-->
Logo

En Yeniler

Doğum Günü Mesajları

Doğum Günü Mesajları sözleri
Bugün bir yaşını daha doldurmanın mutluluğunu yaşarken geleceğin sana kalbindeki tüm dilekleri vermesini diliyorum. Doğum günün kutlu olsun.

Elma suyu portakal doğum gününde hoşçakal.
Hayat hep acıtıyorsa insanları, seni hep mutluluğa boğsun. Doğum günün kutlu olsun
Doğum günün kutlu olsun hep böyle güzel melekler doğsun.
Yeni bir sayfaya güzel hikayeler yazman dileğiyle. İyi ki doğdun…
Because of me histeri, difteri and bihteri, manevi ve dombili bir ev aldım kombili. Happy new year serseri.
Elma dala asılsın, arkadaşım nasılsın, geçirdiğimiz o günler romanlarda yazılsın. İyi ki doğdun.
Bugün mutlu olursun, dertlerini unutursun. Doğum günün bugün senin daha ne diye somurtursun.
Doğum günün sana tıbbı şaşırtacak kadar sağlık, melekleri kıskandıracak kadar mutluluk getirmesi dileğiyle. İyi ki doğdun ve iyi ki varsın.
Deniz değil ki gönlüm dalgaları kıyıya vursun. Doğum gününü unutmadım haberin olsun.
Anlamaz ki kimse beni, bilemez ki içimdeki sevgiyi. İçten bir söz bu söylediklerim. Doğum günün için bütün iyi dileklerim.
Mendili ipek, kokusu mis çiçek, her gün giysin çeşit çeşit yelek. Yemesin karpuzu kelek. Bugün doğan bir melek.
Seni seviyorum, sana tapıyorum. İnanma sakın atıyorum. Doğum gününü kutluyorum.
Şu ana kadarki tüm kavgalar, atışmalar eski yaşında kalsın. Yeni bir sayfa aç ikimize de dostluğumuz yarım kalmasın. İyi ki doğdun…
Seni çok seviyorum arkidiş. Doğum gününü kutlar bugs bunnys.
Farklı olmalı bu mesaj. Özel bir insana gidecek çünkü. Gülümsemeli görünce iyi ki doğdun deyince.
Güzellik insanın içinde, önemli olan onu görmekte. Görmek de değil aslında bakmasını bilmekte. İyi ki doğdun.
Sen hayata ne verirsen o da sana bir şey verirmiş, ben hayata ne verdim acaba ki seni bana verdi. İyi ki varsın. İyi ki doğdun.
Sözde değil özde olmalı sevgiler, sözle değil yürekten verilmeli hediyeler. Doğum günün kutlu olsun.
Gülmek için mutlu olmayı beklememek lazım belki gülmeden ölürüz. İyi ki doğdun.
Doğum günün kutlu olsun şekerim. Her ne kadar sen benimkini unutmuş olsan da.
Bilmem hiç yalan dolan böyle yaşarım ben inan. Sevgim hediyem olsun sana. İyi ki doğdun nice mutlu yıllara…
Mutlu olmak için gülmeyi bekleme. Gülmek için yaratılmış gözlerde yaşlar niye. Doğum gününde mesaj yazdım sırf sen mutlu ol diye.
Hayatımın tek gerçeği, gönlümün son kraliçesisin. Bugün çok özel çünkü sen doğdun. İyi ki doğdun.
Geçmişe bakan geleceği göremez. Geleceği göremeyen ilerleyemez. Hayatta hep emin adımlarla ilerle. İyi ki doğdun.
İnsanlığı neyleyim, Kişi insan olmadıkça, İnsanlık benim neyime, İnsancıl davranmadıkça. İyi ki doğdun.
Elimi sallasam ellisi mi diyorsun benim gibisini zor bulursun biliyorsun. İyi ki doğdun.
Sen benim değerlimsin. Kalbimde yer alan bir meleksin. İyi ki doğdun.
