-->
Logo

En Yeniler

Akü sinuzit tanısı kulak tıkanması

Merhabalar yaşamış olduğum  bu hastalığın tedavi sürecini anlatacağım okursaniz kendi yararıniza olacağının kanatindeyim.
Öncelikle biraz kendimden bahsedeyim
Benim sol kulagim hiç duymuyor haliyle sağ kulakla yaşamımi sürdürüyorum akut sinuzit hastalığı duyan sağ kulağıma enfeksiyona uğrattı bende bu zamana kadar bu hastalıktan haberci değildim haliyle sağ kulagimda tıkandı hiç duymuyordum.bunun birden olması tabiki tek kulak olduğu için çok zor yaşayan daha iyi bilir.bunedenle özel hastaneye müracat edip yapılan tetkitler sonrası bu hastalık tanısı kondu.tedavi sürecinde doktorumun verdigi ilaçlar ve tavsiyeleri işe yaradığını tedavi sürecinde gördüm
Özelikle insanın tekrar kendi sesini duyması sevinc verdi.1 haftadir duymuyan kulagim kendi sesimi bile unutturmuş oldu .  :) Tabi zamanla tekrar kapanıp açıldı.tedavilere devam ettmekdeyim sinuziti yok etmekden ziyade benim için dahada önemli olan kulagimin duyması ağrı hissetmiyorum fakat psikolojik olarak duymamak birden olması insanı biraz daha bozuyor eksik gibi düşündürme sinden bahsediyorum.
Doktorunuzun vereceği her tavsiye her yazılan ilaçlara uymaniz sizin lehinize olur tabi burda tanı önemli faktör.
Tedaviye devam etmekdeyim tedavinin yararının olduğunu gozlemledim umarım bu hastalıgi atlatir ve kulagim temelli düzelir.bu hastalıktan muzdarip olanlar rabbim şifa versin.
Ve geçmiş olsun dileklerimle..
Tedavinin 2.haftasinda kulaklarım açıldı.
Sizlere tavsiyem işi bilen doktorlara gitmeniz tavsiye olur