-->
Logo

En Yeniler

ECE SEÇKİN - AMAN AMAN ŞARKI SÖZLERİ

ECE SEÇKİN  - AMAN AMAN ŞARKI SÖZLERİ

Verecek hesabın var biliyorsun bana
Kaçacak delik ara kendine bir müddet kal orada
Sorsam yüzün var mı söylediğin bunca yalanlardan sonra
Sabrım dayanır mı ki bilemem yüzüne bakmaya
İçimde kalmasın söyleyeyim de
Bence utanmalısın yaptıklarından
Karşına öyle biri çıksın
Bak neler çektim huylarından
Aman aman benden uzak dur da
Aman aman başka bir şey istemem
Aman aman benden uzak ol da
Yokluğunu kendime hiç dert etmem
Aman aman kendini hiç yorma
Aman aman sevme beni istemem
Aman aman benden uzak ol da
Yokluğunu kendime hiç dert etmem
Verecek hesabın var biliyorsun bana
Kaçacak delik ara kendine bir müddet kal orada
Sorsam yüzün var mı söylediğin bunca yalanlardan sonra
Sabrım dayanır mı ki bilemem yüzüne bakmaya
İçimde kalmasın söyleyeyim de
Bence utanmalısın yaptıklarından
Karşına öyle biri çıksın
Bak neler çektim huylarından
Aman aman benden uzak dur da
Aman aman başka bir şey istemem
Aman aman benden uzak ol da
Yokluğunu kendime hiç dert etmem
Aman aman kendini hiç yorma
Aman aman sevme beni istemem
Aman aman benden uzak ol da
Yokluğunu kendime hiç dert etmem

ece seckin aman aman, ece seckin aman aman sözleri, ece seckin aman aman şarkı sözü