en büyük derdimiz komşunun ağacına dalınca dayak yemekti.
  37. Facebook mesajlarında Görüldü yazısından 5 dk sonra hala cevap gelmiyorsa, “Görüldü ama sallamıyor” mesajı gelmeli bence.
  38. Komik sözler : Tuvallette örümcek görmekte sorun yok, tekrar baktığında örümceği yerinde göremeyince büyük sıkıntı.
  39. Ne güveninden bahsediyorsun arkadaş sen. Ağzından bal damlayan arının bile kıçında iğne var… Komik sözler
  40. Çıkarcı bazı arkadaşlarımı telefona “İşi düştü yine” diye kaydediyorum. Beni aradıklarından “İşi düştü yine arıyor” yazıyor, açmıyorum.
  41. -Türk Kadınını nasıl tarif edersin? + Anlatıp anlatıp konunun sonuna geldiğinde “Aman boşver dedikodu yapmayalım” diyen kadın Türk kadınıdır.
  42. Komik sözler : Adamın birisi kalkıp bir gül hediye etse, alır reçel yaparım o gülü. O kadar uzağım gönül işlerine :)
  43. Millet deri ceketi giyince Kıvanç TATLITUĞ’ a benziyor. Ben giyiyorum bildiğin Çiçek Abbas :)
  44. Tuvalete gitmeden önce “Bir su daha içeyim de, girmişken onu da işerim” diyen adamdan zarar gelmez.
  45. Bir kadın söyleyeceği çok şey olduğu halde susuyorsa, dikkat edin ölmüş olabilir…
  46. Madem 3 günlük dünya 1 haftalık hava durumuna ne gerek var yaaa :) Komik sözler
  47. Baskülde tartılırken göbeğini içine çeken insanlar var. Bir de onlarla aynı oksijeni kullanıyoruz ya biz :)
  48. Şu hayatta gülmemi isteyen tek kişi fotoğrafçı oldu. O da 5 dk sonra parasını istedi :)
  49. Komik sözler Bazı insanları Uçak Modu na alasım geliyor.
  50. Misafir odası, misafir terliği, misafir havlusu, misafir bardağı…İstemiyorsan söyle, ben gideyim evden anne :)
  51. Hani bazen mesaj atarsın uzun süre cevap vermez ya, bir de gidip durum paylaşır ya. Ağzına kürekle vurulası insan işte o :)
  52. +Anneciğim yemek ne var bu akşam? – Kuru fasulye, kuru patlıcan, bir de kuru biber… + Neden, sular mı kesik?
  53. Ülkemizdeki en zor meslek bankacılık olsa gerek. Düşünsene akşama kadar trilyonları sayıyorsun, akşam olunca bim e gidip yoğurt, ekmek alıyorsun :)
  54. “Anasının gözü” ile “Ebesinin nikahı” nı uzaklık birimi olarak kullanan bir milletten çok da bir şey beklememek gerek :)
  55. Merdivenden düştüğümü gördüğü halde “Düştün mü?” diyen soran arkadaşıma sesleniyorum : -Yok benim iniş tarzım böyle :)
  56. Komik sözler Uyku diye meslek olsa mesaiye bile kalırım.
  57. Evden bakkala gidiyorum diye çıkıp on yıl kaybolasım var, ama Müge Anlı’ dan korkuyorum.
Aşağıdaki butonlar yardımı ile diğer komik sözleri, resimli komik sözleri, video lu komik sözleri okuyabilirsiniz.

YENİ KOMİK SÖZLER 2015 :

(Komik sözler den ilk 100 ünü okuduktan sonra yeni komik sözler le devam ediyoruz :)
  1. “I am 17 years old” yazısı sende “ay em on yedi years old” şeklinde okuduysan sende bizdensin dostum :)
  2. Neden akşama kadar bilgisayar başındasın diye soruyorlar. Evde tenis kortu, halı saha, sinema salonu var da ben mi gitmedim :)
  3. Bazen insanlara öyle sinirleniyorum ki, elinden tutup anne babasına götürüp “Bu olmamış, tekrar yapın” diyesim geliyor.
  4. Erkek : Seninle tanışmak istiyorum, cevap yazarsan çok sevinirim. Kız : Cevap
  5. +Kanka başka sakız var mı? – Yok kanka. + Görürsün sen şimdi… Hocaaaam arkadaş sakız çiğniyo :)
  6. Amca baba yarısı, Teyze anne yarısı,sevgili ise gece yarısıdır.
  7. Düğünde ilk dansı yapan gelinle damat uzun uzun ne konuşuyor çok merak etmişimdir :)
  8. Kız dünkü durum iletisine “Hayatı tesbih yapmış sallıyormuşum” yazmış. Bugünse “Hayat çok acımasız” yazmış. Tesbih koptu herhalde :)
  9. Bakkalda 10 kuruş eksiğim çıktı. Cebimdeki sakızı uzattım, adam şöyle bir afalladı. Gün intikam günüdür:)
  10. + Gerçekten ayrılmak mı istiyorsun? – Evet + Geri dönüşü yok diyorsun yani? – Evet + Sevmiyorum artık diyorsun? – Evet + O zaman 3 evet ile uğurluyoruz seni :)
  11. Bugün yanıma bir kız geldi, masadaki sandalye için “Boş mu?” dedi. Çok heyecanlandım, “Evet boş” dedim. Sandalyeyi alıp gitti vicdansız.