Yağmuru unutmuş toprakların yalvarışı gibi sessizce ama yürekten, doğum gününü kutlarım öylesine değil içten.
Senden yok bir tane daha bu dünyada. İyi ki doğdun. Nice mutlu yıllara.
Hayat öyle bir oyundur ki ne rolü var ne sahnesi. Doğum günün kutlu olsun arkadaşının bir tanesi.
Bırak düşünmeyi, bırak üzüntüyü, at içinden bütün kötü duyguları. Senin doğum günün bugün üfle hadi mumları.
Herkesin üç kişiliği vardır; ortaya çıkardığı, sahip olduğu, sahip olduğunu sandığı… Tüm kişiliğinle iyi ki varsın.
Umarım yüz senelik bir hayat yaşarsın ve bir günde anlatırsın. İyi ki doğdun arkadaşım.
İnsanlar tek bir şey düşünmez çok şey düşünür. Düşündüklerini gerçekleştireceğin bir yıl olsun. İyi ki doğdun.
Kimine göre sevmek ölmek demektir kimine göre ölmek sevmek demektir ama asıl gerçek ölümüne sevmektir. İyi ki doğdun.
İnsanoğlu ne hindir kimse bilmez kendini kime iyilik eder isen ondan sakın kendini. İyi ki varsın…
Seni çok seviyorum nice mutlu yıllara.
Hatırlıyorum seni ilk gördüğüm günü. Birbirimizi çok sevdik… Çok mutluyduk… Ama şimdi ayrıyız. Neden bilmiyorum ama hala seni çok seviyorum ve doğum gününü kutluyorum.
Sevmekten değil, sevilmemekten korkar insan. Bu en özel gününde bir dost arar insan. Ben hep senin yanındayım ve gerçekten dostunum.
Gözlerime baksana, sevincimi anlasana bugün en güzel gün bana iyi ki doğdun..
Beni çözen alim olur, seni çözen şair olur. Doğum günün ya bugün güzel dilekler seni bulur.
Tesadüfen doğduk mecburen yaşıyoruz.. Doğarken neden ağladığımızı maalesef yaşarken anlıyoruz.. Doğum günün kutlu olsun.
Senden yok mu bir tane daha bu dünyada iyi ki doğdun nice mutlu yıllara.
Varlığın yeter yüzümü güldürmeye. Doğum günün bugün. Hep birlikte nice mutlu senelere.
Unutma unutulanlar unutanları asla unutmazlar. İyi ki doğdun.
Çok seviyorum söylemiyorum hediye alıyorum veremiyorum bugün doğum günün iyi ki yanımdasın bile diyemiyorum…
Bir seni bir de boş dersleri sevdim. Bugün doğum günün. Bütün iyi dilekleri senin için diledim.
Bir yıl daha bitti, ama sakın üzülme zaman çabuk geçiyor diye… Unutma ki herkes aynı şeyi yaşıyor. Bu yılın sonunda geriye baktığında umarım ‘Harika bir yıldı’ dersin. Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerinin gerçek olması. Geleceğini oluşturacak her yeni gün, bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olsun! Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde bugünü seninle kutluyorum. Nice yaşlara.
Evimizin direği, gemimizin Küreği babamız yıldız gibi parla çünkü bize seven bakan sensin seni seviyorum doğum günün kutlu olsun
Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşar, başarı merdivenlerini kolaylıkla tırmanırsın ve dilerim yüzün hep güler, neşeni hiç yitirmezsin. 
Dünyada eşsiz bir güzellik varsa o da kalbindedir. Hayatının bundan sonrası kalbinin güzelliği gibi geçsin. 
Hep sevgi dolu kalman ve mutlu olman dileğiyle… 
Doğum günün kutlu olsun! Arkadaşlar yıldızlar gibidir, 
onları her zaman göremezsin ama senin için her zaman var olduklarını ve seni düşündüklerini bilirsin. 
