-->
Logo

En Yeniler

Aşk, Ayrılık, Özlem ve Sevgi Temalı Sözler

Aşk, Ayrılık, Özlem ve Sevgi Temalı Sözler


  • Yüreğimdeki duruşunu seviyorum.
  • Sen uyurdun, bilmezdin, ben uzaklardan üzerini örterdim her gece.
  • Oldu oldu, olmadı çay içeriz.
  • Herkese selam, sana hasret. (Nazım Hikmet)
  • Bu dünyada aşıklardan çok acıkanlar var.
  • Nasıl olacak bu işler?
  • Hazır mısın? Aynı anda söveceğiz, Mesafelere.
  • Açık çay içerdi hep, demli olunca, bardağın diğer tarafından beni göremezmiş, öyle derdi. (Cemal Süreyya)
  • Tahammül gerek, özlem iyice arsızlaştı.
  • Gördüğün yerde sarıl bana…
  • Bir gülüşü var, kelebek görse ömrü uzar.
  • Benimle yaşlansana? Kitap okurum, çay demler, şiir yazarım sana.
  • O kadar yalnızım ki, sıradaki şarkı sonraki şarkıya gelsin.
  • Önüne baksamasan diyorum, çarpışsak artık.
  • Hep o dini mesajları 10 kişiye göndermedik diye bu haldeyiz.
  • Acı bir tütün gibi yakıyor genzimi, senden uzak olmak.
  • Çünkü kırıldım; saç uçlarıma kadar.
  • Bir kalbiniz vardı, onu hatırlayınız.  (Cahit Zarifoğlu)
  • Sen mavi giyin, ben denizi unuturum…
  • Haliyle kafayı yedim.
  • Bilmiyorsun, nasıl bir boşlukta olduğumu, yemin ederim ki bilmiyorsun.
  • İkimiz birden sevinebiliriz, göğe bakalım. (Turgut Uyar)
  • Bir Şehir ol. Mesela Antalya gibi. De ki; Denizim kuruyana kadar seveceğim seni.
  • Nasıl biri diye sorarlarsa beni, baharı ve şiiri sever de.
  • O kadar güzel unutmuştun ki beni, hatırlatmaya kıyamadım.
  • Benimle güzelsin, bensiz tırıvırı.
  • Biz kimseye ölmedik, kimse de bize bayılmasın.
  • Adamlar, bana çay verdi çay, çay veren adam hiç kötü olur mu?
  • Ben onun kirpiklerinin rastgele dizildiğinde hala inanmıyorum.
  • Sıkılıyorsan güneşten, gece oluruz erkenden, sen istersen. 
  • O gün gelsin, evin anahtarı ikimizde de olsun.
  • Düş peşindeysen, düş peşime
  • Gün gelecek, güneş ikimiz için doğacak..
  • O kadar çok sevdim ki seni, kime anlattıysam yerinde olmak istedi..
  • Bir kez yüzüme baksan anlarsın hislerimi…
  • Bittiğini nasıl anlarsın? Anılara O’ndan daha çok aşıksan..
  • Sana ulaşmak, gökyüzüne dokunmak gibi..
  • Nasipte yoksa yar, en fazla can yanar..
  • En çok sustuğum yerden kanıyorum..
  • Neden, bu kalbime acı veren zalimi seviyorum!
  • Sen bana erken, ben sana geç kaldım..
  • Birini sevmek için fazla yalnızım..
  • Bir tek ben sende olabilirim..
  • Bana sadece yüreğinle gel, sevgili..
  • Ezelimdin ebedim ol..
  • Şarkılar hep seni söylüyor..
  • En iyi ilaç senin ellerindi..
  • Öyle ki sesine bile sarılmak istiyorum..
  • Senin yanına en çok ben yakışıyorum. ^_^
  • Tek istediğim; sesi, kokusu..
  • Sen varsan hayatımda, herşey tamam.
  • İnsan sevdiğini ısırırmış…
