-->
Logo

En Yeniler

En Güzel İyi Geceler Mesajı

En Güzel İyi Geceler Mesajı

 Dur bir dakika önce bana bir öpücük, sonra seni seviyorum, tamam şimdi uyuyabilirsin…


  Seni çok seviyorum gülüm. Sevgimi üstüne al, yorgan gibi korur seni tüm gece boyunca. İyi geceler aşkım.

  Gece lambasının loş ışığı vuruyordur şimdi o güzel yüzüne ne kadar da güzelsin öyle, her halinle düşüncelerimdeki tek güzele iyi akşamlar…
 Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum, gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma İyi Geceler.

  Uzadı gecelerim, sabah olmuyor sensiz bir tanem, odama hiç güneş doğmuyor iyi geceler benim için doğan mehtabım.

 Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkes derin uykudayken ben sana dalıyorum uyku çok tatlı derler ben seni tadıyorum onlar uykuya ben sana doyamıyorum Bitanem iyi geceler.

  İnsan uyumadan önce ne düşünürse rüyasında onu görürmüş derlerdi de inanmazdım demek ki her gece rüyalarımda seni görmemin nedeni buymuş sende beni düşün uyumadan önce iyi rüyalar aşkım rüyalarda buluşmak dileğiyle…
 Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan… Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat…

  iyi geceler mesajlarıBirden uyandım doğruldum yatağımda yastığım gözyaşlarımdan sırılsıklam son bir damla gözyaşım ise süzülüyor hala yanaklarımdan, bensiz geçirdiğin son gece olması dileğimle, iyi akşamlar sana kâbusum oldu sensiz geceler artık bana…
 Müjde Bu gece günahlarda %100 e varan indirimler, iyiliklerde 1000 kata varan extra puanlar sizi bekliyor NOT: Kul hakkı kampanya dışıdır… İYİ GECELER…

  Duvarıma bakarken boş odamın, birden sen beliriverdin çevirdim gözlerimi baktım karanlık tavana yine geldin usulca yaklaşıp yanağıma bir buse verdin ben de gönderiyorum canım sana öptüm biriciğim iyi akşamlar sana…

 Yıldızlar ışıl ışıl göz kırpıyorlar adeta aşkıma .Şahitlik ediyorlar sensiz geçen gecelerime ve sıkıntılarıma.Neyseki bu yalnız gecelerin biteceğini yine onlar söylüyorlar bana.Yaşanmış en büyük aşkların tek şahidi yıldızlar diyorlar ki:hadi yat artık çok az kaldı sabaha.Tatlı rüyalar aşkım hem sana hem bana…
 ARIM BALIM PETEGİM GÜLÜM DALIM ÇİÇEGİM KARİZMATİK ERKEGİM İYİ GECELER

 Sen binbir gece oldun hayatımda, her gecem seninle yaşanır doya doya, yıldızlar gözlerin oldu ışık saçar karanlık odama, yüzün AY misali gözlerimi okşar kurduğum hayal dünyasında, sen benim biriciğimsin sen benim yaşama sebebimsin sevgilim, iyi geceler sevgilim..

 Ben ay olsam Sen benim gökyüzümsün, ben güneş olsam sen gene benim gökyüzümsün, Ben sensiz olamam, sende bensiz olamazsın iyi uykular köylü kızı!
 SEN BENIM RUYALARIMDAKI HAYALIM HAYATTAKI TEK YASAMA SEBEBIMSIN IYI GECELER MELEGIM

 Bir hüzün saklıdır ve bin umut vardır,her yeni gün doğumunda, bir hüzünle uyuyup bin umutla uyanma dileğiyle. iyi geceler.

 Odamın penceresinden bakarım yıldızlara ve her yıldız gözlerini anımsatır bir anda, AY ışığını saçarken karanlık sokaklara, ben adına türküler yazarım sensiz boş odamda… Seni çok seviyorum iyi geceler biriciğim aşkım benim..
 GÜNÜN BİRİNDE HAYAT SENİ BOŞ VERİRSE VE YÜREYİN SANA YALNIZ BIRAKILDIGINI SÖYLERSE ALDIRMA CEVİR GÖZLERİNİ GÖK YÜZÜNE SANA GÜLÜMSEYEN GÖZLERİMİ GÖRECEKSİN AŞKIM İYİ UYKULAR TATLI RÜYALAR

 Güzellikler içinde gecenin bu saatlerindebelki yalnızlığın en yorgun olduğu yerde yalnız olmadığını bilesin diye sana İYİ GECELER diyesim geldi.

 Tatlı rüyalar sevgilim. Kısaca benli rüyalar :)  Evlilige giden yolumuzda 1 günü de bitirmiş olmanın verdigi mutlulukla uyuyacagım; senin tatlı tatlı gülüşünü düşünerek…Rüyalar "ıma bekliyorum. Öpüyorum En tatlı yerinden
 GÖKYÜZÜ MEHTABI NASIL BEKLERSE SAHİLLER DALGALARI NASIL ÖZLERSE KURU TOPRAK SUYA NASIL HASRETSE SENDE BENİM HASRETİMSİM AŞKIM İYİ UYKULAR TATLI RÜYALAR
 Kalabalık yıldızlar içinde arama gözlerimi ben sana ay kadar büyük yansıyacağım, ışığımla aydınlan ve tatlı uyu hayal gözlüm
 Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan…

 Rüyaların en güzelini görürken Allah'ın seni koruması için gönderdiği meleğin kanatları öyle büyük olsun ki en masum anında sana kimseler zarar varamesin. iyi geceler meleğim tatlı rüyalar bebeğim.
 Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat…
 Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim İyi Geceler Herşeyim!

 Yatağına uzandığında istediğin bütün guşellikler senin olsun. vede duygularını paylaşacak birine ihtiyaç duyarsan ben burdayım herzmn AŞKIMM tatlı rüyalar
 Hep aklımdasın öylesine bendesin ki hiç bitmek, tükenmek bilmeyen bişey bu, bu can bu bedenden çıkana, bu diyardan göçene dek görebildiğim tek gerçek rüyam sensin tatlı rüyalar meleğim
 versin.
 Kalbinin ışığı Gecenin karanlığını bastırsın Rüyaların mutluluk yağmurlarında geçsin Gecen mutlu Kalbin huzur dolu olsun İyi geceler!

  Bu gece dolunay var gökyüzünde, kutup yıldızı yine belirgin sen rahat uyu diye bekçi atadım onları gecene iyi geceler gökyüzümün en parlak ve güzel yıldızı…