Doğum günün kutlu olsun…
 Bugün belki de çok kişiden doğum günü mesajı alacaksın, ancak şu an okuduğun en farklısı çünkü tümüyle sevgiyle yazılmış bir mesaj. İyi ki varsın… 
160 kısa karaktere neler sığdırabilirim diye düşünüyorum ancak aklıma mutlu bir yaş ve sevgi dolu nice yıllar dilemekten başka bir şey gelmiyor. Seni seviyorum.
 Sesim güzel olmadığı için sana bir doğum günü şarkısı söyleyemiyorum. Bu yüzdendir ki böyle kısa bir mesaj çekiyorum. Mutlu yıllar!
 Hmmmm bu mesajı neden çekiyorum, unuttum, inan hiç hatırlamıyorum. 
Dur bakayım dur dur buldum -Doğum günün kutlu olsun!… 
Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerin gerçek olması.
 Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde bugünü seninle kutluyorum. Nice yaşlara… 
Bugün doğum günün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen benim için sadece bugün değil her gün farklı ve özelsin. İyi ki varsın… 
Doğduğun gün bulutları yırtarak, bir güneş gibi etrafına aydınlık saçarak girdin hayata. 
Hep sevgiyle yaşa! Nice yaşlara… Geleceğini oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim. Nice seneler…
 Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşar, başarı merdivenlerini tırmanırsın ve dilerim yüzün hep güler, neşeni hiç yitirmezsin. 
Doğum günün kutlu olsun! Dünyada eşsiz bir güzellik varsa o da kalbindedir. Hayatının bundan sonrası kalbinin güzelliği gibi geçsin. İyi ki varsın ve iyi ki doğdun! Yaşa. Sev.
 Gül! Bunlar eksik olmasın yaşamında. Yaşın kaç olursa olsun her şeyin en güzeli seninle olsun. Nice mutlu, neşeli ve yaşam dolu yaşlara… Kısa bir mesaj olmalı bu. Sana binlerce öpücük ve sevgi yolluyorum buradan.. Bil ki unutulmadın.. Doğum günün kutlu olsun! Dikkat! Bu mesaj sevgi, neşe ve iyi dilek içermektedir. Bir dakika için yaşamın ve seni düşünen birinin olduğunun sevincini hisset ve mutlu ol! Bu mutluluğun her zaman sürsün. İyi ki doğdun. Nice mutlu yaşlara…
Sakın üzülme hayatın hızına, en güzel yıllar çabuk geçenlerdir… Geleceğini oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim. Yüzünde her zaman bir gülümseme olsun çünkü sana çok yakışıyor. Daha nice mutlu yıllara… Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşar, başarı merdivenlerini rahatlıkla tırmanırsın ve dilerim yüzün hep güler, neşeni hiç yitirmezsin. Sevgi dolu kalman ve mutlu olman dileğiyle… Doğum günün kutlu olsun! Biraz şans, biraz sevgi ve sabır, birer parça zaman, başarı ve memnuniyeti de eklersek malzemelere, hepsini karıştırıp senin için uzun ve dileklerinin gerçekleştiği bir “hayat pastası” yapabiliriz sanırım… 
Nice yaşlara! Bir yıl daha bitti, ama sakın üzülme zaman çabuk geçiyor diye… Unutma ki herkes aynı şeyi yaşıyor. Bu yılın sonunda geriye baktığında umarım “harika bir yıldı” dersin.. 
Tüm dileklerinin gerçekleşmesi dileğimle.. Nice yıllara… Dikkat! Bu mesaj sevgi, neşe ve iyi dilekler içermektedir. Bir dakika için yaşamın ve seni düşünen birinin olduğunun sevincini hisset ve mutlu ol! Şimdi bu mutluluğuna sımsıkı sarıl ve ümidini koskoca bir yıl boyunca hiç yitirme! Aşkta, parada, sağlıkta her zaman kazanmanı dilerim. Sensiz bir hayatta kime gerçekten “dostum” diyebilirdim bilmiyorum. İyi ki doğdun. Nice mutlu yaslara