  12. Ben sana 10 dakikaya kadar geliyorum demedim mi. Niye 2 saattir arıyorsun :)
  13. Anneannem yolda yürürken iphone-5 bulmuş, bakmış üzerinde tuşları yok, çöpe atmış :)
  14. Kendini akıllı sanan insanlar için çok üzülüyorum bak. Düşünsene adam tam bir geri zekalı ama bundan haberi yok :)
  15. Komik sözler : 1 metre ilerideki kumandayı almaya üşendiğim için 2 saat evlilik programı izlemişliğim var benim :)
  16. Fakirlik, saç traşı olduktan sonra “abi yıkama, eve gidince banyo olacağım” demektir :)
  17. Sabah 2 hafta önce tanıştığım kızı arayıp “Evlenmek istiyorum” dedim. Kız bunun için daha çok erken dedi. Akşama bir daha arayacağım :)
  18. Yetişkin bir insana 4-5 saat uyku yetiyormuş. Ben yetişkin mi değilim, yoksa insan mı değilim anlamadım gitti. 12 saattir uyuyorum, hala uykum var :)
  19. Hayır anlamadığım mantık evliliği yapsan ne olacak. Kocanla oturup satranç mı oynayacaksın?
  20. Komik sözler : Bu moral denen şey kesin çin malı. Zırt pırt bozuluyor arkadaş!
  21. Sen git Facebook’ a , Twitter’ e o kadar aşklı meşkli güzel yazılar yaz. Akrabanın biri gelsin altına “Amcamlar nasıl, iyiler mi?” yazsın. Heee iyiler iyiler, selamı var.
  22. Sen benden daha iyilerine layıksın diyen sevgilime sesleniyorum. Gitmeden önce birisiyle tanıştır da öyle git bari :)
  23. Türklerde 4 çeşit tamir yöntemi vardır : 1-içini açıp üfle, 2-cihazın üstüne vur, 3-kapatıp aç, 4-kaldır at :)
  24. Aslında ben seni olduğun gibi kabul ederim de, sen olmamışsın, sorun orada :)
  25. Eskiden biz dosya ismi olarak “asdsadsadsa” yazardık. Şimdiki gençler böyle gülüyor. Zaman çok değişti.
  26. Yapılan araştırmalara göre şimdiki erkekler çalışan kadınlarla evlenmek istiyorlarmış. Yakında başlık parası da ister bunlar :)
  27. Şampuan reklamlarında hep uzun saçlı insanlar oynuyor. Görende kısa saçlıların hepsi ev sabunuyla yıkanıyor sanır.
  28. Doktor : Dişinizi nasıl çekeyim beyefendi? Hasta: Haberim yok gibi çek panpa.
  29. Usb ve şarj aletinin ucunu tek seferde doğru takabilen insanların, şu hayatta yanlış karar verme ihtimalleri çok azdır bence:)
  30. Dün akşam anayasanın 169.maddesinin 4.fıkrasını okudum. Hiç komik değildi, o ne biçim fıkra öyle.
  31. Elmacık, bademcik, soğancık… Vücut değil maşallah, manavcık :)
  32. Rüyamda 3.köprü inşaatında çalışıyordum. Ulan rüyamda bile ameleyim. Nasıl bir fakirliktir bu :)
  33. +Bu google kesin kadın. – Nerden anladın? + Baksana özel günlerde bi süslenmeler, şekil değişiklikleri falan :)
  34. +Petshop tan örümcek aldım, ismini de Kader koydum. – Neden? + Kader ağlarını örsün diye :)
  35. Eve gelen misafirin “Tuvalet var mı?” sorusuna da ayrı bir ayar oluyorum. Yok biz kapının önüne yapıyoruz.
  36. Karısını öldürüp, evin temeline gömen adamdan şok itiraf geldi: – Evi benim üzerime yap demişti :)
  37. Kızlar hem romantik hem sert erkeği seviyorlarmış. Böylesini mum ışığında tokatlayacaksın.
  38. +Aşkm dgm ne günnde naaplm? -Tükçe çalışalım
  39. Buzdolabının kapağını açtım. Büyük bir hevesle dondurma kutusunu açtım. İçinden sarma çıktı :( Artık daha da dış görünüşe önem vermem…
  40. Yıllardır eczaneden ilaç alırken reçetenin arkasına telefon numarası yazarım. 1 defa da arayıp, “nasıl oldun, iyileştin mi?” diye soran olmadı.
  41. Teknoloji çok gelişti, lafı buradan bir koyuyorsun. Dünyanın öbür ucuna kapak oluyor.
  42. Bir erkeğin bir kıza trip atması, tereciye tere satmak gibi bir şeydir herhalde.
  43. Türkiye’ de “EMPATİ” kelimesinin karşılığı : Senin anana bacına yapsalar hoşuna gider mi?
  44. Türk olmak demek, kına yakılırken gelini ağlatıp, 5 dk sonra da oynatmak demektir.
  45. Eylül ayı itibariyle zor dönemden geçiyoruz. Tişörtle gezen var, hırka giyen var, mont giyen var. Milletin kafası karışık.
  46. Moralim bozulunca başlıyorum şarkı söylemeye. Hemen yüzüm gülüyor. Çünkü bakıyorum sesim moralimden de kötü.
  47. Boğaza sıfır bir yalıda oturuyor olsam, bütün gece oturup viski içeceğime gelen geçen gemilere taş atarım. İçimdeki fakir asla ölmez.
  48. Hakimlik sınavını kazanamayıp ağlayan arkadaşıma ”daha gözyaşlarına bile hakim olamıyorsun” dedim. Artık arkadaş değiliz.