  • Mesajına dakikalarca gülümsemeyi özledim…
  • Gittiğin günün adı, kıyamet..
  • Benim için aşk, yanaklarını sıkmaktı..
  • Her şeyi düzelteceğim, sen sadece sarıl…
  • Sen olsam beni çok severdim…
  • Çünkü sen en çok benim yanıma yakışıyorsun…
  • Ömrüm seninle geçsin…
  • Beni sana alsana, çok yakışırız..
  • Sen bana huzur ver, ben sana ömrümü..
  • Sen içimden geçen yolculuksun.. (Yolculuktun.)
  • Sarılmak için yürek gerekir, kollar sonraki iş.
  • Ömürlüksün tükenmeyenim…
  • Gülüşün de benim olsun mu?
  • Biliyor musun? Çok özlendin.
  • İnanmayı seçtim, sen ise kandırdığını zannettin..
  • Ne gariptir ki sen ona ölürken, o başkasına yaşıyor…
  • Ah kardeşler, gönlümün yükünü kaldıramıyorum…
  • Sen Allah’tan (Tanrı’dan) hediyesin..
  • Sen de beni sevsen ya, beraber çay içeriz…
  • Yar, uyku tutmadı sen tutsana beni?
  • Beni başkalarına bırakma…Görürsen dayanamazsın…
  • Tek kişilik miydi ki bu şehir? Sen gidince bomboş kaldı.
  • Herşey bana baktığın anda başladı.
  • Her yüreğin harcı değildir, dokunmadan sevmek.
  • Mutlu olmak kimin umrunda! Sen yanımda ol yeter!
  • Çok sevilmeye değil, ”Hep” sevilmeye ihtiyacım var.
  • Sevmek zor iş, ne maaşı var, ne sigortası… Bir ayrılığı var bir de göz yaşı.
  • Yağmur başladı, ”Gelse de ıslansak.” diyebileceğimiz biri olmalı.
  • ”Yan yana” ayrı yazılır. Biz hep “sımsıkı” olalım.
  • Aşktan yana yaşadıklarımı bileydin eğer, hala sevebiliyor oluşuma aşık olurdun.
  • Ve aşk, herkesi ona benzetip, Kimseyi onun yerine koyamamaktı.
  • Aşk bittikten sonra arkadaş kalalım diyenler! Güle başka isim versen değişik kokacak mı?
  • Aşk sevgiIim, seni düşIerken saç dipIerimin bile terlemesi.
  • Günahlarını gönder bana ben çekerim senin cehennemini..
  • Tanrı erkeği çok, “adamı” az yarattı.
  • Aylar sonra ilk defa gözlerim bir işe yarayacak, seni görerek.
  • Gelmeyeceğini bildiğim ama yine de beklediğim biri var benim..
  • Dünyanın en güzel hissi, birinin yüzündeki gülümsemenin sebebi olduğunu bilmektir.
  • Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil.
  • Ben özledim sen gelmedin..
  • Kalanlar unutursa gidenler unutulur.
  • Hiç iyi değilim.
  • Ben özlüyorsam, sana da gelmek düşer.
  • -Kader nedir bilir misin ?
    -Sevdiğin kişi için,tesadüflerden bir köprü inşa etmektir.
  • “Ne zaman lafın bir ucu sana çıksa, 
    Sonuna varmadan heba 
    oluyor gülüşlerim !.” …
  • “Belki gelirsin, bir çay bahçesinde sevginin resmî dili olur susuşumuz; Ben sana gökyüzü olurum açık, sen bana serçe ürkek, ahşap bir masada”
  • Geçti, istemem geImeni, yokIuğunda buIdum seni; bırak vehmimde göIgeni, geIme, artık neye yarar?
  • Bilir misin? Geceler ne kadar uzun gelir bekleyenlere? Hele o beklenenler vazgeçilmezlerdense..

