-->
Logo

En Yeniler

En güzel sözler part 3

güzel sözler, güzel, söz, en güzel sözler, güzel, sözler, güzel sözler kısa anlamlı, güzel sözler resimli, ne güzel sözler, güzel, söz, güzel sözler 2015, çok güzel sözler, resimli güzel sözler, sevgiliye güzel sözler, güzel sözler facebookta paylaş.

Milletin etiket olduğu yerde fiyatı da biz koyarız.

Her ne kadar da hayalinle avunsamda, her an senin için diyeceğim iki kelimeden ötesi yalan, yoksun.

Seni seviyorum ve seni sevdiğim kadar da biliyorum ki sen artık beni sevmiyorsun.

güzel sözler

Deliyi adam edemesem de adamı deli ederim.

Bildiğim tek şey artık senin fotoğraflarda hayat süreceğin.

Durun burada nefes almayın, buradan daha ucuz yerlerde biliyorum.

Seni günde sadece bir kez düşünüyorum oda 24 saatimi alıyor.

Dik dur ve gülümse, bırak neden gülümsediğini merak etsinler.

Benim yanımda isminin anılmasını istiyorsan, önce insan ol sonra yanımda ol.

Gül dikensiz, ben sensiz olamam.

Boşver dünya nüfusunu o yoksa yalnızsındır.