Sert,sitem ve sevgiliye duyulan nefret temalı sözler:

  • Unutma kırdığın yerden kırılacaksın.
  • Sır gibi seversen eğer, muradın gerçekleşir.Çünkü tohum, toprağa gizlenirse yeşerir.
  • Bir gün senden geçeceğim, hayatta kalarak.
  • Herkesle konuşabilirsin ama sadece bir kişiyle rahatça saçmalayabilirsin.
  • Ben aşk nedir bilmem. Eski kafalıyım.
    Bir seni bilirim, bir de adın geçince sıkışan kalbimi.
  • Güvenimi kaybettikten sonra,
    – Özrünü de bi tarafina sokarsın artık..!
  • Kızlar tipe önem verdiği sürece ;
    Erkekler aşkı bacak arasında arar . . !
  • Adam Başına 4 Kadın Düşer ,
    – Annesi
    – Bacısı
    – Karısı
    – Kızı
    – Fazlası Pezevenkliğe Girer!
  • Ben artık kimseye gönül koymuyorum;
    – Lafı koyuyorum olay bitiyor..!
  • Duyduğuma göre benden nefret ediyormuşsun?Seni düşünecek vaktim olsaydı inan bende senden nefret ederdim.
  • Aptallık Etme .
    Seveni Sevmiyorsan , En Azından Değer Ver .
  • İkinci şans demek ;
    – İlki olmadı gel bir daha ağzıma s.ç demektir..!
  • Değmeyecek İnsanlar İçin ,
    Kendimi Çok Fazlasıyla Üzüyorum .
  • Aşk en çok ,
    Sevdiği kadının gözyaşlarına kıyamayan erkeğe yakışır.
  • Beni başkalarıyla bir tutma,
    Onlar gemileri yakar, ben limanı.
  • Güle Güle Yol Vereceksin ki ;
    Ağlaya Ağlaya Geri Dönsün .
  • Beş Para Etmezdin de, Ben Yinede Kuruşu Kuruşuna Sevdim ;
    – Sen Başkasıyla Kırıştıra Kırıştıra mı Borcunu Ödedin . .
  • Geceyi Seviyorum ,
    Fazla kalabalık olan ne varsa bir kenara çekiliyor sanki.
  • Benim sana seni anlatacak kelimelerim bitti .
    Hani feda ettiğim , gençliğim gibi!
  • “Sen ve Ben” yazdığında biz etmiyorsak eğer ;
    – Ben öyle cümleye sokarım!
  • Boşuna beklemeyin, Verenler varken sevenlere sıra gelmez!
  • Boş boş seviyorum demekle olmaz; Göstereceksin sevdiğini,
    Hissettireceksin. Yapamıyor musun ! O zaman yoldan çekileceksin!
  • Genel evde parayla çalışanlara kötü gözle bakarken,
    Etrafımızda bedavaya çalışanlara arkadaş diyoruz
  • Siyahın Kaderi Suçlanmak.
    Beyazın Kaderi Kirlenmek.
  • Bir nesil geliyor.
    Aklı fahişeleşmiş;
    Fikriyse fuhşa hamile!
  • Dişisine kötü davranan tek hayvan insanoğludur.
  • Sev ama mevsimlik olmasın! Yazın açıp, kışın solmasın.
  • Sakarsın işte sakar. Gözlerime takılıp kalbime düştün.
  • Sana yaklaştıkça kalbimin sesini duyacaksın diye korkuyorum.
  • Kalpte oluşan yarayı, ancak Yar’alayan onarır
  • Hayat bir uykum, aşk da rüyam.
  • İnsan karşısındakine değil kafasındakine aşıktır.
  • Fiyatı olanla değil , değeri olanla yaşanır AŞK.
  • Artık bir durakta, daha, duracak gücüm yok…
  • Telefonu saate bakmak, twittera bakmak ve oyun oynamak için taşıyorum yanımda.. Ne arayan var Ne soran.
  • Alışmanın, nefes almak gibi bir şey olduğunu senin sayende öğrendim.
  • Hala kelime kelime aklımda tüm sustukların. Ayıptır, insan sevdiğinin yüzüne böyle susar mı? Seviyorsa.
  • Arayıp bulduklarımdan çok tesadüfen rastladıklarım beni mutlu ediyor.
  • Annem benim için yaşıyosa ben hiç kimse için ölemem.
  • Sevdiğini söylemeye doyamamak da sevdaya dahil mi?
  • Hayat bazen çok “bi bahane olsa da arasa”
  • Adam diyebilmek, Adam diye bilmek İkisi çok ayrı… Bedirhan Gökçe.
  • Marifet sevende değil, sevilende…
  • Sanırım unutmayı öğreneceğim derken, sevmeyi unuttum..
  • Kişiliğine laf ettiğim yokk! Ama olsaydı ederdim kesin.
  • Sevmediğim yollardan hep sevdikIerim için gittim.
  • İkinci şansı hak edene veririm, her şeyi mahvedene edene değil.
  • Biz gevşekleri sevmedik. Sevgimizi gören gevşedi.
  • Hiç’ bir sokağı sana çıkmayan bu şehirde ne işim var benim?
  • Unutmak alışmaktır. Unutursun demiyorum, ama alışacaksın biliyorum.
  • Güven tek kullanımlıktır. (Kimin sözü? – Üstün Dökmen)
  • Benim anladığım, ‘benim’ anlamadığın.
  • Herkese yetişir, kendine geç kalırsın. Bu böyledir.
  • Canım o kaybettiğin çorabın teki değildi.. Güvenimdi..
  • Erkekleri bilmem de, adamlar kıyamaz sevdiğine.
  • Işığı önüne al yürü. Gölgen arkandan ister gelsin ister gelmesin.
  • Birini aklınızdan silebilirsiniz ama onu kalbinizden atmak başka bir hikayedir.
  • O kadar çok hayal ettim ki seni, bir hayal ürünüsün artık.
  • Okuyarak öğreneceksin ama severek anlayacaksın.
  • Mutlu edemeyeceksen, meşgul de etmeyeceksin.
  • İçine atmak diye bir şey varken, anlatmaya ne gerek vardı?